AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Skal leie en leilighet i et hus med 3 leiligheter. Men ser på kartverket at det bare er registrert 2 leiligheter der (ikke min). Og det er det samme på Skatteetaten når jeg prøver adresseendring. Hva betyr det? Er den ulovlig? Anonymkode: bac5a...4bd
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Det ville jeg spurt utleier om. Anonymkode: 71ac6...bf6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ville jeg spurt utleier om. Anonymkode: 71ac6...bf6 Spørre utleier om han leier ut ulovlig? Anonymkode: bac5a...4bd
TomKrus Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal leie en leilighet i et hus med 3 leiligheter. Men ser på kartverket at det bare er registrert 2 leiligheter der (ikke min). Og det er det samme på Skatteetaten når jeg prøver adresseendring. Hva betyr det? Er den ulovlig? Anonymkode: bac5a...4bd Så vidt jeg vet skal alle boenheter ha eget bruksnummer! Og de skal være merket på dørkarmen med bruksnummeret. Om ikke er dette mest sannsynlig ulovlige leiligheter ja, eller utleier driter i reglene med å merke og melde inn bruksenheten. Meld i fra til kommunen om det Så blir det nok raskt ordnet opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå