AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Har vært av/på med en nydelig mann som jeg er veldig glad i. Vi møttes i 2020 da vi jobbet sammen, men da var begge gift. Etter at vi ble skilt tok vi opp igjen kontakten, men fordi vi har vært travle på hver vår kant har vi kun møttes sporadisk. I høst fant vi virkelig tonen igjen, og jeg kjenner alle følelsene er tilbake. Vi har vært på noen dater og hatt sex, og jeg kjenner jeg er hodestups forelsket. Før jul var han veldig travel, men vi møttes et par ganger i juleferien. Han setter jobb og barna først, noe jeg selvfølgelig forstår. Han sier at han er forelska og at vi skal finne tid til hverandre, men det blir ekstremt sjeldent. Nå er det 2 uker siden sist vi snakket sammen, og jeg er bevisst på å gi ham tid. Jeg klarer å tenke på ham, møte ham og sende meldinger/snaps til ham selv om jeg er ekstremt travel på jobb. Kvelder og helger er man jo som oftest ikke på jobb heller. Han sier han er 100% fokusert på jobb og ikke klarer å ha flere tanker i hodet. Men da begynner jeg selvfølgelig å tvile på følelsene hans.. noen gode råd her? Jeg vil ikke presse ham men heller ikke miste ham igjen Anonymkode: 881bb...18d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Dere har ikke hatt noen form for kontakt på 2 uker? Anonymkode: 5c459...091 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere har ikke hatt noen form for kontakt på 2 uker? Anonymkode: 5c459...091 Nei. Jeg har tenkt han skal få tid til å jobbe Anonymkode: 881bb...18d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Han er ikke interessert når dere ikke har hatt kontakt på så lang tid. Anonymkode: 5440e...4d9 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere har ikke hatt noen form for kontakt på 2 uker? Anonymkode: 5c459...091 Oi, min første tanke er nok at han ikke er forelska. Han liker deg sikkert, men forelska? Nei. Anonymkode: 7d136...db2 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei. Jeg har tenkt han skal få tid til å jobbe Anonymkode: 881bb...18d Huff da hadde nok jeg tenkt at han ikke er så veldig interessert. Anonymkode: 5c459...091 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 Hm... To uker uten noe kontakt er lite. Jeg tar mer kontakt med folk jeg vil kalle bekjente på to uker. Har dere snakket om fremtiden? Anonymkode: 99f27...7a0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #8 Skrevet 12. januar 2024 Han er ikke interessert Anonymkode: 0931f...63c 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #9 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oi, min første tanke er nok at han ikke er forelska. Han liker deg sikkert, men forelska? Nei. Anonymkode: 7d136...db2 Nei. Menn, sier ikke at de er forelsket uoppfordret. Sier han det TS. Så tipper jeg du kan tro på han. Det som er med maskuline menn, er at de føler de må gjøre seg klar for, å ha mulighet til å gi det de ønsker. Her har det ganske nylig vært et stort brudd, barn å ta seg av og en økonomi som han helt sikkert ønsker å få bedre! Gi han tid, men si også ifra om at du har behov for mere enn hva han gir nå! "Krev det". Om han da faller rett pvake led så lite kontakt igjen, så må du jo si at du føler at han ikke tar deg eller dere seriøst, også gjør du en avgjørelse. Anonymkode: 98097...566
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #10 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Menn, sier ikke at de er forelsket uoppfordret. Sier han det TS. Så tipper jeg du kan tro på han. Det som er med maskuline menn, er at de føler de må gjøre seg klar for, å ha mulighet til å gi det de ønsker. Her har det ganske nylig vært et stort brudd, barn å ta seg av og en økonomi som han helt sikkert ønsker å få bedre! Gi han tid, men si også ifra om at du har behov for mere enn hva han gir nå! "Krev det". Om han da faller rett pvake led så lite kontakt igjen, så må du jo si at du føler at han ikke tar deg eller dere seriøst, også gjør du en avgjørelse. Anonymkode: 98097...566 Menn sier de utroligste ting for å holde en dame varm. Er man forelsket så lar man det ikke gå 2 uker uten å gi lyd fra seg. Anonymkode: 5c459...091 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #11 Skrevet 13. januar 2024 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg sendte en snap igår og fikk en fin melding tilbake..men er fortsatt usikker på om jeg må gi ham rom eller om jeg må være direkte og "på".. Anonymkode: 881bb...18d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #12 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk for svar alle sammen. Jeg sendte en snap igår og fikk en fin melding tilbake..men er fortsatt usikker på om jeg må gi ham rom eller om jeg må være direkte og "på".. Anonymkode: 881bb...18d Han er jo ikke interessert, det beste du kan gjøre for deg selv er å gå videre. Anonymkode: 5c459...091 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #13 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er jo ikke interessert, det beste du kan gjøre for deg selv er å gå videre. Anonymkode: 5c459...091 Hvordan klarer jeg det etter alle disse årene når følelsene er så utrolig sterke? Anonymkode: 881bb...18d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #14 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan klarer jeg det etter alle disse årene når følelsene er så utrolig sterke? Anonymkode: 881bb...18d Det er vondt og jævelig, har vært der selv, og det eneste som hjelper er å ikke ha noen kontakt med de. Det er vondt å innse at man ikke er like viktig for de, men en mann som er oppriktig interessert tar ikke sjansen på å miste dama. Anonymkode: 5c459...091 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #15 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vondt og jævelig, har vært der selv, og det eneste som hjelper er å ikke ha noen kontakt med de. Det er vondt å innse at man ikke er like viktig for de, men en mann som er oppriktig interessert tar ikke sjansen på å miste dama. Anonymkode: 5c459...091 Bør jeg gi beskjed ,eller bare slette ham fra some? Anonymkode: 881bb...18d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #16 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Bør jeg gi beskjed ,eller bare slette ham fra some? Anonymkode: 881bb...18d Du må nesten kjenne litt på hva som er best for deg. Anonymkode: 5c459...091
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #17 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tusen takk for svar alle sammen. Jeg sendte en snap igår og fikk en fin melding tilbake..men er fortsatt usikker på om jeg må gi ham rom eller om jeg må være direkte og "på".. Anonymkode: 881bb...18d Men, hva sa du i den snappen ? Har du gitt noen uttrykk for at du ikke forstår han, og hva som skjer? Hva sier han til at det er så lite kontakt? Anonymkode: 98097...566
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #18 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bør jeg gi beskjed ,eller bare slette ham fra some? Anonymkode: 881bb...18d Du må stå opp for deg selv jente! Du kjenner på følelser som ikke er gode. Han kan tydeligvis ikke gi deg det du trenger og gjør deg usikker. Du må enten si ifra om hva du føler, eller la han gå. Hvis dette er en person du tenker å bygge et solid og stabilt forhold med, så må dere kunne snakke sammen, du må kunne lufte hodet uten å være redd for å skremme fyren bort. Da er ikke han riktig mann for deg. Jeg har selv vært i liknende situasjoner, og du må rett og slett jobbe med deg selv. Har akkurat avvist en mann selv fordi jeg fant meg i for mye piss. Stå på 😘 Anonymkode: 41a93...9a8 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #19 Skrevet 13. januar 2024 En mann som er interessert nok, lar høre fra seg! Han vil heller ikke risikere at du «forsvinner» til noen andre 😊 Anonymkode: 41a93...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #20 Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann som er interessert nok, lar høre fra seg! Han vil heller ikke risikere at du «forsvinner» til noen andre 😊 Anonymkode: 41a93...9a8 Folk er forskjellige. Spesielt om Ts ikke har sagt noe, og ikke gitt utrykk for at dette ikke fungerer for henne... Om TS faktisk tror på det han sier, så er det ikke et problem og si egne behov. Det vil ikke skremme han. Synes TS forteller veldig lite om situasjonen her også. Så om hun ikke kommuniserer sine behov og ønsker, så er enkelte menn så enkle at de tror alt er bra. Spesielt om de har utrykket følelsene for hverandre, og han sier han nå skal fokusere på jobb. Men, ts må si at dette ikke er greit, ikke bare sende en snap av middagen sin og ikke adressere problemet! Anonymkode: 98097...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå