Gå til innhold

"minst en date" i mnd, åå stakkars!

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/3E23Bq/tinder-populaert-i-januar

Ja, er virkelig synd på hun her som får minst en date i mnd og sliter med å føle seg spesiell🤣

Hvorfor skrives det ikke istedenfor om alle de gutta som ikke får en eneste date og blir totalt valgt bort på tinder? Tror de de har det noe lettere?

Ende ett eksempel på at kvinners "problemer" blir satt mer i fokus en menn sine problemer. Virkelig trist denne utviklingen. Kan nesten ikke se noe annet mønster en at dette samfunnet blir bare mer og mer feministisk. 

Anonymkode: 0a182...fc8

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne artikkelen var vel ikke myntet spesielt på kvinner, men på single generelt, og hvorfor Tinder er mer populært i januar. 

Mulig det bør skrives mer om gutta som sliter, men er de flinke selv da til å prate om det og sette det på agendaen? 

Anonymkode: eeb59...acc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan nesten ikke se noe annet mønster en at dette samfunnet blir bare mer og mer feministisk. 

Du liker ikke at samfunnet blir mer likestilt? 

Trist at noen men blir valgt bort på tinder. Betyr det at kvinner ikke har noen problemer? 

Kan grunnen til at noen menn velges bort være at de utviser en dårlig holdning til kvinner? 

Anonymkode: cd6c1...887

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Det sto ikke om at hun sliter så sinnsykt mye som sak, men at hun også, fordi saken handler om det, at det er lett å føle at apper er upersonlige for brukere generellt.

Om du hadde flørtet med henne, så bitter som du er på henne og andre attrakrive kvinner, så er det åpenbart at du ikke har vært istand til å yte godt i å se henne som person. Kanskje har du fullt i å seksualisert, å si noe stygt om hun ikke liker deg. Ser denne trenden med for mange menn, det er ingen rom i dere for å elske.

Anonymkode: 199a2...a0b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, er virkelig synd på hun her som får minst en date i mnd og sliter med å føle seg spesiell🤣

Hvorfor skrives det ikke istedenfor om alle de gutta som ikke får en eneste date og blir totalt valgt bort på tinder? Tror de de har det noe lettere?

Ende ett eksempel på at kvinners "problemer" blir satt mer i fokus en menn sine problemer. Virkelig trist denne utviklingen. Kan nesten ikke se noe annet mønster en at dette samfunnet blir bare mer og mer feministisk. 

Er det så mye å være misunnelig på da? 

At hun kommer til å date en 20-30 menn i løpet av året - som også dater og parallell-puler en 20-30 damer i løpet av året?  Når hun er 35 så har hun sikkert datet 200 menn og er akkurat like langt unna en bra mann som er interessert i å forplikte seg til henne.

Du tenker også litt feil angående det å føle seg spesiell.  Hvis du er en dame som registrerer deg på tinder og får 800 matcher - som alle driter i hvem du er som person, interesser osv. - men gjerne vil på en date og ha litt uforpliktende pulings før de kan vurdere å bli kjent med deg, så hadde det vært svært rart om du følte deg spesiell.  I alle fall hvis det du søker er et seriøst forhold.

Anonymkode: 9319c...cc3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du liker ikke at samfunnet blir mer likestilt? 

Det blir mindre likestilling mer feministisk.

Anonymkode: 906b3...e15

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det så mye å være misunnelig på da? 

At hun kommer til å date en 20-30 menn i løpet av året - som også dater og parallell-puler en 20-30 damer i løpet av året?  Når hun er 35 så har hun sikkert datet 200 menn og er akkurat like langt unna en bra mann som er interessert i å forplikte seg til henne.

Du tenker også litt feil angående det å føle seg spesiell.  Hvis du er en dame som registrerer deg på tinder og får 800 matcher - som alle driter i hvem du er som person, interesser osv. - men gjerne vil på en date og ha litt uforpliktende pulings før de kan vurdere å bli kjent med deg, så hadde det vært svært rart om du følte deg spesiell.  I alle fall hvis det du søker er et seriøst forhold.

Anonymkode: 9319c...cc3

Du vet at de fleste har ikke sex med alle de dater? Jeg er kvinne, og har sex med ekstremt få av de jeg dater. Har sex med de ytterst få jeg får et forhold med.

Anonymkode: 02a53...c36

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Omg for et nedlatende innlegg du har her TS. Du fikk meg faktisk til å tro at noenmhar klaget i dagbladet over kun en date i mnd.

Det var jo på infen måte riktig.

Hun ville aktivt jobbe med å få et forhold selv, å da kun ha en datw i mnd. Slik jeg forsto for at det ikke hele tiden må være en ny date, og ende opp med ingen

Anonymkode: 00633...769

• Liker 6
Skrevet

Vi menn har dessverre blitt tilsidesatt i dateing markedet. Heldigvis holder trenden på å snu! Menn begynner å bli lei av å finne seg i damenes krav og har begynt å stå på krava!

Anonymkode: 940c3...e78

• Liker 3
Skrevet

Alle disse kvinnene får jo heller ikke det de vil ha..Tinder kjører de jo rett i armene på fuckboysa.. og mange av de vil fortsette å ta kølapp der til eggene deres er hardkokte..

• Liker 2
Skrevet

Eller oss damen som kanskje klarer å få til en date i halvåret. Hu der kan ikke ha store kravene som møter folk så ofte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi menn har dessverre blitt tilsidesatt i dateing markedet. Heldigvis holder trenden på å snu! Menn begynner å bli lei av å finne seg i damenes krav og har begynt å stå på krava!

Spennende...og hvordan utspiller det seg sånn rent praktiskt?

• Liker 4
Skrevet
LadeJarl skrev (5 minutter siden):

Spennende...og hvordan utspiller det seg sånn rent praktiskt?

Vi sweiper mer kritisk nå enn før og nekter å ta hele føringa. Før nekta damer å holde samtaler. Nå er historien en litt annen...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vi sweiper mer kritisk nå enn før og nekter å ta hele føringa. Før nekta damer å holde samtaler. Nå er historien en litt annen...

Trodde problemet var at dere ikke kom til samtaler jeg? 🤔

• Liker 4
Skrevet
LadeJarl skrev (5 minutter siden):

Trodde problemet var at dere ikke kom til samtaler jeg? 🤔

Litt sånn "demand and supplies" egentlig 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt sånn "demand and supplies" egentlig 😅

Jeg tror myndighetene burde lagd et regelverk for nettdatingstjenester...og fulgt opp med rigide kontroller av algoritmebruken deres.

Minst en generasjon mislykkes i å finne en egnet partner og mange kvinner går i menopausen barnløse.Ufrivillig sådan..ikke rart fødselstallene er de laveste noen gang registrert..

Bare tenk på hvordan det her funker...I et gjennomregulert samfunn som vårt er det aller viktigste, å finne en partner overlatt til hensynsløse markedskrefter...Som absolutt ikke ønsker at kundene sine lykkes..!...fordi  da mister de jo kunden...🙈..Er så dumt at det er til å grine av..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var jaggu på tide. Ingen kvinne ønsker å bli høyresveipet på grunnlag av at hun har to x-kromosomer, eller i praksis, to pupper og en vagina.  Jeg fatter ikke hvorfor noen menn fremstiller det som at det gjør oss heldige.

Litt mer innsats i vurdering fra deres side så oppleves det kanskje som at det er meg han er interessert i, og ikke bare kjønnsdelene mine. Gjør det lettere å holde en samtale også.

Anonymkode: 2e873...032

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tok en date i uka. Kanskje to. Når jeg var singel. Hun er ikke proaktiv. 

Anonymkode: 65027...59c

• Liker 1
Skrevet

Problemet med Tinder i disse dager er at alle kvinnfolka så og si er fremstår som samme person. Er sikkert likedan med menn.

Selfie på badet (gud hjelpes...), generelt selfie i speilet der de ser på telefonen i stedet for mot seg selv / linsa, X antall bilder med et vinglass i hånden, bilder på fjelltopper, etc. Alle skal se like ut. Utrolig lite attraktivt.

Anonymkode: 35a16...2ae

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Du vet at de fleste har ikke sex med alle de dater? Jeg er kvinne, og har sex med ekstremt få av de jeg dater. Har sex med de ytterst få jeg får et forhold med.

Anonymkode: 02a53...c36

Du vet at veldig mange på tinder faktisk også ligger med de fleste de møter. At mange bruker appen i hovedsak for å ligge....  Ytterst få jeg har møtt via tinder som jeg ikke har hatt sex med. 

Anonymkode: be5b9...4fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...