Gå til innhold

Er alle sko med Gore tex klamme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fryktelig klam av sko med Gore tex eller tilsvarende, det er veldig ubehagelig og kan til og med føles litt fuktig.

Er det normalt for gote tex sko eller har jeg vært uheldig med akkurat de to jeg har prøvd?

Anonymkode: ba0be...35a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har rett i det, gore-tex membran fungerer dårlig med høy aktivitet, det er ganske velkjent blant erfarne turfolk, det er massevis av videoer på youtube det folk forteller hvorfor de velger vanlige sko framfor gore-tex sko, ett av hovedargumentene mot gore-tex sko de at de tørker saktere enn vanlige sko.

Anonymkode: 61fd7...cf3

• Nyttig 1
Skrevet

Se her

Anonymkode: 61fd7...cf3

• Nyttig 1
Skrevet

Takk for info😊

Skrevet

Golfsko med gore-tex har innimellom luftehull i sålen for at det ikke skal bli klamt, mulig det finnes noen sånne tursko og? 

Anonymkode: 3b7ec...226

Skrevet

Mine Gore Tex er ikke klamme. 

Anonymkode: efa45...27e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg blir fryktelig klam av sko med Gore tex eller tilsvarende, det er veldig ubehagelig og kan til og med føles litt fuktig.

Er det normalt for gote tex sko eller har jeg vært uheldig med akkurat de to jeg har prøvd?

Noen har svette ben og blir fort klam på bena av goretex. Vi er 3 her som ikke blir det da ingen av oss 3 har svette ben, men den 4 har svette ben og merked mer i goretex da de e tett! Noen goretex er luftigere og merker mindre til.

Anonymkode: e8e67...a33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...