Gå til innhold

Kattepasser som ikke ønsker å passe kattene lenger fordi katten sover for mye og leker for lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Norge bor du?

Anonymkode: ee988...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kan jeg spørre om hvor mye vennene dine forventer å få betalt?

Kunne tenke meg å ta på meg betalt kattepass men aner ikke hva som er normal pris.

Anonymkode: d1d25...522

Et par tusen for 5 uker, når jeg står for all mat og sand.

Ts

Anonymkode: ccd4e...c40

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har jo lyst å møte den som skal passe katten og se hvordan de har det hjemme, og det kan jeg ikke når jeg er på sykehus

Ts

Men da må du velge.... Enten lar du katten være der den er, eller så finner du noen som har gode referanser og stoler på at det går bra selv om du ikke møter dem.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg kjøpte inn everclean sand og diverse mat til katten, og ga mannen 600 kroner som en begynnelse.

Fikk telefonen om at han hadde kjøpt masse kyllingfilét og kyllingkjøttdeig til seg selv og hadde tenkt å lage middagsretter til katten.

Jeg sa da at han skulle gjøre det enkelt og kun gi katten det som Katten var vant til å spise, men han var ganske sta og det var ikke så lett å fortelle han noe, fordi han var vant med katter fortalte han.🙄

Ts

600kr er jammen ikke mye for kattepass, selv ikke som en start.

Jeg passer "proft" via pawshake, og er en av de billigste i området. Jeg tar 150,- pr døgn i dyreeiers hjem, hvor jeg drar innom hver dag. Prisene for å ha passdyr hjemme hos seg er vanligvis 200-250,- pr natt.

Hadde du booket en proff kattepasser, hvor du kan sjekke referanser, og i tillegg får en garanti for at tjenesteleverandør hjelper ved uønskede hendelser, så hadde du nok måtte betale 7000,- på forskudd for fem uker... Du får det du betaler for.

Anonymkode: f36b6...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...