AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Jeg er nervøs for denne fødselen, tenk hvis jeg ikke rekker frem til sykehuset, det nær este er 50 min unna. Tenk om denne fødselen blir tøff og vanskelig siden graviditeten er så enkel? Tidligere graviditeter var utrolig tøffe. Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: e7250...992
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er nervøs for denne fødselen, tenk hvis jeg ikke rekker frem til sykehuset, det nær este er 50 min unna. Tenk om denne fødselen blir tøff og vanskelig siden graviditeten er så enkel? Tidligere graviditeter var utrolig tøffe. Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: e7250...992 Jeg har hatt lett svangerskap, med tøff fødsel, og tøft svangerskap med lett fødsel. Tror det er ingen sammenheng (dessverre). Anonymkode: 33b4f...8dc
Juleeees Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 De to første sklei ut på null komma svitsj, lillebror tok en liten evighet (dvs, helt normalt lenge, men ikke styrtfødsel). Hadde desidert lettest svangerskap med minstemann. Var nervøs for det samme som deg i forkant, men ble overhodet ikke et problem.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 Jeg hadde tre tunge svangerskap. Hypermesis med eldste (ble innlagt i uke 10, 15 og 30). Bekkenløsning med andremann. Både hypermesis og bekkeløsning med nr 3. 2 enkle og korte fødsler. Var "spådd" av jordmor at dette ville bli styrtfødsel. Vannet gikk, og han var ute 36t etterpå. Smårier hele veien. Det sies at nr 3 er en luring i forbindelse med fødsel, og det var det her. Alle var forberedt på at jeg måtte komme meg kjapt til sykehus og at han kom til å bli født kjapt. Anonymkode: f4818...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Skrevet 12. januar 2024 Tre enkle svangerskap og tre enkle fødsler her. Andre var styrtfødsel. Med tredje kjente jeg med en gang at den kom til å ta lenger tid, og det tok 8 timer fra første rie. Det var den fineste fødselen av mine tre. Anonymkode: 24a70...64d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 De to første fødslene var enkle og kjappe her, den tredje tok lengst tid. Men helt normal lengde🙂 Anonymkode: 19fde...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå