AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Finner ikke svar noen steder- heller ikke hos fastlegen så prøver her! For noen år siden hadde jeg en stor operasjon i buken. Fjernet store deler av tykktarmen og lymfeknuter mm rundt. Etter det har jeg slitt mye med smerter pga adheranser. Men dette kommer og går. i perioder er det virkelig ille, i andre perioder merker jeg det knapt. Er dette vanlig eller kan det skyldes helt andre ting enn sammenvoksninger? I mitt hode burde jo smertene være mer jevnt hele tiden hvis det faktisk er sammenvoksninger. ?? noen som vet hvordan slike smerter normalt oppfører seg ? Anonymkode: 15ad5...ddd
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Jeg vet ikke noe spesifikt om adheranser i tarm, men på generelt grunnlag er det jo veldig vanlig at magesmerter fra tarm er ujevne/uregelmessige. Det kan jo være variasjoner i fordøyelsen din, at i perioder med tregere fordøyelse vil det være mer og hardere avføring i tarmen og dermed vil du oppleve smerter? Spør legen din om du er utrygg ❤️ Anonymkode: 2a9fb...e3e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå