AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Hei! Jeg ønsker å gifte med en asyl som ikke har familiegjenforening eller noe kort han har kun asyl kort som gir bevis at han bor i Sverige vi bor sammen kan jeg søke familiegjenforening mens han bor med meg eller må man han reise til hjemme landet for jeg må søke familiegjenforening Anonymkode: 17bde...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Hvis det går og ekteskapet ryker kan han bli deponert ut av politiet. Det er en belastning for deg. Dessuten vil du måtte dokumentere at du kan forsørge vedkommende. Anonymkode: e813c...deb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskerbarn9298 Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis det går og ekteskapet ryker kan han bli deponert ut av politiet. Det er en belastning for deg. Dessuten vil du måtte dokumentere at du kan forsørge vedkommende. Anonymkode: e813c...deb Kunne du forklare meg lett måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Elskerbarn9298 skrev (Akkurat nå): Kunne du forklare meg lett måte Anonymkode: 17bde...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Del Skrevet 13. januar Familiegjenforening må søkes om fra hjemlandet Anonymkode: d8cac...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskerbarn9298 Skrevet 13. januar #6 Del Skrevet 13. januar 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 14. januar #7 Del Skrevet 14. januar Sjekk om dette er til hjelp for deg? https://www.skatteetaten.no/person/folkeregister/ekteskap/ekteskap/i-norge/med-utenlandsk-statsborger/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå