AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Alma? Er det rart? Anonymkode: dee82...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Alma! Fint Anonymkode: a15eb...ffc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Alma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Lilly er koselig ❣️ Anonymkode: 24207...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar Hadde valgt Lilly av de to, selv om jeg synes det er litt puslete 😅 Alma får jeg litt gammel dame-vibber av. Anonymkode: 8d0b6...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Alma🥰 Anonymkode: b2c26...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Kjenner noen som har begge! ❤️ Anonymkode: 14c21...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar To fine navn 😊 Anonymkode: 84496...e0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 13.32): Alma? Er det rart? Anonymkode: dee82...4e2 Min datter på 6 år heter det og jeg synes selvfølgelig det er et nydelig navn 😍 Har jobbet på sykehjem i en årrekke og har aldri møtt på en Alma sånn i forhold til gammeldame-vibber som noen skriver her. Dog vet det var godt brukt før i tiden. I Sverige og Danmark er navnet svært populært blant nyfødte år etter år. Lilly er forøvrig et helt ok navn, ikke stygt men ikke noe jeg hadde valgt. Anonymkode: 35c98...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar Lilly Anonymkode: 8d0b6...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå