AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Hei! Idag glemte jeg å trekke ned i doen før jeg dro på jobb. Kom hjem, og det luktet råtten fisk på badet, spesielt over doen. Begynte å tenke på sopp eller bakteriell vaginose, men klarer ikke kjenne noen særlig vond lukt fra underlivet mitt, hva i all verden kan dette være?🥹 Anonymkode: 7643a...be5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Kan være BV selv om du ikke lukter det selv. Ta en tur til gynekolog.. Anonymkode: 01f5a...5df
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Kan være UVI. Det lukter litt ekkelt når jeg tisser og har et snev av betennelse. Det forsvinner fort bare jeg drikker mye slik at jeg får "skyllet" gjennom systemet. Jeg er mann og det er litt uvant at vi får UVI. Anonymkode: b1904...dce
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Hvordan er det mulig å ikke huske å skylle ned når man har vært på do? Dette har jeg aldri forstått Anonymkode: 035d6...2bc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan er det mulig å ikke huske å skylle ned når man har vært på do? Dette har jeg aldri forstått Anonymkode: 035d6...2bc Er enig med deg, men der det har vært så som så med oppdragelse er det heller ikke annet å forvente. Som mann legger jeg ALLTID ned toalettsetet etter toalettbesøk, her om dagen var jeg på besøk hos noen heller velstående personer som har fått absolutt alt i livet servert på gullskje. Hva var så oppdagelsen, jo toalettsetet stod oppe, piss utover sisterne og griseri herfra til helvete. Så at folk driter i å skylle ned er ingen stor greie, verre med alle som verken tørker seg etter toalettbesøk eller vasker hender, og de er det dessverre mange av. Anonymkode: 75b9e...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 Å glemme å skylle ned etter seg er vell det minste problemet i verden akkurat nå. Nå bor jeg jo helt alene, og har ingen andre å ta hensyn til enn meg selv og er fort gjort å glemme når men er på vei ut døra til jobb. Skyller ALLTID ned offentlige steder eller hjemme hos andre, men må være lov å glemme hjemme hos seg selv en gang. Anonymkode: 7643a...be5 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er enig med deg, men der det har vært så som så med oppdragelse er det heller ikke annet å forvente. Som mann legger jeg ALLTID ned toalettsetet etter toalettbesøk, her om dagen var jeg på besøk hos noen heller velstående personer som har fått absolutt alt i livet servert på gullskje. Hva var så oppdagelsen, jo toalettsetet stod oppe, piss utover sisterne og griseri herfra til helvete. Så at folk driter i å skylle ned er ingen stor greie, verre med alle som verken tørker seg etter toalettbesøk eller vasker hender, og de er det dessverre mange av. Anonymkode: 75b9e...4c9 Du står og tisser? 🤢 Dessverre noen som ikke har fått ordentlig oppdragelse. Anonymkode: 672e7...fc2 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #8 Skrevet 12. januar 2024 Det er da ikke noe rart om det lukter vondt av piss som har blitt stående i flere timer? Har bare glemt å trekke ned 1 gang etter at jeg ble voksen, men dæven, har ikke glemt det etterpå. Jeg mener, det er liksom en grunn til at vi trekker ned. Anonymkode: 854d8...4c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #9 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å glemme å skylle ned etter seg er vell det minste problemet i verden akkurat nå. Nå bor jeg jo helt alene, og har ingen andre å ta hensyn til enn meg selv og er fort gjort å glemme når men er på vei ut døra til jobb. Skyller ALLTID ned offentlige steder eller hjemme hos andre, men må være lov å glemme hjemme hos seg selv en gang. Anonymkode: 7643a...be5 Nei det er automatikk i å skylle ned i toalettet når man har pisset eller gjort andre ting. Det går like automatisk som å åpne munnen når man skal spise! Menn "glemmer" oftere å skylle ned enn damer. Skulle tro de kun pisset på pissoar hele gjengen! Anonymkode: 035d6...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå