Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ikke være noe seriøst, men at han/hun streifer innom hodet ditt 🙂 F. eks. "her pleide vi å gå tur sammen", "dette var favorittsangen vår", o.l.

Anonymkode: 16390...471

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med små første kjæreste, kun når jeg er redd for å møte mine tidligere feilsteg og uvennskap igjen i fremtiden. Vi var kun tenåringer da, så håper han er over hvor teit jeg var, det var ingen kjærlighet mellom oss, bare pinlig. 

Min første ordentlige kjæreste kommer jeg sikkert til å tenke på for resten av livet, vi var nære i lang tid. 

Anonymkode: 86c4e...38d

Skrevet

Første kjæresten? Aldri.

Anonymkode: 664f4...d36

Skrevet

Aldri. Måtte faktisk tenke meg om for å overhodet huske hvem det var.

Anonymkode: 4d248...52e

Skrevet

Ørten ganger om dagen, vi er jo gift. :P

Anonymkode: 931bc...d39

• Hjerte 2
Skrevet

Litt for ofte etter min mening 😝

Anonymkode: 6838d...1bc

Skrevet

Veldig sjelden. 

Anonymkode: ae0e2...424

Skrevet

Min første kjæreste fikk jeg som 13-åring. Litt vanskelig å ikke tenke på ham. Vi er i dag 47 og gift 😉

Anonymkode: 10295...91a

• Hjerte 1
Skrevet

Eksen? Svært sjelden 😄

Skrevet

Aldri...

Anonymkode: d0c1a...311

Skrevet

Stadig i mine tanker. Var min første, og vi hadde noen fine måneder sammen da jeg var 18 år. Det var forferdelig vondt da hun gjorde det slutt. Var ikke meg selv på årevis. Hun var min første ordentlige kjæreste, og det gikk mange år etter henne før jeg fikk min kjæreste nummer to, som jeg nå er gift med.

Hun kom plutselig inn i livet mitt igjen for noen år siden da hun ble samboer med min bror, av alle ting. Var veldig rart i starten, kan man trygt si. Men man venner seg til det meste.

Anonymkode: 2b239...9af

Skrevet

Jeg tenker sjelden på han hvis det er i hverdagen. Jeg kan tenke «her bodde han», «her var jeg sist med han», men det er helt praktiske tanker med minner. 

Anonymkode: fe40f...26d

Skrevet

Veldig sjeldent, er sikkert 25 år siden og ikke verdt å tenke på.

Anonymkode: 9d502...415

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hun kom plutselig inn i livet mitt igjen for noen år siden da hun ble samboer med min bror, av alle ting. Var veldig rart i starten, kan man trygt si. Men man venner seg til det meste.

Anonymkode: 2b239...9af

🤢

Anonymkode: 844c5...00b

Skrevet

Ofte. Dvs. noen ganger i året. Det var en fin tid. Gode minner

Anonymkode: df2ee...f42

Skrevet

26 år side, og jeg har ikke tenkt på han på veldig mange år. 

Anonymkode: 9fe8c...7a4

Skrevet

Sikkert en gang i mnd.

40 år og omtrent like mange kjærester siden..🙈 hu var kjempekoselig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger ikke være noe seriøst, men at han/hun streifer innom hodet ditt 🙂 F. eks. "her pleide vi å gå tur sammen", "dette var favorittsangen vår", o.l.

Anonymkode: 16390...471

En sjelden gang i blant

Skrevet

Aldri. Har hatt mange etter han

Anonymkode: 3b559...124

Skrevet

Så og si aldri. Det hender bare av og til ved tilfeldighet. Og har aldri gjort noe annet enn å angre i ettertid. Var litt usikker på den tiden, men det skulle egentlig bare noen dager til før jeg skjønte at gutter/menn ikke er og har aldri vært min greie.

Anonymkode: f6328...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...