Gå til innhold

Dere som har vintersko fra Viking, hvordan får dere de på barnet?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hullet til foten er jo så lite, vanligvis kan man åpne opp skoen ved å åpne borrelåsen og bredde ned en flik, men her eksisterer jo ikke det, det er kun et hull tett ned til foten. 

Anonymkode: 9dd01...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken modell tenker du på? Våre viking vintersko har mulighet til å åpne ekstra. Men som et tips vil jeg satt skoen ned og fått barnet til å tråkke oppi. Hvis det ikke går enda, ville jeg heller brukt fotposer.

Anonymkode: 29a9c...fdb

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilken modell tenker du på? Våre viking vintersko har mulighet til å åpne ekstra. Men som et tips vil jeg satt skoen ned og fått barnet til å tråkke oppi. Hvis det ikke går enda, ville jeg heller brukt fotposer.

Viking toasty har vi.

Hvilke har dere som har mulighet for å åpne litt ekstra? Tror jeg må prøve de. 

Skrevet

Espo heter modellen til to av barna og en har beito. Vi er fornøyd med dem, men mistenker at jeg har eldre barn enn deg. Alle kan ta på seg skoene selv. 

Skrevet

Jeg aner ikke 😂 Vi har slike med et trangt hull. Har ikke vært ute uten vogna selv etter vi fikk de, men vet bhg tar de på han, så de passer jo. Begriper bare ikke hvordan de får dem på. Skal ta de på nå i helgen, så kan oppdatere deg 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, Anononyma said:

Jeg aner ikke 😂 Vi har slike med et trangt hull. Har ikke vært ute uten vogna selv etter vi fikk de, men vet bhg tar de på han, så de passer jo. Begriper bare ikke hvordan de får dem på. Skal ta de på nå i helgen, så kan oppdatere deg 😂

Det er godt å vite vi ikke er de eneste. Han går jo i dem i barnehagen, og disse har borrelås, men vi har prøvd her hjemme, og endt opp med andre sko. Har lurt på om de har glemt å informere de er blitt for små, men neida, «de passer perfekt». Jeg kan jo ikke spørre dem: Kan dere vennligst vise meg hvordan dere tar på han sko? :ler:

Anonymkode: 5927d...edb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er godt å vite vi ikke er de eneste. Han går jo i dem i barnehagen, og disse har borrelås, men vi har prøvd her hjemme, og endt opp med andre sko. Har lurt på om de har glemt å informere de er blitt for små, men neida, «de passer perfekt». Jeg kan jo ikke spørre dem: Kan dere vennligst vise meg hvordan dere tar på han sko? :ler:

Men det er veldig fristende! 😂 De har helt sikkert en lur - og veldig enkel teknikk!

Skrevet
Just now, Anononyma said:

Men det er veldig fristende! 😂 De har helt sikkert en lur - og veldig enkel teknikk!

Jeg skal si ifra om jeg finner ut. En dag skal jeg levere sent, rett før de går ut, late som om jeg må fikse skift, og spionere på dem :ler:

• Liker 1
Skrevet

Skaftet på skoen/støvelen må jo gi plass til foten? Er problemet at foten ikke kommer ned forbi skaftet? Små barn klarer kanskje ikke å strekke ut foten nok, og så bøye den igjen, inni støvelen, eller forstår ikke instruksen. Det krever også en del kraft, så barnet må stå når støvelen tas på, som allerede nevnt.

Skrevet

Trikset med ettåringer er og ha de på fanget og trekke skoen på. Og ikke bruk antisklisokker da 🙈

Anonymkode: 6e76d...4b1

Skrevet (endret)

19.-Medical-Lubricant-KY-Gel-Eco-Gel-1.jEdit: oi, det ble stort, går det an å resize her inne?

Endret av HemmeligSpion
Skrevet

Brukte Toasty til minstemann da han var 1-4år, aldri problem med å få på skoene. Har vel ikke så mye med skoen å gjøre, men mer med hvor høy vrist barnet har feks. Og har man to par sokker så blir det jo trangere, vi bruker alltid kun blandingssokk (type ulvang sokker). Enkleste er jo at barnet tråkker ned i skoen selv? Åpne de helt opp, og utvider de så langt det går, barnet tråkker nedi.

Anonymkode: 78d80...d1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Viking toasty har vi.

Hvilke har dere som har mulighet for å åpne litt ekstra? Tror jeg må prøve de. 

bruker kun Play sin modell

Skrevet
kjærring skrev (6 timer siden):

bruker kun Play sin modell

Så de kan åpnes på mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...