Gå til innhold

Hvor mange truser tror du har liggende i skuffene? Hvordan skal en sortere de slik at det blir mer oversikt over hva en har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange truser tror du har liggende i skuffene? Hvordan skal en sortere de slik at det blir mer oversikt over hva en har?

Jeg har akkurat startet opp med å rydde klesskapet mitt. Bare for gøy så tellte jeg hvor mange jeg har hadde....da kom jeg til 267 truser...med andre ord det skal holde en stund...

Men hvoran skal en stortere de? Jeg må lage meg et system slik at det blir enkelt å finne igjen...

Hva gjør du? Noen tips?

Fortsetter å rydde mens jeg venter på gode tips og svar :)

Anonymkode: bb89a...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ca 20 truser. Trenger du virkelig nesten 300 truser?

Anonymkode: c552a...006

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Ha ha, jeg har sikkert 30 truser, og synes dette er mange. Har kanskje 12 svarte, 8-10 hvite, 4 silke, noen boksere, og et par hold in. Men jeg kastet og ryddet ved siste flytting. Kastet og ryddet alt av klær. 

• Liker 2
Skrevet

Kødder du? Nesten 300 truser? 

Anonymkode: 172f7...c6e

• Liker 2
Skrevet

Det var sykt mange truser! 

jeg har kjøpt sånne små bokser til å ha i skuffene fra IKEA, der legger jeg sokker og truser og belter hver for seg:)

Anonymkode: b950b...367

• Liker 2
Skrevet

Jeg har rundt 15 truser akkurat nå.

Du spør om tips:  Mitt tips er å legge til side 230 truser som et lager, og bruke opp de resterende 37.

Når de er utslitt finner du frem nye fra lageret ditt, bruker opp dem, og slik fortsetter du helt til lageret er tomt.

Når du da skal kjøpe nye passer du på å bare kjøpe det antallet, og den typen du trenger, og bruker opp dem før du kjøper enda flere nye.

Anonymkode: 1f185...e56

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Så mange truser? Kanskje på tide å kvitte seg med litt. Tror jeg har 20-30 selv. Har de lagt sammen/sortert i bunker. Sexy undertøy som jeg pynter meg med foran kjæresten, pent undertøy som jeg bruker til fint, hverdagstruser og sovetruser til jeg har mensen.

Anonymkode: 416b1...9c5

• Liker 1
Skrevet

Sinnsykt mange truser da!

Når jeg har hatt for mye av et produkt, pakker jeg bort en del av det slik at de samme blir brukt om og om igjen slik at de på sikt slites ut. Sokker, truser og håndklær er typiske slike varer. Og når det er utslitt, kan man kvitte seg med de. På den måten får man redusert volumet av disse produktene.

Jeg har kanskje 15 truser nå.

Anonymkode: af661...1c4

• Nyttig 1
Skrevet

det må være kaos å ha så mange truser i en skuff... 
Jeg har tre truser til hver BH (Sett) og de ligger i sett i skuffen.. :P
image.png.e135735729c567637b501a4c8b43dff6.png

Anonymkode: 7a820...2d7

• Liker 3
Skrevet

Du trenger å redusere mengden truser, IKKE først og fremst finne et system. 

Du kan ikke ELSKE alle de trusene. Kvitt deg med de du ikke bruker og ikke liker. 

De resterende pakker du bort.

Behold 15 stk i skapet ditt.  Da kan de ligge i en boks , så er det systemet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tipper jeg har 30 truser..

Mange,men det er fordi jeg har gått ned mye i vekt,og fortsatt går ned. 

Også har jeg mine favoritter,som jeg ikke klaree å kvitte meg med🤣

• Liker 1
Skrevet

Sikkert rundt 20 stk, føler ikke jeg trenger å sortere dem. De ligger greit i undertøy skuffen 😅

Anonymkode: 5eca2...df0

• Liker 3
Skrevet

Oioi, jeg har ca 20 truser. De er alle like, og jeg bruker alle. God kvalitet, med perfekt passform for meg.

Anonymkode: 172ca...4d1

• Liker 2
Skrevet

Tipper jeg har mellom 20 og 30 truser. Jeg vasker truser ca. annenhver uke, men kunne nok klart bort i mot en måned hvis vaskemaskinen skulle streike. 

Har ikke noe annet system enn at jeg oppbevarer dem i en kurv på badet. Jeg synes det er mer praktisk enn å ha dem på soverommet. 

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har ca 10, der 4 av dem er "sexy", 2 av de er mensentruser og de resterende 4 er treningstruser. 

Anonymkode: c16d3...825

Skrevet

Jeg har 25-30 truser i skuffen. De sorteres etter bomull farge, bomull hvit/lys samt penere truser. Få av de siste, flest av de første.

Jeg har noen flere truser som ligger i en eske et annet sted, det er noe fintruser som jeg ikke bruker mye av nå, og så er det noen andre truser som jeg følte var veldig behagelige før, men ikke like begeistret for dem nå, så de siste ligger der egentlig fordi jeg husker hvor behagelige jeg syntes de var før. Om jeg ikke bruker dem i løpet av sommeren antar jeg de blir kastet, for da er de bare unødvendig skapfyll.

Kast truser som du ser du ikke bruker fordi det er noe ved dem du egentlig ikke liker eller føler er behagelig, f.eks. at de strammer litt unødvendig pga. modellen ikke passer eller en søm er for stram, at de er altfor små/store, at de er utvasket. Vær ærlig med deg selv - kommer du til å bruke "denne" og "denne" og denne" og....... trusen?

Jeg bruker mine truser nå til de er utbrukt, bruker bare bomull i hverdagen, og de fine, litt dyrere trusene varer derfor "evig", så jeg trenger virkelig ikke mange. Men siden jeg bor alene, så synes jeg det er greit å ha nok truser til at jeg ikke må vaske hele tiden. Hadde jeg bodd med mann og/eller barn nå så hadde jeg sikkert greid meg med halvparten så mange som jeg i dag har, fordi vaskemaskinen hadde gått langt oftere.

Anonymkode: af133...73c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så mange truser at jeg trenger ett system på de😅

To hold in, kanskje 20 andre truser som alle brukes til alt. Enkle og behagelige truser som ser greit nok ut til både hverdags og fest. Jeg kjøper BHer i samme kategori, de skal funke til mitt bruk og alt matcher mer eller mindre slik at jeg ikke tenker over om trusa matcher BH eller ei. 

Jeg er bevisst på å forenkle hverdagen min mest mulig, jeg orker ikke stå å vurdere om undertøyet passer den dagen eller den anledningen så slik sett er vel det systemet mitt.

Anonymkode: c47d3...287

Skrevet

Har en hel skuff med cirka en type truse. Har ikke behov for orden og system der. De andre er det så få av, og de er såpass annerledes og lite brukt at de holder seg fint i utkantene av kaoset.

• Liker 1
Skrevet

Har ca 40 truser. Det er rikelig. De er overhode ikke sortert, alle ligger i samme skuff. Hver morgen tar jeg den første og beste, i halvsøvne.

Du må redusere antall truser. Bruk den en dag, og ved dagens slutt vurderer du om den er bra eller dårlig. De dårlige kaster du i søpla i stedet for i skittentøysdunken. De som er bra kaster du i skittentøyet, og når de er nyvasket legger du i de i en boks, slik at du ikke bruker de igjen før du har vurdert alle 267 trusene du har. Først når det er gjort, begynner du å bruke trusene i boksen igjen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...