AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 3 åringen vil ha melk i tåteflaske 🙄 sluttet med tåteflaske i et års alderen. Er det et no go? Noen som fortsatt gir tåteflaske xD Anonymkode: 29d45...efe
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: 3 åringen vil ha melk i tåteflaske 🙄 sluttet med tåteflaske i et års alderen. Er det et no go? Noen som fortsatt gir tåteflaske xD Anonymkode: 29d45...efe Når vil barnet ha det? I hvilken forbindelse? Hvorfor har det dukket opp igjen tror du? Ville bare tilbudt i kopp Anonymkode: 07af6...884
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når vil barnet ha det? I hvilken forbindelse? Hvorfor har det dukket opp igjen tror du? Ville bare tilbudt i kopp Anonymkode: 07af6...884 Min Niese er 8 mnd. og drikker melk ifra tåteflaske det vil også min datter 🤣 nå vil hun ikke ha drikke på kopp. Endrer nok meningen imorgen 🙈 prøvde å forklare at det er kun for små bebiser. Anonymkode: 29d45...efe
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Min Niese er 8 mnd. og drikker melk ifra tåteflaske det vil også min datter 🤣 nå vil hun ikke ha drikke på kopp. Endrer nok meningen imorgen 🙈 prøvde å forklare at det er kun for små bebiser. Anonymkode: 29d45...efe Jeg ville ikke gjort det pga uvane og tannstilling. Ville bare gjentatt at det er for små babyer, og barnet kan få det i kopp. Ingen krise om de ikke vil drikke melk en periode Anonymkode: 07af6...884
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 Si nei? De kan ikke alltid få det som de vil altså Anonymkode: be4f4...5c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå