AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Del Skrevet 11. januar 2024 Trenger tips til varme bukser nå i kulda. Kan godt være en turbukse men da helst i ull. Har også sett dressbukser i ull på nett men vet ikke om de er varme. Jeg må kunne gå med dem på kontorjobben 👌🏼 Anonymkode: bdad2...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Del Skrevet 11. januar 2024 Mitt beste tips er å finne en god ullstilongs og ha denne under vanlig bukse. Det er få bukser i ull der ute, dessverre. Anonymkode: 9d557...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Del Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt beste tips er å finne en god ullstilongs og ha denne under vanlig bukse. Det er få bukser i ull der ute, dessverre. Anonymkode: 9d557...cb8 Tror ikke det blir varmt nok… Anonymkode: bdad2...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Del Skrevet 12. januar 2024 Kjøp en varmeflaske og legg den i fanget mens du jobber. Og bruk pulsvanter. Anonymkode: 5c023...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #5 Del Skrevet 12. januar 2024 https://www.woolland.no/dame/ullbukser-og-ulltights/?_gl=1*1n1xb3i*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIq5Lp0ZTXgwMVn0VBAh2rsQjWEAQYECABEgKXofD_BwE Anonymkode: f868b...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Del Skrevet 12. januar 2024 Be vaktmesteren om å sette opp varmen, eller sjekk om du sitter i nærheten av ventilasjonen. Anonymkode: 771e0...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #7 Del Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Trenger tips til varme bukser nå i kulda. Kan godt være en turbukse men da helst i ull. Har også sett dressbukser i ull på nett men vet ikke om de er varme. Jeg må kunne gå med dem på kontorjobben 👌🏼 Anonymkode: bdad2...e72 Jeg har et par tynne ullbukser fra riccovero jeg noen ganger har ullundertøy i tillegg. Funker bra det. Anonymkode: 151da...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 12. januar 2024 #8 Del Skrevet 12. januar 2024 Jeg har dressbukser i ull fra Riccovero som jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå