Gå til innhold

Er det noen menn her som driver med pliktsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får det dere til å føle?

Hvorfor gjør dere det?

Er det noe galt med kona/kjæresten?

Er det noe hun kan gjøre for å få dere til å få mer lyst?

Tenker dere på om det er sårende for henne?

Anonymkode: 08b65...510

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok endel menn som gjør det også ja. Dessverre så er det alltid kvinnen som skal være fokus på dette området.

Jeg tenner ikke på min kone lenger pga kraftig overvektig, men deltar 1 gang pr mnd for hennes skyld. Hun vil heller ikke gå ned i vekt, mener hun trives slik hun er. Når vi ble sammen var hun rimelig fit og slank.

Så vurderer å avslutte forholdet, venter til barna er over 18år.

Anonymkode: f4a16...bb2

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er nok endel menn som gjør det også ja. Dessverre så er det alltid kvinnen som skal være fokus på dette området.

Jeg tenner ikke på min kone lenger pga kraftig overvektig, men deltar 1 gang pr mnd for hennes skyld. Hun vil heller ikke gå ned i vekt, mener hun trives slik hun er. Når vi ble sammen var hun rimelig fit og slank.

Så trist. Vet hun at det er overvekten hennes som er årsaken? Hva sier hun selv om dette?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så synd at vekten hennes har så mye å si for deg! Spesielt siden hun er fornøyd med kroppen sin selv.

En kvinne som bærer formene sine med god selvtillit,er vel bedre enn en slank dame som mistrives i egen kropp og som skjems over å vise seg naken for mannen sin ?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så trist. Vet hun at det er overvekten hennes som er årsaken? Hva sier hun selv om dette?

Hun bryr seg ikke, så da er det greit. Ikke kom å fortell meg at det er god helse å være kraftig overvektig..

flusa skrev (Akkurat nå):

Så synd at vekten hennes har så mye å si for deg! Spesielt siden hun er fornøyd med kroppen sin selv.

En kvinne som bærer formene sine med god selvtillit,er vel bedre enn en slank dame som mistrives i egen kropp og som skjems over å vise seg naken for mannen sin ?

Synd? Naturlig å tenne på utseendet og personlighet som en kombinasjon. Vi snakker om kraftig overvekt, at man bør gå ned i vekt pga helsen sin. Hun var slank og trent når vi møttes....nå er ikke ting slik jeg ble forelsket i. Da endres ting.

Former og fedme er ikke det samme.

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun bryr seg ikke, så da er det greit. Ikke kom å fortell meg at det er god helse å være kraftig overvektig..

Synd? Naturlig å tenne på utseendet og personlighet som en kombinasjon. Vi snakker om kraftig overvekt, at man bør gå ned i vekt pga helsen sin. Hun var slank og trent når vi møttes....nå er ikke ting slik jeg ble forelsket i. Da endres ting.

Former og fedme er ikke det samme.

Ser den..var selv veldig overvektig,nå er jeg veldig tynn..

Mannen min har alltid vist stor interesse for meg ,ja,selv da jeg var enorm..

Men jeg måtte tvinge utav han at han faktisk synes jeg er mere sexy nå enn før..(han bryr seg egentlig ikke om vekten.)

Vet du noe om årsaken til at hun har gått så mye opp i vekt?

Er det mye strøstespising,så kan det tyde på depresjon,for eksempel.

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, flusa said:

Rull inn, fedme er ikke greit -  iallefall ikke om man legger seg ut flere titalls kilo etter man har fått seg kjæreste og blånekter å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 2f079...876

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Rull inn, fedme er ikke greit -  iallefall ikke om man legger seg ut flere titalls kilo etter man har fått seg kjæreste og blånekter å gjøre noe med det. 

Det stod ikke noe om fedme i utgangspunktet.

Og ja,det ødelegger helsen! Og jeg er så glad vi begge er slanke den dag i dag,fordi fedme ødela livene våres.

Men,at en partner mister lysten på personen pga vekten,det synes jeg er merkelig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
flusa skrev (2 minutter siden):

Det stod ikke noe om fedme i utgangspunktet.

Og ja,det ødelegger helsen! Og jeg er så glad vi begge er slanke den dag i dag,fordi fedme ødela livene våres.

Men,at en partner mister lysten på personen pga vekten,det synes jeg er merkelig.

Rart at du synes det er merkelig at noen mister lysten på grunn av vekt. Men dette er ganske vanlig. Slanke trente mennekser er de som er unisont mest attraktiv

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Hmmm1 skrev (1 minutt siden):

Rart at du synes det er merkelig at noen mister lysten på grunn av vekt. Men dette er ganske vanlig. Slanke trente mennekser er de som er unisont mest attraktiv

Når man har hatt en partner gjennom mange år,så er det rart at vekten plutselig har alt å si!

Da er man kun opptatt av det ytre,og dermed ikke noe å samle på.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Hmmm1 skrev (1 minutt siden):

Nå aner ikke jeg hvorfor dama ser sånn ut og hva det dreier seg om.

Men det går an å vise litt respekt for at partneren har gjennomgått flere graviditeter og skapt barn i kroppen utover å bare «var veltrent, nå tjukk - æsj» 🤷‍♀️

Anywho: Ja, menn driver også med pliktsex. Av mange grunner. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

"Legger seg ut" ? Ofte er vel vekten noe som kommet etter å ha født flere barn, og lengre perioder der dama hverken hatt tid eller overskudd til trening. 

Anonymkode: 008a6...aeb

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
flusa skrev (1 minutt siden):

Når man har hatt en partner gjennom mange år,så er det rart at vekten plutselig har alt å si!

Nei her tar du feil. Det at man liker at noen er sunn og har en attraktiv slank kropp er ikke det samme som at man kun fokuserer på det. Men det er en bit av kaka som alt annet.

Slutt å farge ting svart hvit

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Nå aner ikke jeg hvorfor dama ser sånn ut og hva det dreier seg om.

Men det går an å vise litt respekt for at partneren har gjennomgått flere graviditeter og skapt barn i kroppen utover å bare «var veltrent, nå tjukk - æsj» 🤷‍♀️

Anywho: Ja, menn driver også med pliktsex. Av mange grunner. 

Ja helt enig at man kan vise respekt for at kvinner legger på seg etter gatviditet. Men det er forksjell på 5 og 20 kg

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår at utseende er en del av tenning, og at hvis utseendet mitt ikke lengre er attraktivt for partneren min så kan det gå ut over sexlysten.

Anonymkode: 9c988...f23

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

De som forsvarer overvekt/fedme er de som er det selv?

Anonymkode: 2588a...b67

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan får det dere til å føle?

Hvorfor gjør dere det?

Er det noe galt med kona/kjæresten?

Er det noe hun kan gjøre for å få dere til å få mer lyst?

Tenker dere på om det er sårende for henne?

Jeg har hatt sex når lysten/overskuddet var så som så ja.

Nå har som regel jeg hatt mest lyst i mine forhold, så det er ikke et problem jeg har møtt så mye i praksis. Jeg skulle gjerne ha hatt det sånn med min kjære at hun tryglet meg om sex daglig og oftere enn jeg ville.

Anonymkode: 9c988...f23

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn.

Om jeg ikke har lyst, så sier jeg nei. Noe min samboer er veldig glad for. Hverken hun eller jeg vil ha sex med en som ikke vil, men gjør det for å være snill.

Anonymkode: c0f51...41d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi diskuterte at forholdet vårt begynner og minne om ett venneforhold som er samboere og oppdrar barn sammen, da vi hadde en periode med ett ikke eksisterende sexliv og kom frem til å ble enige om at vi skal fokusere litt mere på forholdet, kjærligheten, og hverandre. Noe som funka helt supert i begynnelsen, sexen var den beste sexen vi har hatt og utforsket og prøvde ut nye ting å vi satte bort barna og reiste bort på hoteller en god del.

Helt til dama nå har begynt og vil ha kjappiser. Det er hun som initierer og bruder på sex men det skal være en "kjappis / lynkjapp runde" noe som er greit en gang iblandt. Men hver gang så mister jeg lysten på samleie. Jeg må ha forspill og kose med tunge, fingre og leketøy å at jeg merker hun nyter det ved og vri seg og stønne / puste tyngre og tyngre. Jeg kan gjerne holde på og tease og slikke å gi i timesvis som en tidligere knullevenn likte. Men drar det aldri så langt, sexen settes igang når hun ber om og bli pult eller hun tar over styringa.

Jeg krever og forventer aldri hun skal suge eller runke meg, det gjør hun når hun føler for og vil selv!

Men siden det nå alltid skal være så fort gjort har jeg egentlig ikke lyst til og ligge i det heletatt.. Men jeg blir med når hun byr opp og er kåt. 

- Føler ikke noe spesielt rundt det annet enn lite lyst

- ligginga er vel gått mere over til det at intimitet og nærhet er viktig for kona og forholdet. Det er bare det rundt det som er en brems for min del.

- ingenting galt med kona, hun har de mest perfekte store brystene, herligste tighteste og strammeste lepper på musa, trangt og vått hull, stønner og nyter bra, og er generelt rett gjennom smell deilig !

- invitere opp til lengre samleier med og ta oss tid til forspill og teasing, å få slikke musa og bruke forskjellige vibratorer til hun rister og skjelver eller squirter å ber om å bli tatt.

- ja jeg tenker det kan bli sårende for henne om det kommer frem jeg egentlig ikke vil ha sex.  Har tatt opp flere ganger at jeg gjerne skulle likt og gjøre mere enn penetrering / pumpe iveg til vi kommer. Og hun sier selv hun synes det er digg å bli slikket og lekt med. Men der stopper det bare. Tror hun kan ta det litt personlig om hun får høre jeg ikke har lyst og at jeg er med for og gjøre henne glad og få det som hun vil.

Anonymkode: eeb09...cac

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hmmm1 skrev (24 minutter siden):

Ja helt enig at man kan vise respekt for at kvinner legger på seg etter gatviditet. Men det er forksjell på 5 og 20 kg

Joda.

Men, det finnes mange menn og kvinner som fortsatt tenner på en partner med pluss og minus 20 kilo og.

Jeg har mistet og økt med 20 kg hver vei i flere omganger pga sykdom/medisiner, mannen min gjennom 24 år tar masse initiativ til sex uansett og virker oppriktig tiltrukket 🤷‍♀️ 

Selv har han stort sett vært svært veltrent i ulike vektklasser. 

Faktisk hadde vi aller minst sex når jeg var på mitt mest veldreide og veltrente 😅 Ikke av den grunn da, vi bare brukte sinnsykt mye tid på trening før vi fikk barn. 

Poenget mitt er:

Helt iorden med preferanser. Men ikke formidle det dithen at andre oppegående, kjekke og veldreide menn ikke er interessert. For av egen erfaring: det er endel 🤷‍♀️

En annen ting: husk å rette blikket innover og. Helt greit å miste følelser for partner - det skjer. Men man er ikke nødvendigvis et vandrende intellektuelt og fysisk fruktfat selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...