Gå til innhold

Hvem hadde du valgt av en lærer og en sykepleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer, ville dere valgt en lærer eller en sykepleier?

Anonymkode: ceee5...568

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velger ikke kjæreste utifra yrke.

Anonymkode: c4831...96b

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Den jeg blir forelsket i. 

Anonymkode: ad1c5...607

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

For et tåpelig innlegg. Er vell de færreste som går etter yrke. Er det den med mest penger du er ute etter ?

Skrevet

Jobber sykepleieren turnus?

Skrevet

Ingen, er for lavtlønnet.

Anonymkode: 77613...9ef

• Nyttig 1
Skrevet

Sykepleier! Har vært masse innlagt på sykehus og har truffet mange kjempehyggelige og kjekke sykepleiere. 

Anonymkode: 2fe39...a23

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Lærer 

Skrevet

Begge 🥰

Skrevet

Jeg ville valgt læreren. Sykepleier jobber turnus med helg, helligdager osv. Når dere får familie er det ingen selvfølge å ha fri til jul, 17 mai og de ukene man ønsker på sommeren. Læreren har fri.  Læreren tjener kanskje mindre, en sykepleier kan jobbe mye ekstra og tjene bedre. 

Men når alt kommer til alt, så velger man jo kjæreste ut fra hvem man blir forelsket i. 

Anonymkode: fcbcb...099

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville gått for sykepleier. Jeg opplever at de er veldig glad i selve jobben sin, men lei lav bemanning og dårlig lønn. Lærere derimot har jeg en opplevelse av at misliker jobben sin, både elever som banner, spytter og slår, og foreldre som krever alt det lovverket gir de rett til

Anonymkode: 09424...e95

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde valgt lærer. Er lærer selv og liker å nerde om faget mitt. Mannen min er også lærer.

Anonymkode: d5aa2...c35

Skrevet

Hvis man først skulle velge ut fra yrket så ville jeg heller hatt en lærer enn en sykepleier. Mange muligheter som lærer og feriene er jo fantastiske. Læreryrket er perfekt når man vil ha en familie og ender man opp alene med barn så er det heller ikke noe stress med tanke på ferie. 

Må jo og si at de aller fleste mannlige lærere jeg har møtt er helt fantastiske så det preger jo litt spesielt når de fleste mannlige sykepleierne jeg har møtt enten er homo eller en helt ræva personlighet, eller begge deler. Så litt preget av personlige opplevelser her. En kamerat kommenterte det at det er lett å bli kjerring når man er sykepleier for det er så kvinnedominert og han har et poeng.

Anonymkode: 8d04a...42f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis man først skulle velge ut fra yrket så ville jeg heller hatt en lærer enn en sykepleier. Mange muligheter som lærer og feriene er jo fantastiske. Læreryrket er perfekt når man vil ha en familie og ender man opp alene med barn så er det heller ikke noe stress med tanke på ferie. 

Må jo og si at de aller fleste mannlige lærere jeg har møtt er helt fantastiske så det preger jo litt spesielt når de fleste mannlige sykepleierne jeg har møtt enten er homo eller en helt ræva personlighet, eller begge deler. Så litt preget av personlige opplevelser her. En kamerat kommenterte det at det er lett å bli kjerring når man er sykepleier for det er så kvinnedominert og han har et poeng.

En ting til som er viktig er jo at du velger noe som passer deg for ingenting er verre enn et mannfolk som ikke er fornøyd med sin egen jobbsituasjon.

• Liker 1
Skrevet

Lærer. De syter mindre enn sykepleiere 

Anonymkode: 6de92...0bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ingen av delene. Altfor feminine yrker i mitt hode

Anonymkode: a1bf0...643

• Liker 1
Skrevet

Her var det mye rart folk tyter ut av seg...

Det finns masse maskuline lærere og sykepleiere, men på noen arbeidsplasser er det mindre blandet kjønn enn på andre.

Ville valgt den jeg fant mest tiltrekkende uavhengig av yrke.

Anonymkode: 55c0f...d07

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville valgt læreren. Sykepleier jobber turnus med helg, helligdager osv. Når dere får familie er det ingen selvfølge å ha fri til jul, 17 mai og de ukene man ønsker på sommeren. Læreren har fri.  Læreren tjener kanskje mindre, en sykepleier kan jobbe mye ekstra og tjene bedre. 

Men når alt kommer til alt, så velger man jo kjæreste ut fra hvem man blir forelsket i. 

Anonymkode: fcbcb...099

Jeg er sykepleier, jobber ingen Røde dager og jobber kun dagtid

Anonymkode: a1bf0...643

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Herregud så teit..!.

Hva er det som får enkle menn til å tro valg av partner handler om kjøttvekta?

I et land ingen legger seg sulten handler valg av partner om kjemi...magi..kjærlighet...at hormonene løper løpsk..

Og gjør det ikke det bør en oppsøke lege rett og slett..

Skrevet

Sykepleier. Sykepleiere har gode utviklingsmuligheter og er gjerne gode omsorgspersoner.

Anonymkode: 5d559...d9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...