Gå til innhold

Usannsynlig mange teite syklister!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Psssst! Hva med å starte en egen båndtvangdiskusjon, siste gjest, i stedet for å overta alines sykkeltråd?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv har jeg ikke opplevd så mange teite syklister. At de sykler på fortauet er vel mer fordi de ikke føler seg trygge i veibanen, sånn som mange bilister kjører gassen i bånn..... Har ikke opplevd at jeg som fotgjenger blir nesten nedkjørt av syklister.

Når jeg sykler selv så sykler jeg også på fortauet der det er fortau. Tør rett og slett ikke å sykle på veibanen (hvis jeg kan slippe). Men der er jeg klar over at fortauet er beregnet fotgjengere, og tar hensyn til dem. Er det få folk, sykler jeg sakte. Er det mange folk, leier jeg sykkelen (dermed er jeg ikke syklist lenger :ler: )

Skrevet

Uff ja, jeg liker definitivt ikke syklister. Hvor mange ganger har jeg ikke gått på veien ned til senteret med begge ungene og så kommer syklisten helt ut av det blå. Gidder ikke å ringe med klokken eller gi noe lyd fra seg på annen måte.

Det finnes noe som heter folkeskikk og den bjellen på sykkelen er der for en grunn :evil:

Jeg får jo nesten hjerteattak og skjer det noe en dag, så får ikke jeg sjanse til å reagere fordi den idioiten ikke ringte med bjellen sin! :evil:

Og ofte ringer de på klokken for sent og. Ringer akkurat i det de sykler forbi.

Javel.......det går an å bruke huet litt`a :roll:

Og dette skulle være en tråd om syklister, ikke hunder og båndtvang.

Neste gang så holder vi oss til tema, hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...