Gå til innhold

Menn: kan dere ha sex med en kvinne dere ikke finner attraktiv/tenner på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier sitt.

Anonymkode: 4351d...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir en definisjonssak : hvis du med «tenner på» mener at jeg ønsker sex med henne så sier det seg selv at jeg bare har hatt sex med jenter jeg tenner på.

Jeg har hatt sex med jenter som var uaktuelle for forhold, som jeg ikke ville ha vist fram til venner, og som var helt på grensen.

Anonymkode: 073e9...cf1

Skrevet

Tror kvinner er flinkere til å ha sex uten tenning om man skal bedømme etter alle kvinnene på kg som har plikt sex🤷‍♀️

De fleste ønsker bare sex med noen de tenner på. Det betyr ikke at alle man har sex med må være en innertier, kun at de har noe ved seg som tenner en. Seksuell utstråling kan veie opp for utrolig mye! 

Anonymkode: df414...8f1

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvsagt.

Anonymkode: a1243...c5c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så lenge hun kan få barn, så har er det ikke et problem.

Videreføring av ætten min er mitt eneste mål 💦🍑👨‍👦

Anonymkode: f991f...988

Det blir ikke mye videreføring av noe som helst om du legger igjen all spruten på ferskenen 🤣🤣

Anonymkode: df414...8f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Man ryker på noe smeller iblant når bedømmingsevnen er svekket av feks alkohol. Er derfor alkohol er det neste farligste rusmidlet du kan bruke. 

Anonymkode: fa1d2...988

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt sex med jenter som jeg ikke snur meg etter på gata og i flesteparten av gangene har sexen vært helt utrolig. 

Det går nok en del på personlighet også. 
Husker jeg kom i prat med ei på fest som var sånn midt på treet pen. Underveis i samtalen ble hun bare mer og mer interessant og etter hvert endte vi opp i senga. Det er nok den beste runden jeg noen gang har opplevd - og kommer til å oppleve. Hun var heeelt utrolig! 

Anonymkode: 6e3e4...ef1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så lenge hun kan få barn, så har er det ikke et problem.

Videreføring av ætten min er mitt eneste mål 💦🍑👨‍👦

Anonymkode: f991f...988

Det betyr også noen med nedsatt funksjonshemning? CP feks? De kan også få barn…

• Nyttig 1
Skrevet

Ja og nei.
Jeg må jo tenne på henne for å klare å ha sex. Men jeg må ikke finne henne attraktiv for å tenne.

Så ja - jeg har hatt sex med flere damer som ikke er attraktive rent objektivt. Men som det har vært noe spennende med, og som har tent meg.

M40

Anonymkode: 60405...30e

• Liker 3
Skrevet

Har hu hull. Kan det bli knull.

Men er hu feit blir det ikke noe mer enn det. Om dama i det hele tatt er pulbar. Det finnes grenser. 

Anonymkode: 88bb2...41c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det betyr også noen med nedsatt funksjonshemning? CP feks? De kan også få barn…

Hvorfor skulle man ikke ville ha sex med noen med nedsatt funksjonsevne? Mener du at CP gjør at man er utelukket som seksualpartner? Jeg har hatt sex med en syk hot fyr som hadde en funksjonsnedsettelse.

Anonymkode: 33e73...620

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvsagt kan jeg ha sex med en dame jeg ikke finner attraktiv/liker/etc. 

Anonymkode: 586ed...5d8

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg kunne ikke hatt sex med en kvinne jeg ikke finner attraktiv.

Anonymkode: e6092...fbe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Jeg kunne ikke hatt sex med en kvinne jeg ikke finner attraktiv.

Tøys. dette sier du bare for å være politisk korrekt. Både du og jeg vet at ville gjort det, og trolig har gjort det.

• Nyttig 1
Skrevet

Kort fortalt; i nøden spiser fanden fluer!

Anonymkode: e1b8d...c4b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tøys. dette sier du bare for å være politisk korrekt. Både du og jeg vet at ville gjort det, og trolig har gjort det.

Ok 😂

Hvorfor har vi denne tråden når du sitter på svaret? Og hva har mitt seksuelle tenningsmønster med politikk å gjøre? Er det sånne ting du har lært på livets harde skole eller?

Men nei. Jeg hadde aldri hatt sex med en jeg ikke finner attraktiv. At jeg er tiltrukket er en forutsetning for at jeg i det hele tatt vurderer en seksuell relasjon. Ganske enkelt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Må jo være en viss tenning, klarer hun ikke tenne meg, så gjør hun meg ikke kåt. Må hun være veldig attraktiv nei, men ingen tenning er for meg det samme som å ikke bli kåt 

Anonymkode: 1b73e...435

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ok 😂

Hvorfor har vi denne tråden når du sitter på svaret? Og hva har mitt seksuelle tenningsmønster med politikk å gjøre? Er det sånne ting du har lært på livets harde skole eller?

Men nei. Jeg hadde aldri hatt sex med en jeg ikke finner attraktiv. At jeg er tiltrukket er en forutsetning for at jeg i det hele tatt vurderer en seksuell relasjon. Ganske enkelt.

110% enig i denne. Jeg har heller aldri hatt sex, eller ønsket å ha sex med noen jeg ikke finner tiltrekkende. Stort sett kunnet velge og vrake i kvinnfolk, så hvorfor skulle jeg ta meg til takke med noen som ikke tenner meg? Ser heller ingen grunn til at jeg ikke skal si det som det er. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det kan jeg selvfølgelig ikke. Man må jo ha lyst på vedkommende for å ha sex med vedkommende. 

Er hun uattraktiv for meg så blir jeg heller ikke lysten og tent. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...