AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Del Skrevet 12. januar 2024 Synes blodsirkulasjonen etter operasjon i kneet er utrolig dårlig. Bare jeg står oppreist blir benet veldig tungt og ser at blodet på en måte blir nede i foten. Ubehagelig og sprenger litt. Skjønner jo hvorfor man skal ligge med benet høyt. skal ta på støttebandasje igjen for å komprimere litt. Men, andre gode råd? Sirkulasjonsøvelser eller lignede som fungerer? Tar i mot alt. Anonymkode: 224db...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Del Skrevet 12. januar 2024 Hold benet høyt når du kan, bruk kompresjonsstrømpe og beveg seg regelmessig. Hvor lenge er det siden operasjonen? Anonymkode: 0a6c5...263 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Del Skrevet 12. januar 2024 Hvor lenge siden er det operasjonen? Har du direktenummer til ortopedisk avdeling/sengepost som du kan ringe? Jeg fikk det etter kneoperasjon i tilfelle jeg trengte råd/sterkere i tiden etter operasjonen. Jeg tenker du kanskje bør ta en telefon og høre om dette er normalt. Det er jo en liten risiko for blodpropp ved operasjon og med sprengfølelse og følelse av dårlig sirkulasjon så ville jeg nok ha tatt en telefon enten til vakt på ortopedisk avdeling eller om du ikke har nummer, så ring legevakten og spør om råd. Anonymkode: e35b5...2ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Del Skrevet 25. februar 2024 Sliter med det samme, men fått beskjed om å unngå puter under kneet? Anonymkode: b81ac...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Del Skrevet 26. februar 2024 Ingen forslag? Anonymkode: b81ac...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå