AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Det er så grusomt med tettsittende klær. Jeg må ha det komfortabelt, stretch og ikke noe slim-fit dritt. Men syns det er vanskelig å oppdrive. Spesielt nå som det er salg og utsolgt overalt. Folk handler jo som gale. Har sett på Dressmann, Boys of Europe, Jack and Jones, Match etc. Lite utvalg. Noen tips til herrejeans, stretch, regular fit til en fin pris? Anonymkode: 5b836...6d0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Det lurer jeg også på. Nå har jeg lært at boot cut eller bukser med litt vidde nede kan være bra for min fasong, men dessverre er alle også low waist (noe som IKKE kler meg). Veldig mye skinny jeans på markedet for tiden, er det på vei inn igjen? Anonymkode: a89ff...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Har lurt på det samme til og med til barn med til 1 år finner jeg bare slim fit. Anonymkode: 70bc0...13b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har lurt på det samme til og med til barn med til 1 år finner jeg bare slim fit. Anonymkode: 70bc0...13b Veldig rart at det er slik. Og nå som det er salg er det mange ting med slim fit som ikke er utsolgt, mens alt med regular fit og stretch er utsolgt. Så jeg sliter med å finne bukser jeg vil ha. Anonymkode: 5b836...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå