AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg bruker i utgangspunktet aldri rettetang, da jeg har langt, tykt hår med mye krøller, og jeg aldri føler jeg har tid til å styre med det. Men frisøren retter håret mitt for å klippe det, og det er altså så glatt og mykt etterpå! Skjønner jo at ting har skjedd på rettetangfronten siden jeg kjøpte min billige for sikkert 15 år siden, for min bruker vinter og votter på å delvis slette håret, mens frisørens sklir gjennom og gjør det slett på rekordtid. Så jeg kunne tenke meg å kjøpe meg en ny en, som jeg kunne dratt frem i ny og ne, og trenger tips! Ikke ønskelig å bruke masse penger, og jeg trenger heller ingen fancy med mange funksjoner. Bare en som gjør jobben, enkelt og greit. Så send meg tips☺️ Tar gjerne tips om en god varmebeskytter også! Anonymkode: b0bf3...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #2 Del Skrevet 14. januar 2024 Dytt Anonymkode: b0bf3...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #3 Del Skrevet 14. januar 2024 Veldig fornøyd med min fra GHD! Anonymkode: 3d64c...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå