AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Del Skrevet 12. januar 2024 Inspirert av denne artikkelen, ble jeg litt nysgjerrig. Hva legger dere merke til? 😊 Positivt og negativt. https://nowiveseeneverything.club/articles/13-things-in-our-homes-we-tend-to-ignore-but-our-guests-notice-immediately-9133/?utm_source=tsp_pages&utm_medium=square_cards&utm_campaign=square_cards_clicks&utm_id=SCs&fbclid=IwAR3NTEQFWP5xKorbccUK6im2FKt9oydqGwGPB6QWg0dF_Xw3P1sA4ORyoz0 Anonymkode: 796ca...e6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg ser folkene som bor der, alt annet er uinteressant. Anonymkode: 3da34...774 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Del Skrevet 12. januar 2024 Lukt, farger, kjøkkenet (planløsning osv), bad (renslighet, men også stil) sofaen Anonymkode: 70bb7...047 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Del Skrevet 12. januar 2024 Legger merke til det meste, har ikke så godt filter og tar inn alt. Har litt fotografisk minne så lagrer fort bilder av rom med alle detaljer. 🤪 Men bare som info, jeg dømmer ikke folk. Anonymkode: ee983...cf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. januar 2024 #5 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg legger vel best merke til sånt som rare møbler og overflod av nips. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Del Skrevet 12. januar 2024 Hvis de har lite ting og lite farger. Liker ikke å være på besøk i slike hus, synes ikke det er koselig. Og ellers viss komfyren er skitten og badet Anonymkode: d1483...e79 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Del Skrevet 12. januar 2024 Om de har malt! Har besøkt alt for mange hvite hjem, de kan ha bodd der i 5+år... Jeg har selv vært en sånn, bodde 3år en plass uten å male stuen. Grøsser idag. Er veldig glad i farger da, og tom. Boliabeige er bedre enn hvitt🤭 Anonymkode: b450e...afb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #8 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Boliabeige er bedre enn hvitt🤭 Anonymkode: b450e...afb Bouillabaisse? For å svare på HI; jeg er innbitt minimalist, så jeg blir litt stressa hvis jeg kommer inn i overfylte og overrotete hjem. Dømmer ingen, naturligvis, men jeg får en uro i kroppen 🫣 Anonymkode: 4df1b...c08 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 12. januar 2024 #9 Del Skrevet 12. januar 2024 Altså, legger merke til? Jeg er da ikke blind, så jeg legger merke til alt. Hva jeg bryr meg om er noe helt annet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljerød Skrevet 12. januar 2024 #10 Del Skrevet 12. januar 2024 Hvis du mener legger merke til som negativt så er det disse tingene; - TVen alltid på under besøket, noen skrur ikke engang ned lyden, det er veldig forstyrrende og uhøflig - manglende renslighet er ekkelt, men det er ikke noe jeg opplever så veldig ofte etter at jeg ble voksen. Da jeg var ung og besøkte "ungkarer" så var dette alltid de verste stedene hvor det manglet dopapir, ikke var søppelbøtte på badet, skittent og ekkelt mange steder, matrester på bordet osv. 🤣 - manglende steder å henge fra seg jakka er slitsomt, og mange tar imot gjesten, også går de tilbake i stua, og der står du og lurer på om du skal legge jakka på gulvet eller om du kan henge den over trappegelenderet eller lignende. Jeg synes man bør sørge for at gjester har et sted å henge fra seg jakker og vesker uten å måtte legge det på gulvet, eller henge det oppå fjorten jakker som allerede henger på en overfylt knagg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #11 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg legger merke til mye, men vil fremheve fingermerker. Fingermerker på skapdører, bord, vinduer, gjenstander, og som tydeligvis ikke satt av barn, men voksne. Det vitner om dårlig renhold og er litt ekkelt. Anonymkode: 4ff32...790 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #12 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bouillabaisse? For å svare på HI; jeg er innbitt minimalist, så jeg blir litt stressa hvis jeg kommer inn i overfylte og overrotete hjem. Dømmer ingen, naturligvis, men jeg får en uro i kroppen 🫣 Anonymkode: 4df1b...c08 Jeg får akkurat den samme uroen når jeg er på besøk hos de minimalistiske😅 Som har en kopp og en tallerken nesten. Og har det veldig upersonlig. Dømmer de heller ikke men kunne aldri hatt det slik selv. Rotehus og skitent er det som bemerker seg negativt ellers Gode lukter, blomster, personlig preg utmerker seg posetivt Anonymkode: 594eb...fe7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #13 Del Skrevet 12. januar 2024 De fleste har det ryddigere og penere overflater enn oss. Anonymkode: f0ebe...24e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. januar 2024 #14 Del Skrevet 12. januar 2024 Bokhyllene. Og fordi jeg er litt sjuske selv, setter jeg alltid pris på tegn på at andre heller ikke har det strøkent... 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. januar 2024 #15 Del Skrevet 12. januar 2024 Åpne skap, åpne skuffer og bilder som henger skjevt. Har nesten litt ocd på slike ting. Eller jeg har det. Vet ikke helt hvor man skal legge lista for å påstå det, men det er iallefall såpass at jeg blir ukonsentrert om samtaler til jeg reiser meg og lukker/retter opp, med en beklagelse om at jeg har en heng på slike ting. Folk flest takler dette med smil og latter heldigvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #16 Del Skrevet 12. januar 2024 Skittent bad og våte håndklær er ekkelt. Det hadde jeg helt klart lagt merke til. Ikke ofte jeg treffer på det, heldigvis. Har heller ikke sansen for katte/hundehår på alle møbler. Om jeg skal trekke frem noe positivt jeg legger merke til så er det om de/den jeg er på besøk hos har ordnet og pyntet. For eksempel om de har dekket fint bord, tent lys og har pyntet med blomster. Om jeg er på besøk i et slikt hjem føler jeg meg ekstra velkommen og satt pris på. Anonymkode: 0e4cb...88b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. januar 2024 #17 Del Skrevet 12. januar 2024 stemningen, latteren, de gode samtalene 6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #18 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Inspirert av denne artikkelen, ble jeg litt nysgjerrig. Hva legger dere merke til? 😊 Positivt og negativt. https://nowiveseeneverything.club/articles/13-things-in-our-homes-we-tend-to-ignore-but-our-guests-notice-immediately-9133/?utm_source=tsp_pages&utm_medium=square_cards&utm_campaign=square_cards_clicks&utm_id=SCs&fbclid=IwAR3NTEQFWP5xKorbccUK6im2FKt9oydqGwGPB6QWg0dF_Xw3P1sA4ORyoz0 Anonymkode: 796ca...e6a gruer meg alltid til toalettet hehe.. kjipt å se at de har bæsjerester i toalettet.. Anonymkode: b37cb...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #19 Del Skrevet 12. januar 2024 Carrot skrev (5 minutter siden): stemningen, latteren, de gode samtalene Så du legger null merke til om det eksempelvis er søppel på gulvet, bæsj på veggen og brukte bleier i sofaen? Anonymkode: a30bf...6c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. januar 2024 #20 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis de har lite ting og lite farger. Liker ikke å være på besøk i slike hus, synes ikke det er koselig. Og ellers viss komfyren er skitten og badet Anonymkode: d1483...e79 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bouillabaisse? For å svare på HI; jeg er innbitt minimalist, så jeg blir litt stressa hvis jeg kommer inn i overfylte og overrotete hjem. Dømmer ingen, naturligvis, men jeg får en uro i kroppen 🫣 Anonymkode: 4df1b...c08 Interessant hvor ulike vi kan være. Jeg legger også merke til farger og detaljer, og kan føle meg utilpass i minimalistiske hjem med lite farger tomme flater. I slike hjem er det ikke noe å feste blikket på, og det gjør meg rastløs. Jeg får en følelse av å være på et offentlig kontor, ikke et hjem. Er ellers ikke så opptatt av hvordan folk har det hjemme, men jeg legger merke til det hvis det er skittent på badet. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå