AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #1 Skrevet 12. januar 2024 Kjæresten gjennom 3 år slo opp plutselig ut av det blå i november. Har ikke villet snakke så vet ikke hva som har skjedd, vi har hatt et fantastisk bra forhold. Sist vi var sammen så vi på hus og planla sommerferien, begge har definert hverandre som den store kjærligheten. Er voksne folk og seriøse. Nå fant jeg ut at han, utrolig nok har skrevet på et forum for en swingers-klubb med navn og snap-kontoen sin. Han vil dra på sitt første treff nå, syns det virker spennende og vil være singel så ingen blir sjalu skrev han. Og at dette er noe han ikke forteller noen, hans hemmelighet. Han og jeg snakker omtrent ikke, han VET jeg vil gjøre alt for at dette skal funke. Er det en ide å ta opp dette når vi møtes, at jeg vet og at jeg vil være med på å utforske dette, at det ikke utelukker at vi kan være i et forhold? El blir han bare sint og flau over at jeg har funnet ut dette? Hvordan ville dere reagert på å bli møtt positivt på noe man kanskje anser som skamfullt? Noe man tenker er sin egen mørke hemmelighet..? Kan det bli møtt positivt? At det kan være noe vi gjør sammen..? Har aldri tenkt at dette er noe jeg er interessert i, men føler jeg vil strekke meg ekstremt langt for denne mannen, og kan sjekke ut litt åssen det hadde vært osv.. Anonymkode: 93855...a06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Hvis dere blir sammen igjen basert på noe du egentlig ikke har lyst til, tror jeg ikke det vil blåse opp nytt liv i forholdet. Han sier jo han vil unngå sjalusi, er du mentalt forberedt på dette?. Swinging krever stor tillit og det er ikke rom for sjalusi der, da rakner forholdet med engang. Jeg vil anbefale og tenke grundig over dette, og om du klarer et slikt åpent forhold. Det kan være en vakker og gøy opplevelse, men det er slettes ikke for alle, og det er helt okay. Du kan alltids spørre han, og kanskje kan dere ta en prøverunde. Men tror det fort kan ende opp med at du blir mer knust om det ikke fungerer der. Hvis du ikke er 100% med på dette tror jeg det kanskje er på tide å gå videre desverre. Anonymkode: 26000...8db 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis dere blir sammen igjen basert på noe du egentlig ikke har lyst til, tror jeg ikke det vil blåse opp nytt liv i forholdet. Han sier jo han vil unngå sjalusi, er du mentalt forberedt på dette?. Swinging krever stor tillit og det er ikke rom for sjalusi der, da rakner forholdet med engang. Jeg vil anbefale og tenke grundig over dette, og om du klarer et slikt åpent forhold. Det kan være en vakker og gøy opplevelse, men det er slettes ikke for alle, og det er helt okay. Du kan alltids spørre han, og kanskje kan dere ta en prøverunde. Men tror det fort kan ende opp med at du blir mer knust om det ikke fungerer der. Hvis du ikke er 100% med på dette tror jeg det kanskje er på tide å gå videre desverre. Anonymkode: 26000...8db Takk for innspill må tenke ordentlig på dette ja, tanken er liksom fremmed for meg.. men tror du det blir møtt med sinne fordi jeg har funnet ut dette og han antagelig skammer seg/ønsker at andre ikke vet det..? El kan det bli møtt med lettelse, når jeg ikke fordømmer men vise at jeg er åpen for det og ikke tenker noe negativt? Er liksom redd han blir sur.. Anonymkode: 93855...a06
Sander33 Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Jeg tror han blir overrasket og positiv hvis du tilbyr det. Ikke glad. Men veldig positiv. Men jeg tror dette ønsket bidro til bruddet, det er ikke noe man tør ta opp i ett seriøst straight forhold. Man avslutter og følger «drømmen» sin. Istedet for å leve litt ulykkelig videre i forholdet. Ville vært forsiktig med å få forhåpninger om at det blir dere «forever» selv om dere prøver. Dette er en seksuell verden han vil prøve, og veldig morsom. Jeg ville aldri presset samboer inn, men bare tanken på å dele henne og se henne nyte gjør meg gal (swing-curious kaller jeg det). Jeg delte en kjæreste jeg var «over med» den gangen. Blir fort komplekst. 2
Troyamin Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han og jeg snakker omtrent ikke, han VET jeg vil gjøre alt for at dette skal funke. Er det en ide å ta opp dette når vi møtes, at jeg vet og at jeg vil være med på å utforske dette, at det ikke utelukker at vi kan være i et forhold? Har aldri tenkt at dette er noe jeg er interessert i, men føler jeg vil strekke meg ekstremt langt for denne mannen, og kan sjekke ut litt åssen det hadde vært osv.. Anonymkode: 93855...a06 Nei, ikke gjør dette! Du gir opp en god del av deg selv for å "please" en mann som ikke vil være sammen med deg. Det vil på sikt ikke fungere, for han vet at du er villig til å strekke deg langt for å fortjene hans kjærlighet. Dine grenser vil gradvis viskes ut og det vil han utnytte. Finn deg heller en som respekterer og elsker deg for den du er. Ikke for den du gjør deg til, for hans skyld. Endret 12. januar 2024 av Troyamin staveleifer 10 1 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 Det der må være en løk av dimensjoner. Å være singel mann i det miljøet, er jo dritkjedelig. Å være et par gir så mange flere muligheter til innpass, og invitasjoner. Rart han ikke tok det opp med deg? Motivet ditt, er litt bob bob, men kanskje du ville likt det. Anonymkode: ff314...f74 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 Hvorfor bryr du deg om hva eksen din gjør? Anonymkode: 0cfed...e39 6 1
Rosa Dartle Skrevet 12. januar 2024 #8 Skrevet 12. januar 2024 Jeg er ikke negativ til swinging i utgangspunktet, men det må være i et godt og stabilt forhold der man elsker hverandre og samtidig ønsker å utforske denne seksuelle fantasien. Her har han jo sannsynligvis valgt bort forholdet deres til fordel for swinging, og det virker som et forferdelig dårlig utgangspunkt for videre forhold. La ham fare. Noen ganger er man bare ikke kompatible, selv om man skulle ønske det. Noen er også ikke monogame av natur, og det er vanskelig for partner å styre. Jeg tror han kommer til å angre seg på sikt når han ser du har gått videre og møtt en ny, mens han sitter der og prøver på swinging som singel mann.. Som er sjeldent at er særlig attraktivt i det miljøet om man ikke er helt spesielt hot og med stort utstyr. 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #9 Skrevet 12. januar 2024 Bryr meg fordi jeg elsker han, jeg vil ikke gi slipp på han - hvor teit det enn høres ut. Aldri hatt det så bra med noen, vi har hatt ett fantastisk sexliv og seff ellers og.. han er ikke noen kåt gris som tenker med pikken heller.. føler dette er utypisk han.. han endte ting fordi han har slitt endel psykisk, han har ikke klart å definere helt hva for meg.. omtrent ikke snakket på to måneder nå.. Gått over 1,5 mnd fra han endte ting til jeg så dette.. vet ikke om han endte ting pga han vil teste dette spesifikt, el om det har poppet opp som en ide nå Men tror dere han blir skamfull om jeg tar opp at jeg vet? Siden han skrev at han ikke ville fortelle noen og dette er hans hemmelighet.. redd han blir flau og sint.. mitt håp er jo at han hadde blitt glad og positivt overrasket dersom jeg sa meg villig til å teste.. og hvordan ta det opp også da.. Anonymkode: 93855...a06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #10 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men tror dere han blir skamfull om jeg tar opp at jeg vet? Siden han skrev at han ikke ville fortelle noen og dette er hans hemmelighet.. redd han blir flau og sint.. mitt håp er jo at han hadde blitt glad og positivt overrasket dersom jeg sa meg villig til å teste.. og hvordan ta det opp også da.. Anonymkode: 93855...a06 Flau og sint? Hvorfor det? Du har vel ikke tenkt å henge ham ut i offentligheten, og selv om du virker desperat, så kan jo det være det som funker for dere. I verste fall tar han i mot deg, for å få gjennomført fantasiene sine, men uten å ville ha deg som kjæreste. Anonymkode: ff314...f74
Fighter83 Skrevet 12. januar 2024 #11 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten gjennom 3 år slo opp plutselig ut av det blå i november. Har ikke villet snakke så vet ikke hva som har skjedd, vi har hatt et fantastisk bra forhold. Sist vi var sammen så vi på hus og planla sommerferien, begge har definert hverandre som den store kjærligheten. Er voksne folk og seriøse. Nå fant jeg ut at han, utrolig nok har skrevet på et forum for en swingers-klubb med navn og snap-kontoen sin. Han vil dra på sitt første treff nå, syns det virker spennende og vil være singel så ingen blir sjalu skrev han. Og at dette er noe han ikke forteller noen, hans hemmelighet. Han og jeg snakker omtrent ikke, han VET jeg vil gjøre alt for at dette skal funke. Er det en ide å ta opp dette når vi møtes, at jeg vet og at jeg vil være med på å utforske dette, at det ikke utelukker at vi kan være i et forhold? El blir han bare sint og flau over at jeg har funnet ut dette? Hvordan ville dere reagert på å bli møtt positivt på noe man kanskje anser som skamfullt? Noe man tenker er sin egen mørke hemmelighet..? Kan det bli møtt positivt? At det kan være noe vi gjør sammen..? Har aldri tenkt at dette er noe jeg er interessert i, men føler jeg vil strekke meg ekstremt langt for denne mannen, og kan sjekke ut litt åssen det hadde vært osv.. Anonymkode: 93855...a06 Du får fortelle han hva du vet og hva du tenker. Trenger ikke å snakke med han ansikt til ansikt om dette første gangen. Du kan skrive det i melding f.eks. Også kan dere prate om det face to face når dere treffes. Men jeg tror nok han vil få en mer positiv opplevelse og lettere kunne sette egne grenser ved å dra alene første gangen + at han ønsker veldig å oppleve hvordan dette er virker det som. Det gjelder deg også, at det vil være lettere å sette grenser om du er der på egenhånd. Men din tenning/glede ligger nok i å gjøre dette med han så ser at du nok vil trives best med å gjøre dette med han første gangen din. Vær obs på at man MÅ ikke ha sex med andre eller sammen der. Man kan bare dra dit for å se an hva det er og hvordan det kjennes ut. Bli der noen timer og se an liksom. Det å dra sammen innebærer at man burde snakke mye om det på forhånd, grenser osv og at dette er noe som vil tilføre deres forhold noe positivt. Man kan ikke drive å krangle og være uenige med hverandre når man er inne på noe sånt her. Det ødelegger så mye for mange andre. Da er det bedre at man drar også får man snakket ut og evt komme tilbake igjen en annen dag igjen om man ønsker å utforske videre. 1
Pippi Lotta Skrevet 12. januar 2024 #12 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bryr meg fordi jeg elsker han, jeg vil ikke gi slipp på han - hvor teit det enn høres ut. Aldri hatt det så bra med noen, vi har hatt ett fantastisk sexliv og seff ellers og.. han er ikke noen kåt gris som tenker med pikken heller.. føler dette er utypisk han.. han endte ting fordi han har slitt endel psykisk, han har ikke klart å definere helt hva for meg.. omtrent ikke snakket på to måneder nå.. Gått over 1,5 mnd fra han endte ting til jeg så dette.. vet ikke om han endte ting pga han vil teste dette spesifikt, el om det har poppet opp som en ide nå Men tror dere han blir skamfull om jeg tar opp at jeg vet? Siden han skrev at han ikke ville fortelle noen og dette er hans hemmelighet.. redd han blir flau og sint.. mitt håp er jo at han hadde blitt glad og positivt overrasket dersom jeg sa meg villig til å teste.. og hvordan ta det opp også da.. Anonymkode: 93855...a06 Skal swinging fungere i lengden må det være et veldig trygt og stabilt forhold tror jeg. Begge to må være helt sikker på at de altid kommer til å velge hverandre, og svingningene bør være noe gøy man gjør i tileg. Han har jo allerede velgt noe annet en deg, så du kommer til å gå inn I dette vel viten om at du er nr 2. Jeg forstår ikke hvordan det kan være noe annet enn veldig ødeleggende for din trygghet og selvfølelse desvere. Det er en ting og se kjæresten med noen andre om det er noe du selv liker og du vet han uanset elsker deg mest, men når du egentlig ikke har noen egen interese i det og du vet du ikke er så viktig for han.... Det må jo være veldig vondt? I tillegg kommer premisset for at dere prøver igjend til å være at du skal endre deg (på veldig intime områder) mens han er villig til å være med deg bare så lenge du endrer deg. Makten kommer til å være totalt skeivfordelt! Så selv om du skulle greie å leve med at de andre menneskene han ligger med er viktigere en deg, tror jeg uanset ikke et så skeivt forhold har mye håp. Forstår du er veldig forelsket og har det vondt, men vær så snill å revurdere dette! Du kommer bare til å bli veldig såret, og selv om det kansje utsetter brude en liten stund så tror jeg det er veldig liten sjanse for at det blir dere for altid. Da tror jeg det er støre sjanse for at han prøver å svinge og inser at det ikke er så gøy som han har trod, for så og komme tilbake med halen mellom bena. Er selfølgelig ingen garanti for at det vil skje heller, men om han sliter psykisk for tiden kan du jo håpe han ombestemmer seg når han får det bedre. Da vill dere være mer likeverdige når dere prøver på ny. Om dere prøver swinging mens han er mentalt ute å kjøre og du egentlig ikke har noe ønske om det tror jeg dere bare får en haug av problemer med sjalusi og lignende som blir veldig mye vanskeligere og jobbe seg videre fra enn en pause. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #13 Skrevet 12. januar 2024 Ville aldri hengt han ut pga dette her.. jeg føler liksom ikke dette end og alene er grunnen til at det endte heller.. han er en frynsete type som stresser mye og fort går i kjelleren.. jeg vet ikke hvor jeg vil med dette.. vil han skal vite at jeg ikke tenker negativt om han pga dette.. og han har sagt noe om at vi kan prøve igjen når han er klar for et forhold.. vet ikke om jeg bør la han teste ut ting og kanskje oppdage at det ikke er så stas, og så forhåpentligvis komme tilbake.. el om jeg skal si at jeg vet og er åpen for å prøve ut sammen, men som ett par da.. Anonymkode: 93855...a06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #14 Skrevet 12. januar 2024 Fighter83 skrev (12 minutter siden): Du får fortelle han hva du vet og hva du tenker. Trenger ikke å snakke med han ansikt til ansikt om dette første gangen. Du kan skrive det i melding f.eks. Også kan dere prate om det face to face når dere treffes. Hvorfor skal du gjøre alt det med eksen? Anonymkode: 9ba7c...582
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #15 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal du gjøre alt det med eksen? Anonymkode: 9ba7c...582 Er vel fordi jeg elsker og savner han og vil ha han i livet mitt.. har ingen grunn til at ting ikke skal funke mellom oss, alltid hatt det dritbra sammen.. vet jeg høres dum ut, men han er liksom den store kjærligheten for meg.. og han har uttrykt det samme Anonymkode: 93855...a06
Smascha Skrevet 12. januar 2024 #16 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville aldri hengt han ut pga dette her.. jeg føler liksom ikke dette end og alene er grunnen til at det endte heller.. han er en frynsete type som stresser mye og fort går i kjelleren.. jeg vet ikke hvor jeg vil med dette.. vil han skal vite at jeg ikke tenker negativt om han pga dette.. og han har sagt noe om at vi kan prøve igjen når han er klar for et forhold.. vet ikke om jeg bør la han teste ut ting og kanskje oppdage at det ikke er så stas, og så forhåpentligvis komme tilbake.. el om jeg skal si at jeg vet og er åpen for å prøve ut sammen, men som ett par da.. Anonymkode: 93855...a06 Fyren dumpa deg. Det er det du må forholde deg til. Hadde han ønska å ha deg med inn i swingers-tingene sine, så hadde han gjort det for lengst. Beklagar at det er tøffe ord. 11 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #17 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Bryr meg fordi jeg elsker han, jeg vil ikke gi slipp på han - hvor teit det enn høres ut. Aldri hatt det så bra med noen, vi har hatt ett fantastisk sexliv og seff ellers og.. han er ikke noen kåt gris som tenker med pikken heller.. føler dette er utypisk han.. han endte ting fordi han har slitt endel psykisk, han har ikke klart å definere helt hva for meg.. omtrent ikke snakket på to måneder nå.. Gått over 1,5 mnd fra han endte ting til jeg så dette.. vet ikke om han endte ting pga han vil teste dette spesifikt, el om det har poppet opp som en ide nå Men tror dere han blir skamfull om jeg tar opp at jeg vet? Siden han skrev at han ikke ville fortelle noen og dette er hans hemmelighet.. redd han blir flau og sint.. mitt håp er jo at han hadde blitt glad og positivt overrasket dersom jeg sa meg villig til å teste.. og hvordan ta det opp også da.. Anonymkode: 93855...a06 Skrev han på swinger siden at han syntes swingers er flaut og skamfult?😅 Høres ut som en ensom tøffel som er fryktelig desperat Anonymkode: 8cc8c...951
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #18 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ville aldri hengt han ut pga dette her.. jeg føler liksom ikke dette end og alene er grunnen til at det endte heller.. han er en frynsete type som stresser mye og fort går i kjelleren.. jeg vet ikke hvor jeg vil med dette.. vil han skal vite at jeg ikke tenker negativt om han pga dette.. og han har sagt noe om at vi kan prøve igjen når han er klar for et forhold.. vet ikke om jeg bør la han teste ut ting og kanskje oppdage at det ikke er så stas, og så forhåpentligvis komme tilbake.. el om jeg skal si at jeg vet og er åpen for å prøve ut sammen, men som ett par da.. Anonymkode: 93855...a06 Så sjarmerende...😬 Anonymkode: 8cc8c...951 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #19 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skrev han på swinger siden at han syntes swingers er flaut og skamfult?😅 Høres ut som en ensom tøffel som er fryktelig desperat Anonymkode: 8cc8c...951 Nei han skrev ikke det.. jeg som tenker at han kanskje syns det er skamfullt og flaut at jeg har sett at han syns det er spennende.. han er en veldig bra mann.. det her hadde jeg liksom ikke trodd han var interessert i. Han er absolutt ikke hverken tøffel, ensom el desperat.. men kanskje langt nede pga andre ting nå.. jeg vet ikke.. men vil jo ikke tenke negativt om han for å være nysgjerrig.. Anonymkode: 93855...a06
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #20 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så sjarmerende...😬 Anonymkode: 8cc8c...951 Høres ikke bra ut.. men alle har vel sitt.. jeg ordlegger meg sikkert dårlig.. han er en som tar ting tungt da.. og tar på seg mye som han burde vært flinkere til å la fare Anonymkode: 93855...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå