Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei. Er så glad jeg er hjemme og denne dumme dagen er over. 

ble avvist i dag på jobb. Er en person jeg føler har flørtet litt med i det siste... Og jeg føler han har flørtet litt tilbake. Han kommer alltid bort for å snakke.. Og kan gi sånne hint " ville du ikke heller gått for en som er....(yrket hans). Står og prater i 5 min hver dag...selvom vi ikke har tid til det egentlig.  Og mange på jobben har selv trodd han var interessert. 

Har ikke vært på jobb på noen dager og sa på tull til han i dag.. Mens jeg lo (har du savnet meg eller)... Og han så på meg og sa helt seriøst... "Savnet? Nei det kan jeg ikke si jeg har.. Kan ikke si det altså" ble klein stemning og kollegaen min som satt vedsiden av lo. Jeg begynte å le det boret hvor jeg dabegynte å snakke om noe annet. Jeg sa det egentlig for tull, men håpet på et annet svar på tull tilbake 😂For en klein stemning! Ville grave meg ned. Kommer ikke til å snakke med han igjen føler jeg😠😂😂, og heller bare grave meg ned i jobb når han går forbi. Haha!! 

Hvorfor er han sånn?🤥😂 Ler av det, men føler meg litt såret også og for en utrolig kleint stemning det blir fremover!!!! 

Anonymkode: 3e830...0dc

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dust.

Anonymkode: 05b24...8a4

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Avvist? Du har jo ikke akkurat bedt han ut eller noe.. 

Anonymkode: e550e...b23

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet

Du tenker på det akkurat nå, men ikke bry deg om det, ingen andre på jobben din tenkte  på det lengere enn ti sekunder.

Han liker å styre showet og flørte med deg, han likte tydeligvis  ikke så godt at du tok styringa fra ham. 

Nå er problemet løst, han viste seg vel som litt usjarmerende vel?

Anonymkode: e7f02...7b1

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Sånt har menn levd med i alle sine år, men du slipper å bli stemplet som en creepy stalker, i det minste.

Anonymkode: 23579...dd4

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Okei. Er så glad jeg er hjemme og denne dumme dagen er over. 

ble avvist i dag på jobb. Er en person jeg føler har flørtet litt med i det siste... Og jeg føler han har flørtet litt tilbake. Han kommer alltid bort for å snakke.. Og kan gi sånne hint " ville du ikke heller gått for en som er....(yrket hans). Står og prater i 5 min hver dag...selvom vi ikke har tid til det egentlig.  Og mange på jobben har selv trodd han var interessert. 

Har ikke vært på jobb på noen dager og sa på tull til han i dag.. Mens jeg lo (har du savnet meg eller)... Og han så på meg og sa helt seriøst... "Savnet? Nei det kan jeg ikke si jeg har.. Kan ikke si det altså" ble klein stemning og kollegaen min som satt vedsiden av lo. Jeg begynte å le det boret hvor jeg dabegynte å snakke om noe annet. Jeg sa det egentlig for tull, men håpet på et annet svar på tull tilbake 😂For en klein stemning! Ville grave meg ned. Kommer ikke til å snakke med han igjen føler jeg😠😂😂, og heller bare grave meg ned i jobb når han går forbi. Haha!! 

Hvorfor er han sånn?🤥😂 Ler av det, men føler meg litt såret også og for en utrolig kleint stemning det blir fremover!!!! 

hvordan våger han!! for en frekkas. how ruuuuuuuuuuudeeeee.. en skikkelig rudie.. men da får det bare være kleint da..? embrace kleinheten.. 

Anonymkode: b8375...837

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hvordan våger han!! for en frekkas. how ruuuuuuuuuuudeeeee.. en skikkelig rudie.. men da får det bare være kleint da..? embrace kleinheten.. 

Anonymkode: b8375...837

😂😂😂😂 Døde litt inni meg. Kunne man ikke bare vært med på spøken 😂💔😭

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Kanskje syntes han bare du har dårlig humor. Hvorfor tulle med slikt? 

Anonymkode: 097a0...485

• Liker 2
Skrevet

Bare hev deg over det og lat som ingenting neste gang.Vis han flørter igjen,så svar noe tørt tilbake🙈

Anonymkode: 2703f...ef2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du ser på dette som en avvisning? Du sier jo selv at det var en tull og at du lo. Han ble vel litt flau da. Siden du lo av at han kanskje hadde savnet deg. Synes ikke dette er noe å ta sånn på vei av. 

Anonymkode: c48a0...603

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor du ser på dette som en avvisning? Du sier jo selv at det var en tull og at du lo. Han ble vel litt flau da. Siden du lo av at han kanskje hadde savnet deg. Synes ikke dette er noe å ta sånn på vei av. 

Anonymkode: c48a0...603

Han var dønn seriøs😂 men da vet man at han ikke er interessert 😂 det er greit det altså, men ja... Trodde jeg var flink på å tolke tegn 😂

• Hjerte 1
Skrevet

Han høres ut som en stuck up type, eller så har han lite sosial intelligens. Eventuelt redd noen skulle merke at han har flørtet, fordi han er opptatt. 

Gå videre med hodet høyt, ikke tenk mer på dette. Du er ikke avhengig av hans anerkjennelse❤️

Anonymkode: cd5a4...859

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

For en dust!

Anonymkode: cc050...ea0

• Liker 3
Skrevet

Noen liker litt uskyldig flørting på jobb, uten de mener noe med det. Jeg tenker mennesker bare er laget sånn for å ha det litt trivelig. Ville ikke tatt små-flørting på jobb seriøst, og heller ikke dvelt med det. Tviler de andre to tenker mer på det, selv om det føltes flaut for deg. 

Anonymkode: aa1d8...755

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Åååh, den kjente til og med jeg i magen. Skjønner at det ble klein stemning. Jeg kan også finne på å si en slik ting. Men heldigvis så har mottaker vært med på spøken. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke alle som er like komfortable med å få avslørt en flørt som de ev. håper kan bli noe mer før situasjonen er avklart. Om han er en av dem, så trenger ikke dette ha vært en avvisning, mer at han ble pinlig berørt over å få flørtingen gjort så synlig på jobb.

Det høres i øyeblikket helt fjernt ut av ham å svare deg som han gjorde, og det er godt mulig og sannsynlig at det faktisk var en avvisning. Men det er en reell sjanse for at han kanskje føler det like ille som deg nå, fordi han tenker han ødela alt.

Om han bare har flørtet med deg på jobb, og gjort det så tydelig at kolleger også har tolket ham som interessert, da er han jo bare en dust. Men jeg ville vært sikker på hva han egentlig mener, så om han forsøker å ta opp flørt igjen, si til ham at istedenfor å flørte slik på jobb er det bedre at dere går en tur sammen en dag og snakker litt sammen.

Det sagt, det er forbausende mange menn som har store problemer med tilknytning, og de flørter som regel veldig for å få en form for oppmerksomhet og føle en form for "tilhørighet", uten at de noen gang tør ta et forhold til ei de virkelig liker videre til noe seriøst. Letter å avslutte/avvise før det blir noe av for slike, enn å ta risikoen på å bli avvist, kan det virke.

Anonymkode: 4c2db...eb1

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg føler med deg TS.

Verste er at jeg tror han kommer til å flørte med deg igjen. 🤦‍♀️

• Liker 7
Skrevet

Tipper han ble redd for at han ble avslørt for interesse og flørt med deg, siden kollega hørte på. Ble flau, rett og slett. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det at han spør om du ikke heller ville vært sammen med noen med samme yrke som han kan jo være fordi han tenkte du heller vil være sammen med noen som skjønner litt mer hva jobben din går utpå. Ettersom dere er kollegaer og jeg regner med dere har ganske lik jobb, lik arbeidstid eller en del arbeidsoppgaver som er like.. Var kanskje det han mente med akkurat det?

Anonymkode: 1ece2...d08

• Liker 1
Skrevet

Dette rister du av deg, og tenk for en god historie det alt har blitt. 

Oppført deg som normalt mot han, kan jo ikke slutte å snakke med han pga dette.  Svaret ble ikke som du tenkte, men en avvisning er det jo ikke, du spurte jo ikke akkurat om en date.

Anonymkode: aca60...5ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...