Gå til innhold

Godt voksne kvinner - er dere virkelig bedre nå enn før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en godt voksen mann som spør. 

Kan du gi en mann mer nå enn da du var ung?

Anonymkode: 45cbd...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må de? 

Anonymkode: d5e4e...a98

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Uten tvil: Ja.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer vel helt an på hva du mener med bedre. Kan vi gi mer til men nå en da vi var unge? Det kommer vel an på hva dise mennene ønsker seg.

Når folk snaker om at sexen blir bedre så handler det vel om at sexen er bedre for kvinner rundt 40. Mitt intryk er at de fleste menn er opptatt av at partneren deres skal nytte og like sexen også, og da vil jeg tro eldre kvinner statistisk sett er mer givene. Men det finnes helt sikkert store personlige variasjoner her, så tror ikke du får noen fasit. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg vil si med sikkerhet at jeg er en betydelig bedre seksualpartner nå enn da jeg var yngre. Jeg hadde imidlertid en flottere kropp da jeg var yngre, så for de menn som er mest opptatt av det og mindre opptatt av lek, kommunikasjon og samspill har jeg vel tapt meg. Heldigvis. Må være en av de største fordelene ved å bli eldre det. 😄

Anonymkode: 3fcd6...b1f

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Bedre en hva??? 

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil! Mentaliteten er helt forskjellig. Er langt rundere i kantene, både fysisk og mentalt ;) 

Er mere lojal, lager bedre mat, har bedre økonomi, langt mer avslappet osv osv 

Men nå ser jeg ikke etter en mann lenger 😂

Anonymkode: 6f957...b69

• Liker 6
Skrevet

På de fleste punkter utenom utseendet kanskje. Men det har ikke forfalt SÅ mye heller

Anonymkode: 94a87...d3f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye på om jeg teknisk sett er bedre. Har alltid ønsket å gi partner nytelse. Men det som er helt sikkert er at jeg nyter sex så utrolig mye mer nå enn da jeg var yngre. Jeg har mye større glede av det. Nå elsker jeg sex, nærhet, nytelse og intimitet, vil gjerne ha det hver dag. Min partner gir meg gjerne mange orgasmer når vi elsker, og han elsker at jeg nyter det så veldig. Har inntrykk av at mennene også nyter det enda mer, når min nytelse er høy. Da jeg var yngre kunne det være mer pliktsex, og det ga meg ikke så mye. Så min opplevelse er at det er veldig mye bedre nå.

Anonymkode: 88e95...5e8

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Til den som fortjener ja😊 Kaster derimot ikke bort tiden på dritt lenger. Så når det gjelder akkurat den gruppa med mannfolk som jeg før kastet bort mye tid på, gir jeg derimot ingenting lenger.

Anonymkode: eaf53...5b5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, jeg er helt ubrukelig.

Skrevet

Når jeg var yngre ante jeg ikke hva som tente meg Jeg likte ikke å suge, eller å bli slikket.

Nå ønsker jeg alt i alle fall som et forsøk en gang. Analsex, edging, lek, fristing, leketøy, spanking, å invitere flere til lek, wet osv osv. Jeg er langt mer opptatt av mannens nytelse også nå enn før. Å gi en lang blowjob, slikke og klemme på pungen og kanskje også forsøke med pegging på ham hvis ikke han har noe imot å bli med på det. Jeg tør å bruke kroppen min mye mer og er ikke sjenert lenger. Før handlet det om mannens prestasjon i stor grad for meg, nå handler det for meg om å tenne ham i mye større grad. 

Så jeg tenker jeg har langt mer å tilby, men er på min side redd for å være for utprøvende for en mann i voksen alder. 

Anonymkode: a7576...d2d

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Lurer du virkelig på om mengdetrening funker?

Anonymkode: 498ee...f86

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Like ubrukelig i dag som jeg var før, hurra for kontinuitet. :D 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Gi mer? Vet ikke om jeg gir en mann noe mer, jeg tror det handler mer om at jeg slipper meg mer løs og tar for meg, og det er ålreit for mannen også.

Anonymkode: 2cbfe...515

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes spørsmålet er helt merkelig fra en som sier å være en godt voksen mann. Det at en godt voksen mann ikke ser dette selv er urovekkende, i hvert fall for en som jeg ville vurdert som partner.

Har jeg mer å gi? Selvfølgelig, jeg har utviklet meg som person, lært av erfaringer, tilegnet meg både kunnskap og erfaring, vet hva som er viktig for meg og hva jeg kan gi i et forhold og hva jeg trenger av en partner.

Hva med deg, ts? Hvorfor spør du? Og hva mener du om hva du kan tilby en kvinne nå sammenlignet med da du var yngre?

Anonymkode: ac042...582

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er en godt voksen mann som spør. 

Kan du gi en mann mer nå enn da du var ung?

Anonymkode: 45cbd...457

Kommer helt an på mannen hva jeg er interessert i å «gi « han . 

• Liker 1
Skrevet

Man søker vel en partner for å være nær noen, mentalt og fysisk, samme hva alder man har, så ser ikke helt hvilken relevans alder har her..

Anonymkode: 5e21a...69d

• Liker 1
Skrevet

De fleste voksne kvinner knuller som "No tomorrow" har jeg opplevd.. Så tusen takk for morrasknullet også🥰😅

Skrevet

Jeg slipper meg mye mer løs nå, enn jeg gjorde da jeg var yngre. Dermed har jeg 'mer å gi' som godt voksen ja, i aller høyeste grad! 

Anonymkode: 93d6c...f59

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...