Gå til innhold

Er en toxic kar med masse dårlig rykter bak seg fra jenter toxic mot alle damer ? Han sier han elsker meg :

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått hørt så mye dårlig om han jeg holder på meg, alt fra at han har vært utro mot sine tidligere kjæreste flere ganger , at han har behandlet dem dårlig og kalt dem masse stygge ting mens han var sammen med dem, snakket med exen hans og hun sier han prøvde å bryte henne ned når ting ble slutt, han kalte henne idiot, dum, retard, bitch, ustabil, og masse stygge ting, hun sa også at han drev å flørta og snakka med mange jenter mens de var i et forhold, jeg stoler på henne siden hun hadde bevis og hun virker heller ikke som en dårlig person så ja. Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre etter dette her, jeg likte han veldig godt men jeg vil virkelig ikke bli sammen med en slik kar, fordi har vært sammen med noe lignende før og det påvirket min selvtillit ekstremt mye og det ødela meg, så ville virkelig ha noe bra denne gangen, han virket jo som en ålreit fyr så derfor fortsatte jeg å snakke med han, og han er enda snill etter 2 måneder , burde jeg fortsette å se hvor det tar meg eller burde jeg bare blokke han? Kan det hende han har forandret seg eller vil forandre seg siden han behandler meg bra nå ? Sist han gjorde noe dumt mot en dame var rett før vi begynte å holde på, det er mer enn 3 stk som har sagt han er dårlig, (jenter som har holdt på med han før) men i mine øyne virker han bra for nå, men jeg er bare usikker på hva jeg skal gjøre fra her. Tar imot alle tips ! Takk

Anonymkode: 585c9...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror han endrer seg fra å være en drittfyr til å være en fin fyr på 2 måneder? For din egen del, hold deg unna❤️

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

At han sier han elsker deg betyr jo ikke så mye. Du må se på handlingene. Her er det en del røde flagg, og sjansen er stor for at du blir en av damene som advarer mot han til noen andre i fremtiden.

Anonymkode: 36e49...5b9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mennesker som er bra, er aldri drittsekker mot partnerne sine. Fine mennesker behandler alle bra selv om forelskelser og følelser kan forsvinne. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde ikke fortsatt med en som har ett slikt rykte på seg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At han sier han elsker deg betyr jo ikke så mye. Du må se på handlingene. Her er det en del røde flagg, og sjansen er stor for at du blir en av damene som advarer mot han til noen andre i fremtiden.

Anonymkode: 36e49...5b9

Han sa mer enn det, han spør meg flere ganger om vi skal ut sammen, viser at han er interessert, han er også den som sender meg melding først, får over 4 komplimenter daglig, men det er dessverre bare basert på utseendet for nå, ikke noe annet. Han har på en måte alltid bare vært snill mot meg, men jeg vet jo ikke om han kommer til å switche opp da. 

Skrevet

Hvis han har vært drittsekk hele veien, hvorfor tror du at du skal kunne endre han?

Anonymkode: 3b6e4...5dd

• Liker 2
Skrevet
Biloba skrev (9 timer siden):

Mennesker som er bra, er aldri drittsekker mot partnerne sine. Fine mennesker behandler alle bra selv om forelskelser og følelser kan forsvinne. 

Nei ser den, hun som hadde vært sammen med han lengst (1,6 år) sa at han var ok i forholdet, snill, men at han var en del utro. 

Skrevet

Hvis han har vært drittsekk hele veien, hvorfor tror du at du skal kunne endre han?

Anonymkode: 3b6e4...5dd

Jeg sier ikke at jeg kan endre han, men han virker endra allerede, men vet ikke om det bare er en skuespill. Det har jo vært noen damer han har vært snill med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har fått hørt så mye dårlig om han jeg holder på meg, alt fra at han har vært utro mot sine tidligere kjæreste flere ganger , at han har behandlet dem dårlig og kalt dem masse stygge ting mens han var sammen med dem, snakket med exen hans og hun sier han prøvde å bryte henne ned når ting ble slutt, han kalte henne idiot, dum, retard, bitch, ustabil, og masse stygge ting, hun sa også at han drev å flørta og snakka med mange jenter mens de var i et forhold, jeg stoler på henne siden hun hadde bevis og hun virker heller ikke som en dårlig person så ja. Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre etter dette her, jeg likte han veldig godt men jeg vil virkelig ikke bli sammen med en slik kar, fordi har vært sammen med noe lignende før og det påvirket min selvtillit ekstremt mye og det ødela meg, så ville virkelig ha noe bra denne gangen, han virket jo som en ålreit fyr så derfor fortsatte jeg å snakke med han, og han er enda snill etter 2 måneder , burde jeg fortsette å se hvor det tar meg eller burde jeg bare blokke han? Kan det hende han har forandret seg eller vil forandre seg siden han behandler meg bra nå ? Sist han gjorde noe dumt mot en dame var rett før vi begynte å holde på, det er mer enn 3 stk som har sagt han er dårlig, (jenter som har holdt på med han før) men i mine øyne virker han bra for nå, men jeg er bare usikker på hva jeg skal gjøre fra her. Tar imot alle tips ! Takk

Nei han har ikke endret seg, han bare har deg ikke ennå. Du er for lett å miste siden han lukter din usikkerhet. Hanntar deg jobikke før guarden din er nede. 

Så stikk, før du er i samme situasjon igjen 

Anonymkode: d5e8b...398

• Liker 3
Skrevet

Herregud.. 

Klarer egentlig ikke å engasjere meg i sånt. Det bare slår meg om og om igjen hvor tjukke i huet mange damer er når det gjelder (psykopate) menn... 

Er ikke denne historien her en klassiker vi alle har hørt 1000 ganger? Det ender likt hver jævla gang... 

Anonymkode: 70e42...eeb

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Du tror drittsekker oppfører seg som drittsekker når de vil sjarmere deg?

One sucker born Every minute.. 

Anonymkode: 46fd4...b88

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei ser den, hun som hadde vært sammen med han lengst (1,6 år) sa at han var ok i forholdet, snill, men at han var en del utro. 

Som betyr at han ikke synes det er verdt å behandle partnere bra  

• Nyttig 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Det er sånn det starter. 

De viser en fin side og så snur det sakte, men sikkert.

Skrevet

Hvor fort" elsket" han deg?? Det er umulig å elske noen flr man virkelig kjenner noen. Så der lyger han. Ville styrt unna. 

Anonymkode: 566b3...11a

• Liker 2
Skrevet

Hvor fort" elsket" han deg?? Det er umulig å elske noen flr man virkelig kjenner noen. Så der lyger han. Ville styrt unna. 

Anonymkode: 566b3...11a

Hva er det verste som kan skje hvis jeg velger å bli?

Skrevet
WhisperingWind skrev (9 timer siden):

Det er sånn det starter. 

De viser en fin side og så snur det sakte, men sikkert.

Men da ødelegger de jo bare for seg selv og ender opp med ingen, og dør alene da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det verste som kan skje hvis jeg velger å bli?

At det samme skjer deg, men at du elsker ham så høyt at det likevel er vanskelig å gå. Så brytes du gradvis ned, til jenta du nå er blir ukjent for deg, og du er blitt usikker på deg selv og om du er verdt å elske. Kanskje fortjener å bli behandlet slik. 

Anonymkode: c392b...f1f

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men da ødelegger de jo bare for seg selv og ender opp med ingen, og dør alene da? 

De er psykopater. Ikke akkurat rasjonelle vesener 👀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...