Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har ikke gått helt i offer-rollen enda, men nesten. Jeg er 37 år gammel, har en flott familie og venner, eier leilighet både i Italia og Oslo og har en super jobb. Tror andre vil si at jeg er søt, snill, tar vare de rundt meg og i tillegg kan være ganske gøy 😊

Kjærligheten vil seg ikke , og jeg begynner å bli for gammel til at noen skal synes noe bra om meg lenger. Kommer til å miste meg sjøl med tiden, for meg som person passer ikke til den alderen jeg er. Hvor sjarmerende er mine spøker, mine skjørt, og min litt "barnlige" holdning til livet nå som jeg er ei real voksen kjerring blitt..

Tror jeg skal få det bra alene, men det krever en del kjenner jeg. Har klart meg fint alene i 4 år, og har hatt det beste og morsomste 2023! Men hvor lenge kan det vare..

Anonymkode: 552e8...16d

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er degselv resten av livet, du må ikke plutserlig bare være seriøs eller ikke kunne bruke skjørt lenger. Real voksne kjerringer er også søte, sjarmerende og morsomme 😄😊

Lykke til i kjærligheten, synd noen livspartnere er så gode til å gjemme seg 😅

Anonymkode: 0fffa...c6e

• Liker 6
  • Hjerte 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Poeng for dramaqueen skal du hvertfall ha. 

Det er nok ikke tid for å skru lokket på kisten helt enda. Mennesker eldre enn 37 lever i beste velgående. De trener, finner kjærligheten og driver tilogmed med ekstremsport. 

Skrevet

Du må nok sikte litt høyere rett og slett. Altfor mange tapere der ute. Usikre menn som ikke takler selvstendige damer.

Anonymkode: 6fd91...3f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja da er vel jeg på 45 nær grava jeg da 😄

Anonymkode: 13d91...a53

• Liker 3
Skrevet

Ei av mine flotteste venninner er over 80, leken, sprudlende, full av selvironi og humor, ung til sinns og ytre, ettertraktet selskap for mennesker langt yngre enn meg og et fantastisk menneske jeg er utrolig glad for å kjenne, så ikke avskriv deg selv helt ennå TS... Livet kan by på alt du tillater deg å ta imot om du ser etter mulighetene. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja da er vel jeg på 45 nær grava jeg da 😄

Ja. "Førti, feit og ferdig" heter det.

Skrevet
HemmeligSpion skrev (1 time siden):

Ja. "Førti, feit og ferdig" heter det.

Men når jeg er 66, først da tar livet til! 😃

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Må da ikke gå å føle deg som en gammel kjerring som 37år! Langt ifra gammel. Trenger da ikke endre personlighet selv om man blir eldre, vær den du er. 

Selv er jeg 38år, og dama er 42år, aldri har jeg sett på henne som gammel, og selv føler jeg meg som i 20 årene, og ikke faen om jeg skal endre personlighet fordi jeg blir eldre, jeg er den jeg er. 

Anonymkode: 3a267...58a

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må nok sikte litt høyere rett og slett. Altfor mange tapere der ute. Usikre menn som ikke takler selvstendige damer.

Haha😂😂😂

Anonymkode: bb23b...1ea

Skrevet

Du snakker som om du er 60

Anonymkode: 42e3a...208

• Liker 1
Skrevet

Morra mi på 78 år er klar til å date, så det er ikke for sent.

Anonymkode: 0f65d...f6c

• Nyttig 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

41 år, alenemor…

Startet med dating apps og etter 7 mnd møtte jeg drømmemannen. 

Kjerring? Er ikke mer kjerring enn en selv vil være. Jeg er den samme som jeg var som 20 og 30 åring. Bare mer moden og har mer livserfaring. En av mine bestevenninner har ikke fylt 30 enda. 

Jeg er kanskje i 40 årene, men det er bare et tall. Tallet i seg selv definerer ikke meg på noen måte. Blir fremdeles sjekket opp og menn i 20 og 30 årene prøver å flørte med meg enda. Tenker det handler om holdning og utstråling mer enn et tall🤷🏻‍♀️

Skrevet

Tror du må legge ifra deg krisemaksimeringen. Du har 50 gode år på deg å finne kjærligheten, så hvorfor "gi opp" nå? 

Du er i din beste alder, og høres ut som et godt valg for en mann. Situasjonen din er jo så positiv som du kan få det. Hvis du ellers bare tror på det selv. For om du tror eller ikke tror at du skal lykkes speiles faktisk i din væremåte og framtoning. 

Senk skuldrene litt. Vær åpen og nysgjerrig, og fortsett med det du holder på med. Du lykkes nok en dag, og gjerne når du minst aner det. Om det går 7 dager eller 7 år har da ingenting å si så fremt du har det bra og koser deg imellomtiden. 

Nyt livet, og se framover! :D 

Skrevet

K,43 her. Har bare blitt enda mer overbevist om at jeg finner den store kjærligheten jeg nå. De siste års erfaringer viser at jeg har mange muligheter blant menn... Da jeg var yngre var jeg altfor sjenert. Nå er jeg trygg og sikker og skal velge selv. Fra øverste hylle!

• Nyttig 5
Skrevet

Føler med deg....bare at jeg aldri har hatt romantiske relasjoner. Jeg pleier å tenke at det går helt fint, har ikke hatt som mål å ha partner...men når man bikker 30 så stuper sjansene, rent statistisk blir det nesten umulig å finne partner.

Det er selvsagt sårt å føle på at ingen noensinne ville hatt meg.

Anonymkode: 94508...286

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg møtte drømmemannen når jeg var 37.

Men, hvis du mener at du er for gammel til å være attraktiv når du er 37, så er dette en fryktelig dårlig holdning. For da er jo alle andre på din alder også for gammel i følge deg. Hvis du går rundt å mener at alle på din alder er for gammel til å kunne date, vil det si du ønsker date de som er i 20årene? Det kan være litt av årsaken til at man ikke finner kjærligheten.

Anonymkode: 56850...e92

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fant kjærligheten da jeg var 42 år gammel. Kjenner ei som fant kjærligheten da hun var 75 år! At du har hus i Italia er irrelevant. Du vil finne en som elsker DEG ikke pengene dine!

Anonymkode: eb521...ef5

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hei,

Har ikke gått helt i offer-rollen enda, men nesten. Jeg er 37 år gammel, har en flott familie og venner, eier leilighet både i Italia og Oslo og har en super jobb. Tror andre vil si at jeg er søt, snill, tar vare de rundt meg og i tillegg kan være ganske gøy 😊

Kjærligheten vil seg ikke , og jeg begynner å bli for gammel til at noen skal synes noe bra om meg lenger. Kommer til å miste meg sjøl med tiden, for meg som person passer ikke til den alderen jeg er. Hvor sjarmerende er mine spøker, mine skjørt, og min litt "barnlige" holdning til livet nå som jeg er ei real voksen kjerring blitt..

Tror jeg skal få det bra alene, men det krever en del kjenner jeg. Har klart meg fint alene i 4 år, og har hatt det beste og morsomste 2023! Men hvor lenge kan det vare..

Anonymkode: 552e8...16d

Det kan vare så lenge du vil. Singellivet er fantastisk enkelt. Skjønner ikke hvorfor man på liv å død må følge strømmen. 

• Liker 1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...