AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Hei er i uke 25+2 og har de siste to dagene kjent mindre liv. Er dette normalt eller burde jeg ringe føden? Blir så usikker. Og tenker at de på sykehuset må tru jeg er helt hysterisk. Tenker jo at baby bare har snudd seg. Prøvd å drikke/ spise noe søtt men ikke kjent noe. Var hos jordmor på tirsdag og hørte hjerte til baby. må og si at jeg falt på rompa i snøen etter jordmor timen men det skal vel ikke ha noe med dette å gjøre? Anonymkode: e349e...e8b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Ring heller en gang for mye enn en for lite. Hvis du er usikker så ring. Ved fall på glatta har jeg fått beskjed om å ringe inn uansett. Anonymkode: 178e5...29e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Bedre hysterisk en gang for mye enn en gang for lite☺️ hilsen ei som fødte i uke 26 Anonymkode: f251d...9e0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 Har du ikke kjent noe de to siste dagene? Har du ligget uten forstyrrelser etter å ha spist og drukket, i to timer, og registrert bevegelser? Du ringer heller en gang for mye enn for lite. Ring nå, for du kommer garantert ikke få sove i natt. Som de sa til meg: de tar heller en ekstra kontroll Anonymkode: ce280...6d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå