AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Hei, jeg har totalt panikk nå og googler meg i hjel. Har i dag tatt avføringsprøve hos fastlege og denne slo ut svak positiv. Men fikk ingen andre beskjeder? Har lavt med jern og skal ta tilskudd men jeg har tenkt dette er pga kraftige menstruasjonsblødninger. Men nå har jeg totalt noia. Kommer jo bare opp kreft? Har ikke noen andre tegn på sykdom annet enn jernmangel og svak blod i avføring men skal sies at jeg tror jeg har en hemoride og har slitt litt med at den gjør vondt og derfor holder meg litt for lenge. Kan blod fra den slå ut på testen? Jeg har helt angst anfall her nå. Anonymkode: 32cf7...802
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Hei, ro ned googlingen, og slapp av. Legg deg ned på ryggen og pust med magen. Sannsynligvis er det hemoroider og jernmangel pga menstruasjon. Man kan bli sprø av å google sånn når man er redd og da overdriver og feiltolker man. Og legger vekt på feil ting og blir irrasjonell. Du har vært hos lege og jeg lover deg at om det hadde vært mistanke om noe alvorlig hadde du vært innkalt til videre undersøkelser allerede. For da går da går det fort i svingene. Anonymkode: 289ff...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Tusen tusen takk. Skal sies at jeg har veldig angst nå for å dø. Fikk påvist hjernesvulst for 3 år siden. Under kontroll nå men jeg merker den angsten rundt dette kommer tilbake ved slike ting. Tok koloskpo for 2,5 år siden. Ingen polypper eller svulst da. Det er vel positivt også? Takk for svar. Er helt ødelagt her🥺 Anonymkode: 32cf7...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå