AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Vi har møttest på byen og du blir med meg hjem. Vi er ikke fulle, bare litt småbrisen. Har så vidt fått av oss skoene får vi begynner å kline. Du legger hendene dine på hoftene mine og begynner å forføre meg mot rommet, stopper noen ganger undervei for å kaste av oss genser og bukser. Vi nærmer oss senga og jeg tar hånden utenpå bokseren din og kjennr den harde pikken din er klar for å komme ut av den. Du knepper opp BHen min og kaster den utover i rommet, før du bøyer deg litt ned for å kysse puppene mine litt. Ved sengekanten begynner vi å lekesloss og flørte og du hiver meg ned på sengen og fortsettere både over å under dyna, før det går over i høylytt latter å kiling og vi kaster av oss bokser og truse. Vi finner tilbake til kliningen så begynner du å masserere meg på puppene og beføler meg på de stive nipplene mine, og jeg starter å stønne litt før du tar hånden din lenger ned og holder på litt. Jeg begynner og massere deg litt på de harde ballene dine og klemme litt på dem før jeg starter å runke den harde pikken din, og nå begynner du å stønne litt. Jeg trekker meg langsomt under dyna og suger det litt før jeg setter meg opp på deg og begynner å ri deg, vi skifter over til misjonæren en stund før du dominerer meg til å snu meg så du kan ta meg hardt i doggy samtidig som du slår meg på rumpa underveis å klemmer og klyper litt på den. Vi skifter over til at jeg rir den harde pikken din hardt samtidig som du leker, beføler meg og suger meg på nipplene mens vi begge stønner høyere og nærmer oss verdens heftigste orgasme. Jeg rir deg så hardt å fort at du ikke klarer å holde igjen lenger og kommer så hardt inn i meg samtidig som jeg kommer godt og hyler ut for det er så deilig… Anonymkode: 66419...572 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå