AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Leste et innlegg her inne en dag, men finner det ikke igjen. Det er ikke så nøye. Poenget er at jeg var med i den tråden, og jeg gruet meg til å dra til psykolog og pirke borti et traume. En klok person skrev her inne at jeg skulle eksponere og utfordre meg bl a. Husker ikke alt hun skrev. Men det gav meg mot. Jeg satt meg i bilen i dag og kjørte 2 timer og satte meg ned i terapi stolen. det gikk sabla godt, og etterpå dro jeg på sushi restaurant sammen med noen og jeg har vokst 1 meter på selvfølelsen i dag. tusen takk for kloke brukere her inne som gir gode råd og kloke svar Anonymkode: bde7f...4b2 4 22
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Så fint at du fikk et push og at det ble en god mestringsopplevelse for deg ❤️ jeg ble glad av å lese det du skrev! Lykke til med neste steg! Heier på deg 💪 Anonymkode: ca6be...02f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Så utrolig bra jobbet TS! ❤️ Anonymkode: 278d8...f30 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fint at du fikk et push og at det ble en god mestringsopplevelse for deg ❤️ jeg ble glad av å lese det du skrev! Lykke til med neste steg! Heier på deg 💪 Anonymkode: ca6be...02f Takk ❤️ Anonymkode: bde7f...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå