Gå til innhold

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, etter så mange måneder, hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er den første jeg tenker på når jeg våkner opp, og når jeg legger meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det har gått 11 måneder siden jeg snakka med han sist, han bare ghosta meg og behandlet meg som drit og verdiløs mot slutten, vet ikke helt hvorfor egt, føler ikke jeg gjorde noe særlig galt mot han, vi krangla jo litt om randomme ting, men det var det. Jeg svaner han, jeg vil egt bare glemme han å gå videre med livet mitt, men jeg har så mange drømmer om han og jeg føler jeg ikke klarer å excape han når han til og med er i mine drømmer, det gjør vondt at jeg ikke klarer å få han ut av hodet mitt og nå er jeg lei, jeg vil være fri. Vi data ikke engang,  jeg følte vi bare flørta og vi snakke ikke lenge, vi hadde kontakt bare i 1,5 måneder ca, men jeg jobba med han så jeg så han sånn 4 ganger i uka over 5 måneder eller 6. jeg fikk bare sterke følelser for han, og jeg klarer ikke å miste dem, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger, han vil bare ut av hodet mitt, selvom jeg vil ha han ut av hodet. Han virka bare som en interessant person i mine øyne, jeg hadde lyst til å bli kjent med han, han var annerledes i måten han oppførte seg på, han var rolig og hadde ingen sosiale medier, det er attraktivt, også synes jeg han var kjekk og snill i starten før alt gikk til helevte, han er jo veldig toxic når jeg tenker meg om måten han bare dreit i meg mot slutten og behandlet meg som en drit , jeg vil bare snakke med han igjen fordi jeg klarer ikke å slutte å tenke på han eller bør jeg gå videre ? Vet han ikke er bra for meg men klarer ikke å la han gå

Anonymkode: 57eb3...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt småslitsomt å lese innlegget ditt i mangel av hele setninger og punktum, men ville bare si at jeg kjenner meg igjen. Jeg har det likt. Jeg møtte en fyr jeg trodde jeg hadde super kjemi med, han var på meg som ingen før, men da jeg spurte han om vi hadde noe på gang, skjønte han ingenting. Nei, hvorfor det liksom? No på gang? Så fikk han panikk og jeg hørte aldri noe mer fra han. Det er omtrent 7 måneder siden og jeg savner han.

Anonymkode: e6561...9f5

Skrevet

Gå videre

Anonymkode: 5a717...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...