AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Del Skrevet 11. januar 2024 Hva ville dere valgt? Skal ha en eksamen der det blir sterkt oppfordret til gruppearbeid, men de godkjenner individuelle besvarelser. Typisk drøftefag og forventet arbeidsmengde er 15-16 sider inkl litt teori, men mest kobling mot selvvalgt case. Har 4 måneder på meg og er generelt lite glad i gruppearbeid så heller mot å gjøre det selv. Men er ikke sterkest i fagene der ting skal drøftes mye og har B i denne type fag fra tidligere. Er sterkere og har bedre karakter i regnefagene, og vil derfor være godt fornøyd med en B i det aktuelle emnet. Men helst ikke noe dårligere heller. Er redd for at det blir for mye jobb med å gjøre det selv og at jeg vil komme til kort karaktermessig pga arbeidsmengden. Men er også redd for utfordringene med gruppeeksamen; med gratispassasjerer, folk som ikke er faglig sterke eller engasjert og trekker ned min karakter f.eks. Eller at jeg havner på gruppe med knallsterke A kandidater der jeg trekker ned kvaliteten. Synes generelt gruppeeksamen er en uting da man faktisk får en vurdering delvis basert på andre sitt arbeid. Men det er nå en annen diskusjon. Her har jeg i det minste valget. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 91c41...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Del Skrevet 11. januar 2024 Individuell. Gruppearbeid er pyton Anonymkode: 44728...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå