Gå til innhold

Daten har 50/50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt så betatt av en fyr jeg har data noen måneder nå... Men han har barnet sitt annenhver uke så må vente en hel uke hver gang før vi får møtes igjen 😒 Utrolig tungt! Jeg savner han så mye og vil være rundt han hele tiden så det er så kjipt! 

Løsningsforslag?

Anonymkode: 3d6ba...750

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, date noen andre om du ikke takler at de har barn. Barnet vil alltid være prioritet nummer en. Dessuten er det ganske needy å ikke kunne gå en uke mellom hvert treff. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker den bedre løsningen her er at du dater noen uten barn…. 😅

Anonymkode: f4317...a19

• Liker 4
Skrevet

Tilslutt, hvis det viser seg at dere er de rette for hverandre, så vil du se han mer når du blir kjent med barnet. 

Jeg har barna mine 90%. Så jeg har bare 4 netter uten dem. Så min date (nå kjæreste) måtte pent vente ett helt år, før jeg introduserte han for dem. Og da var det bare korte treff før hele helger, og tilslutt hverdager. Nå har vi vært sammen i 3 år og drar også på ferier sammen, men ungene er ikke klar for å dele liv med en annen part, så da får min kjæreste pent vente  for barna er førstepri. 

Anonymkode: fd0df...a31

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Cornix skrev (1 time siden):

Ja, date noen andre om du ikke takler at de har barn. Barnet vil alltid være prioritet nummer en. Dessuten er det ganske needy å ikke kunne gå en uke mellom hvert treff. 

Går greit at han har barn. Vil bare se han mer.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker den bedre løsningen her er at du dater noen uten barn…. 😅

Kommer til det om han dumper meg😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Tilslutt, hvis det viser seg at dere er de rette for hverandre, så vil du se han mer når du blir kjent med barnet. 

Jeg har barna mine 90%. Så jeg har bare 4 netter uten dem. Så min date (nå kjæreste) måtte pent vente ett helt år, før jeg introduserte han for dem. Og da var det bare korte treff før hele helger, og tilslutt hverdager. Nå har vi vært sammen i 3 år og drar også på ferier sammen, men ungene er ikke klar for å dele liv med en annen part, så da får min kjæreste pent vente  for barna er førstepri. 

Anonymkode: fd0df...a31

Det er jo det dere gjør👍 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har blitt så betatt av en fyr jeg har data noen måneder nå... Men han har barnet sitt annenhver uke så må vente en hel uke hver gang før vi får møtes igjen 😒 Utrolig tungt! Jeg savner han så mye og vil være rundt han hele tiden så det er så kjipt! 

Løsningsforslag?

Du innser at en mann som tar ansvar for barnet sitt er den beste typen mann du kan møte. Du lar han være far så mye han ønsker, og tekster/ringer etter leggetid. Når han har uker uten barn kan dere være sammen hele tiden.

Anonymkode: 2cfe4...134

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du innser at en mann som tar ansvar for barnet sitt er den beste typen mann du kan møte. Du lar han være far så mye han ønsker, og tekster/ringer etter leggetid. Når han har uker uten barn kan dere være sammen hele tiden.

Anonymkode: 2cfe4...134

Jeg driter i om han har barn. Det merker ikke jeg noe til. Og skal ikke ha noe med barnet hans å gjøre.

Mange som er pappaer. Ikke det samme som at de er bra menn.

• Liker 1
Skrevet

Løsningsforslag?

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Går greit at han har barn. Vil bare se han mer.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg driter i om han har barn. Det merker ikke jeg noe til. Og skal ikke ha noe med barnet hans å gjøre.

Men hva mener du her? Du spør etter løsningsforslag, du vil se han mer, men skal ikke ha noe med barnet å gjøre? Tenker du da at han skal ha barnet mindre? 😅 Dette tror jeg ikke på du 😉

Skrevet

Løsningsforslag?

Haha er vell bare en løsning og det er at han har barnet 50 prosent. 

Skrevet

Altså om man ønsker å bare være kjærester så kan det vell fint gå uten å ha noe med barnet å gjøre. Jeg hadde aldri orket å ha noe med en annen kvinnes barn å gjøre. 
Desverre må du nok dele hans tid med barna annenhver uke, men utenom det tror jeg det fint går ann å nyte tiden som bare dere to. Kanskje prøv å fokusere mer på ting du liker å gjøre alene den tiden han er med barna?

Anonymkode: ea9d7...dc7

Skrevet

Blir du sammen med noen med barn blir du også sammen med barna etterhvert. Man må forholde seg til de før eller senere, noe annet virker overfladisk spør du meg. 

Anonymkode: f50a1...9bc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du vil være sammen med en bra mann som også er barnefar, ville jeg aldri sagt dette. 

Han vil nok velge barna framfor deg, hvis du har den holdningen

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Blir du sammen med noen med barn blir du også sammen med barna etterhvert. Man må forholde seg til de før eller senere, noe annet virker overfladisk spør du meg. 

Anonymkode: f50a1...9bc

Barn flytter ut....

Gjest Geminisoul_83
Skrevet (endret)

Når han føler det er rett, så vil du møte han med barnet, etter hvert vil du kunne komme på besøk, overnatting, helger sammen. og plutselig en dag så bor dere sammen, hvis det går bra mellom dere. enn så lenge er det bare å vente :)

Hvis han ser at du ikke matcher med barnet, kan det være over og ut.

Endret av Geminisoul_83
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nasty av deg faktisk. Her vil jeg sterkt anbefale å gi slipp så han kan finne noen som vil delta med barnet også. Og som kan være glad i barnet som faren. Du bør finne noen i din egen gate, uten barn. Enkelt og greit. Så du får all den syke oppmerksomhets behovet ditt dekket. 

Anonymkode: 129ce...519

Skrevet
Geminisoul_83 skrev (14 minutter siden):

Når han føler det er rett, så vil du møte han med barnet, etter hvert vil du kunne komme på besøk, overnatting, helger sammen. og plutselig en dag så bor dere sammen, hvis det går bra mellom dere. enn så lenge er det bare å vente :)

Hvis han ser at du ikke matcher med barnet, kan det være over og ut.

Tenker vi venter med å flytte sammen til barnet har flyttet ut uansett. Men om kort tid er barnet tenåring og da vil ikke dette være noe problem. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nasty av deg faktisk. Her vil jeg sterkt anbefale å gi slipp så han kan finne noen som vil delta med barnet også. Og som kan være glad i barnet som faren. Du bør finne noen i din egen gate, uten barn. Enkelt og greit. Så du får all den syke oppmerksomhets behovet ditt dekket. 

Anonymkode: 129ce...519

Barn er midlertidig. Kjærester er livspartnere. Hva om barnet flytter permanent til Australia? Har ingenting med meg å gjøre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Barn er midlertidig. Kjærester er livspartnere. Hva om barnet flytter permanent til Australia? Har ingenting med meg å gjøre. 

Det er motsatt 😉 barn er for livet - kjærester kommer og går 

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...