AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Jeg skal prøve for første gang idag, er spent. Kosta 39kr. Er du fornøyd? Anonymkode: b2f08...0a1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Bruker ofte. Grei måte å få med billige bakervarer hjem til sultne barn. Får gjerne to brød pluss noe annet hos Baker Hansen. Bruker også hotelfrokost som rimelig lunsjalternativ. Anonymkode: e3bbf...58f
Zeezrom Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Har stort sett alltid vært fornøyd. Kjøpt mange ganger. Absolutt variasjon fra sted til sted, noen er mer sjenerøse enn andre, og noen steder gir mat som går ut dagen du får den vs en dag eller to etter. Aldri følt at det ikke var verdt pengene
Sunshade83 Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Generelt sett veldig fornøyd og det har vært bra mat. Spart veldig mye penger og har blitt god og mett. Les omtalene før du bestiller fordi du kan f.eks standardisert kun få 2 tørre sveler for 49 kr.
Sirah Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 Jeg har brukt det en del ganger og har vært både fornøyd og misfornøyd De gangene jeg har bestilt dagligvarer så har jeg fått mye rart, så det har jeg sluttet med. Bakevarer derimot er jeg stort sett veldig fornøyd med Det er stor forskjell på de forskjellige stedene, men bakevarer bruker å være bra! Her jeg bor er det få restauranter som tilbyr så det har jeg ikke testet. En venninne som bor i en naboby har brukt dette mye og er storfornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå