AnonymBruker 42 Skrevet 12. januar 2024 #81 Del Skrevet 12. januar 2024 Om kjøØøøket er rent eller ei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #82 Del Skrevet 12. januar 2024 Første er vel lukt. Og dekor 🤷♀️ Anonymkode: 43f98...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #83 Del Skrevet 13. januar 2024 Jeg må innrømme at å be besøk er et stort skritt i seg selv for meg og jeg tar ikke full husvask hver gang jeg har besøk. Så om du finner noen fingermerker på dører eller litt rusk på benken, er det virkelig krise? Alternativet var at jeg ikke hadde orka å ha besøk i det hele tatt. Jeg har det strøkent på stua, ren duk, grønsåpevaska gulv rett før gjestene kommer, tente lys og en god kake. Og så møter jeg gjestene med et " velkommen" på trappa. Er ikke DET det viktigste da? Anonymkode: 3da34...774 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #84 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 17.16): gruer meg alltid til toalettet hehe.. kjipt å se at de har bæsjerester i toalettet.. Anonymkode: b37cb...27d Og jeg legger merke til om dolokket er lukket eller står åpent. Står det åpent, faller de personene som bor der mange hakk nedover på min liste. Anonymkode: e9425...90a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #85 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må innrømme at å be besøk er et stort skritt i seg selv for meg og jeg tar ikke full husvask hver gang jeg har besøk. Så om du finner noen fingermerker på dører eller litt rusk på benken, er det virkelig krise? Alternativet var at jeg ikke hadde orka å ha besøk i det hele tatt. Jeg har det strøkent på stua, ren duk, grønsåpevaska gulv rett før gjestene kommer, tente lys og en god kake. Og så møter jeg gjestene med et " velkommen" på trappa. Er ikke DET det viktigste da? Anonymkode: 3da34...774 Du vasker heller gulvet enn å dra over kjøkkenet? Og baker? Kjøp en ferdig kake og vask heller. Synes du prioriterer veldig rart Anonymkode: 70bb7...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. januar 2024 #86 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) Lukt Deretter hvor ryddig og rent det er eller oppfattes. Hva slags stil folk har legger jeg meg ikke opp i,eller i mange tilfeller har jeg ikke engang registrert helt hvordan de hadde det. Men når det kommer til lukt så er jeg veldig var. Samme med om jeg oppfatter det som skittent. Da får jeg "ick" følelse. Endret 13. januar 2024 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #87 Del Skrevet 13. januar 2024 Legger merke til at doringen, det er rent på toalettet. Anonymkode: d42db...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyCupOfTea Skrevet 14. januar 2024 #88 Del Skrevet 14. januar 2024 Lukt Renslighet Stil Praktiske løsninger Planløsning/størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 14. januar 2024 #89 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg er mest opptatt av kaffen🫣 om den er god å hvordan den er tilberedt😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #90 Del Skrevet 14. januar 2024 Godt å slippe besøk av de fleste her i denne tråden. Bedre at dere er hjemme hos dere selv og holder stilen der! Anonymkode: 9f4d6...f16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 14. januar 2024 #91 Del Skrevet 14. januar 2024 Lukt og renhet Rent toalett Rent kjøkken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 14. januar 2024 #92 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 12.36): Inspirert av denne artikkelen, ble jeg litt nysgjerrig. Hva legger dere merke til? 😊 Positivt og negativt. https://nowiveseeneverything.club/articles/13-things-in-our-homes-we-tend-to-ignore-but-our-guests-notice-immediately-9133/?utm_source=tsp_pages&utm_medium=square_cards&utm_campaign=square_cards_clicks&utm_id=SCs&fbclid=IwAR3NTEQFWP5xKorbccUK6im2FKt9oydqGwGPB6QWg0dF_Xw3P1sA4ORyoz0 Anonymkode: 796ca...e6a Lukt. Er lukt sensitiv også. Lukt og bilder på veggene,at det er koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #93 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 19.39): Planter! Det er det første jeg ser etter når jeg kommer inn hos noen. Det synes jeg er gøy. Anonymkode: fe056...902 Jepp! Jeg går rett til vinduskarmene og bare "Jøss, hvordan får du så mange blomster på denne? Trives denne i så skarpt lys hos deg altså? Hvordan vanner du disse? Går det an å ta avlegger av denne?" Jeg aner ikke hva slags sofa eller spisestuestoler venninnene mine har, men jeg har stålkontroll på plantene deres. Så for å svare på tråden: jeg legger merke til brune blader, kvaliteten på deres vs mine, eventuelle skadedyr (osv) 🤓🌱 Anonymkode: 7a718...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 14. januar 2024 #94 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg legger merke til det hvis det er ekstremt ryddig, ekstremt rotete eller skittent og sjuskete, særlig bad og kjøkken. Litt normalt rot gjør meg ingen verdens ting, det viser bare at folk bor og lever i hjemmet. Jeg elsker å komme inn i hjem med særpreg. Når det har personlig stil og forteller noe om de som bor der, i motsetning til hjemmene der alle de siste dillene som går igjen i alle interiørmagasiner er på plass og veggene har årets in-farge. Kunsten fanger også interessen min. For meg er det nedtur når hjemmet er helt tomt for kunst eller de har kostet på seg en unik sofa til 60 000-70 000 mens bildene på veggene er masseproduserte greier fra Ikea eller Kremmerhuset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #95 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg elsker å se farger og bøker. Alle andre hjem er nøytrale der jeg ikke legger merke til detaljene. Anonymkode: b8cf3...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 14. januar 2024 #96 Del Skrevet 14. januar 2024 Bare meg som har samfart leiligheten etter fingermerker, etter å ha lest denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #97 Del Skrevet 14. januar 2024 HerKommerMummi skrev (4 minutter siden): Bare meg som har samfart leiligheten etter fingermerker, etter å ha lest denne tråden? Sjekket lysbryterne også? Anonymkode: b450e...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #98 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 18.58): Du vasker heller gulvet enn å dra over kjøkkenet? Og baker? Kjøp en ferdig kake og vask heller. Synes du prioriterer veldig rart Anonymkode: 70bb7...047 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 18.58): Du vasker heller gulvet enn å dra over kjøkkenet? Og baker? Kjøp en ferdig kake og vask heller. Synes du prioriterer veldig rart Anonymkode: 70bb7...047 ok, deg om det. Du finner ikke kjøpt kake hos meg når jeg skal ha besøk, det skjer ikke. Legger ære i hjemmebakt. Og et rent stuegulv er gull, gjestene skal ikke på kjøkkenet uansett. Og jeg har ikke uhygienisk kjøkken om det er et rusk på benken. Anonymkode: 3da34...774 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 14. januar 2024 #99 Del Skrevet 14. januar 2024 Jeg observerer jo mange ting, men jeg gjør meg ikke opp meninger om det med mindre det er noe jeg liker spesielt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. januar 2024 #100 Del Skrevet 14. januar 2024 Synes det er veldig spennende å se hvordan andre har det hjemme hos seg. Går selvsagt ikke å snoker, men titter rundt meg i gang, stue, kjøkken, bad. Spesielt stua synes jeg er gøy å se. Farge på veggene, bilder, pynt ++ Er mest opptatt av hvordan stua mi ser ut i mitt hjem også. At den er koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå