AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Han har innrømmet seksuell flørting. Hun har innrømmet at de har møttes, kun snakket. Dette nektet han før jeg sa jeg hadde snakket med henne. I over 1 år har det pågått bak ryggen min. Fant også kondom i lommeboken hans. De har brutt all kontakt og han har gitt meg fri tilgang til tlf. Men jeg vil vite hva som har skjedd. Vurderer sende en anonym sms for å få han til å fortelle meg ting. Men vet ikke hva jeg skal skrive. Ja det er lavmål, men sånn er det. Vurderer også lage en snapkonto og se om han biter på eller om han virkelig er ferdig med henne. Jeg spyr. Anonymkode: 5665a...8de
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Hva er konteksten? Seksuell flørting for spenningens skyld? Seksuell flørting fordi han vil ha sex med henne? Seksuell flørting fordi han vil være sammen med henne? Synes ikke første alternativ er så farlig, men alternativ 2 og 3 er er potensielt ødeleggende for forholdet. Anonymkode: 2afb6...ada
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Hvorfor vil du fortsette forholdet når du ikke har tillit til han lenger???? Han er ikke verdt det. Anonymkode: 071e3...366
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Det du beskriver om at du har lyst til å sende anonyme sms og lage fake snapchat konto, det var sånn man holdt på når man er 14....... Så hvor gamle er dere??? Anonymkode: 071e3...366 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 Det er klart noe har skjedd på ett år med flørting og møter for å prates, med kondom i lommeboka. Du føler at du trenger å grave for å vite mer fordi du så gjerne vil tro på at det ikke er sant og klamrer deg til alle halmstrå i håp om at han skal bevise at han kan velge å respektere deg med ærlighet, men det vil dessverre ikke hjelpe. Jeg har vært i dine sko, jeg gjorde de tingene du nevner og mer. Jeg fortsatte å lete etter nye "tester" i tanken om at de enten ville gjøre det enklere for meg å reparere ting med han, hvis han "bestod" testene, eller at det ville gjøre det enklere for meg å gå dersom han feila igjen. Problemet er at denne mentaliteten rundt det desperate ønsket om å vite alt og å teste mer, det kommer fra den delen av oss som trenger å føle kontroll i en situasjon vi føler på håpløshet. Og den kontrollen kan vi dessverre aldri få, enda så vondt det gjør. Skaden har allerede skjedd og han har vist at han ikke ønsker ditt beste - da ville han ikke gjort dette bak ryggen din, og han ville fortalt sannheten med det samme. Det er ikke respekt og omsorg for deg, det han viser. Jeg ble og jeg angrer bittert. Jeg kastet bort mange gode år på å forsøke å reparere, men jeg unner det ikke min verste fiende. Hvis du er en overtenker som meg, så ikke bli. Hvis du kan ha en tendens til å føle på usikkerhet, så ikke bli. Hvis du er av typen som tar deg selv i å sammenligne deg med andre kvinner og ikke føle deg god nok, så ikke bli. Hvis han kom clean på eget initiativ og fortalte hele sannheten med det samme hadde det vært en annen historie. Da kunne du hatt håp. Her er toget allerede gått dessverre. Anonymkode: cbbc8...59e 2 1 2
Gjest Kanino Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): , det var sånn man holdt på når man er 14....... Så hvor gamle er dere??? Anonymkode: 071e3...366 Helt sikkert 14
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 Ta deg sammen kvinne. Enten aksepterer du eller så aksepterer du ikke. Hvorfor bruker du energi på alt dette tullet? Anonymkode: b1c75...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #8 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det er klart noe har skjedd på ett år med flørting og møter for å prates, med kondom i lommeboka. Du føler at du trenger å grave for å vite mer fordi du så gjerne vil tro på at det ikke er sant og klamrer deg til alle halmstrå i håp om at han skal bevise at han kan velge å respektere deg med ærlighet, men det vil dessverre ikke hjelpe. Jeg har vært i dine sko, jeg gjorde de tingene du nevner og mer. Jeg fortsatte å lete etter nye "tester" i tanken om at de enten ville gjøre det enklere for meg å reparere ting med han, hvis han "bestod" testene, eller at det ville gjøre det enklere for meg å gå dersom han feila igjen. Problemet er at denne mentaliteten rundt det desperate ønsket om å vite alt og å teste mer, det kommer fra den delen av oss som trenger å føle kontroll i en situasjon vi føler på håpløshet. Og den kontrollen kan vi dessverre aldri få, enda så vondt det gjør. Skaden har allerede skjedd og han har vist at han ikke ønsker ditt beste - da ville han ikke gjort dette bak ryggen din, og han ville fortalt sannheten med det samme. Det er ikke respekt og omsorg for deg, det han viser. Jeg ble og jeg angrer bittert. Jeg kastet bort mange gode år på å forsøke å reparere, men jeg unner det ikke min verste fiende. Hvis du er en overtenker som meg, så ikke bli. Hvis du kan ha en tendens til å føle på usikkerhet, så ikke bli. Hvis du er av typen som tar deg selv i å sammenligne deg med andre kvinner og ikke føle deg god nok, så ikke bli. Hvis han kom clean på eget initiativ og fortalte hele sannheten med det samme hadde det vært en annen historie. Da kunne du hatt håp. Her er toget allerede gått dessverre. Anonymkode: cbbc8...59e Det er akkurat dette. Ønsker meg at han setter seg ned og forteller meg hvorfor og hvordan. Ikke alle detaljer, men at han kan gi meg noe. Å når jeg ba om sannheten når jeg fant utav det, så fortalte han ikke alt da engang. Over 10 år sammen og flere barn… hvor er respekten. Anonymkode: 5665a...8de 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #9 Skrevet 12. januar 2024 Sånn blir livet ditt… frk detektiv resten av livet. Du finner alltid noe du skal ha svar på. Dette er bare begynelsen. Anonymkode: 5e5ef...021 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #10 Skrevet 12. januar 2024 Jeg vet, man blir nesten litt syk i hode selv av å oppleve sånn.. Nesten litt enig med vedkommende over meg. Men ville styrt unna å gjøre det du skriver. Da hadde jeg heller ville tatt en prat med henne om du føler han ikke sier alt. Anonymkode: 409d9...72a 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #11 Skrevet 12. januar 2024 49 minutter siden, AnonymBruker said: Det er akkurat dette. Ønsker meg at han setter seg ned og forteller meg hvorfor og hvordan. Ikke alle detaljer, men at han kan gi meg noe. Å når jeg ba om sannheten når jeg fant utav det, så fortalte han ikke alt da engang. Over 10 år sammen og flere barn… hvor er respekten. Anonymkode: 5665a...8de Manglende respekt har mest sannsynlig vært der hele veien, bare at han har klart å late som fram til nå. Det du ser nå, det er dette som viser hans virkelige indre verdier. Og jeg forstår deg veldig godt i ønsket ditt, men dess raskere du klarer å akseptere at du ikke kan få det du ønsker på akkurat dette, dess raskere vil du klare å leve godt igjen. Vi kjemper imot fordi vi ikke ønsker at det skal være sant at den vi holder høyest og elsker mest, kan behandle oss så dårlig. Vi føler oss lurt og bedratt. Men hvis han ville kjempet for deg, så hadde han gjort det allerede. Det er den smertefulle sannheten. Han ser ikke verdi i å være ærlig med deg. Ikke for din skyld, og ikke for sin egen. Ikke for barna. Han velger uredelighet og det kan du dessverre ikke endre. Anonymkode: cbbc8...59e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #12 Skrevet 12. januar 2024 Tro meg.. har vært i samme sko som deg. Du vil så gjerne finne, grave og lete etter svar fordi du har det lille håpet inne i deg. Ikke verdt å bruke tide din på det. Ha respekt for deg selv, og kom deg vekk fra han ❤️ Anonymkode: abb88...3b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå