AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Søkt rammelån og fått innvilget så betaler vi for tinglysning.Betyr det at det annonses i avisen eller annet medie eller kun i grunnboken? At folk må aktivt selv logge seg inn å se på den aktuelle boligen eller at det annonseres for Gud og hver mann? Anonymkode: b7260...f05
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Det kommer nok på dagsrevyen 😂 Anonymkode: 46ef6...993 2
newman01 Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Om du er en kjendis kan det hende media søker opp tinglysningen for å prøve å finne ut hvor mye du kjøpte et hus for. Ut over det er det bare banken som ønsker sikkerhet for pengene de låner deg. Det må gjøres via tinglysning i kartverket.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 newman01 skrev (25 minutter siden): Om du er en kjendis kan det hende media søker opp tinglysningen for å prøve å finne ut hvor mye du kjøpte et hus for. Ut over det er det bare banken som ønsker sikkerhet for pengene de låner deg. Det må gjøres via tinglysning i kartverket. Ja det vet jeg bare lurte på om kartverket annonserer i andre registre som de gjør ved kjøp og salg av eiendom. Mye info der jeg ikke forstår meg på for eksempel at ene ektefellen har kjøpt seg inn i eiendommen. Og om automatikk i det ,han er kun medlåntaker mens jeg eier eiendommen alene Anonymkode: b7260...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå