AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 -hvilken ikke ble du igangsatt? -hvordan forløp det seg? -hvor lang tid tok det? -hvilken metode ble brukt? -ble det en god fødsel i forhold til de to andre? Håper noen kan komme med erfaringer ☺️ Anonymkode: a2ea9...499
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): -hvilken ikke ble du igangsatt? -hvordan forløp det seg? -hvor lang tid tok det? -hvilken metode ble brukt? -ble det en god fødsel i forhold til de to andre? Håper noen kan komme med erfaringer ☺️ Anonymkode: a2ea9...499 Første spørsmål skulle vært: hvilke uke ble du igangsatt? 😅 Anonymkode: a2ea9...499
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Jeg ble ikke direkte igangsatt. Men 8 dager før termindato tok de vannet av hensyn til min helse. Ig da var baby ute under 1,5 time etterpå. Anonymkode: f2dc4...723
Arkana Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Jeg ble igangsatt både med nr 2 og nr 3. Det var fordi jeg pga risikosvangerskap ikke fikk gå over termin og det var bare nr 1 som kom av seg selv før termin. Begge de igangsatte fødslene var raske, fine og komplikasjonsfrie fødsler og uendelig mye bedre enn den ene som startet av seg selv. Med nr 2 var jeg så moden at de bare kunne ta vannet. Riene startet av seg selv nesten med en gang så jeg trengte aldri drypp og to timer etter var babyen født. Med nr 3 var jeg ikke moden og det var fullt på føden så jeg fikk en modningstablett på morgenen og ventet på obs-posten helt til kvelden hvor det endelig ble ledig fødestue. Mens jordmødrene diskuterte hvordan jeg skulle settes i gang gikk vannet av seg selv og riene startet med en gang. Deretter gikk det rasende fort og babyen var ute 24 minutter etter vannavgang. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 Arkana skrev (1 time siden): Jeg ble igangsatt både med nr 2 og nr 3. Det var fordi jeg pga risikosvangerskap ikke fikk gå over termin og det var bare nr 1 som kom av seg selv før termin. Begge de igangsatte fødslene var raske, fine og komplikasjonsfrie fødsler og uendelig mye bedre enn den ene som startet av seg selv. Med nr 2 var jeg så moden at de bare kunne ta vannet. Riene startet av seg selv nesten med en gang så jeg trengte aldri drypp og to timer etter var babyen født. Med nr 3 var jeg ikke moden og det var fullt på føden så jeg fikk en modningstablett på morgenen og ventet på obs-posten helt til kvelden hvor det endelig ble ledig fødestue. Mens jordmødrene diskuterte hvordan jeg skulle settes i gang gikk vannet av seg selv og riene startet med en gang. Deretter gikk det rasende fort og babyen var ute 24 minutter etter vannavgang. Håper det går like smidig for meg🤞🏼 takk for at du delte! Anonymkode: a2ea9...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå