AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Har bodd i "slaskeklær" i rundt 4 år nå. Er deprimert. Tenkte jeg kunne kjøpe meg noen nye klær, men er usikker på hva. Tenker noe helt enkelt og basic i første omgang. Jeg er... - 173 cm høy - Overvektig (BMI på 29) og fettet på kroppen er jevnt fordelt, har ikke spesielt stor mage men ganske store lår - Hip dips - Litt definert midje - Bredere skuldre enn hofter - Lang overkropp, ikke særlig lange bein - Stor byste Noen som har tips? Jeg har funnet ut at jeg er ikke så glad i skinny jeans, for jeg liker ikke fasongen på rumpa. Samtidig ser jeg enda større ut med vide bukser. Det "positive" med kroppen min er noe definert midje. Setter pris på råd og tips. Anonymkode: 7b945...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #2 Skrevet 12. januar 2024 Bootcut bukser kanskje? Det er jo i tillegg moderne. Hadde unngått cropped bukser, siden du har korte bein. Anonymkode: bb4b6...0bd 1
Lizard Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Sjekk ut hvilken kroppstype du har etter Kibbe systemet. Det har hjulpet meg kjempemye. https://theconceptwardrobe.com/kibbe-body-types/the-kibbe-body-type-test Jeg skjønte aldri hvorfor noen typer plagg og mønstre ikke fungerte for meg, men nå har jeg endelig funnet fred i min stil. Hvis du samtidig finner ut hvilken fargesesong du tilhører har du mye å ta utgangspunkt i. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #4 Skrevet 14. januar 2024 Lizard skrev (På 12.1.2024 den 14.26): Sjekk ut hvilken kroppstype du har etter Kibbe systemet. Det har hjulpet meg kjempemye. https://theconceptwardrobe.com/kibbe-body-types/the-kibbe-body-type-test Jeg skjønte aldri hvorfor noen typer plagg og mønstre ikke fungerte for meg, men nå har jeg endelig funnet fred i min stil. Hvis du samtidig finner ut hvilken fargesesong du tilhører har du mye å ta utgangspunkt i. Lykke til! Prøvde den der Kibbe-tesen. Den traff jammen ikke blink! For meg. Bra du fikk noe ut av den. Anonymkode: 8281b...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 17.21): Har bodd i "slaskeklær" i rundt 4 år nå. Er deprimert. Tenkte jeg kunne kjøpe meg noen nye klær, men er usikker på hva. Tenker noe helt enkelt og basic i første omgang. Jeg er... - 173 cm høy - Overvektig (BMI på 29) og fettet på kroppen er jevnt fordelt, har ikke spesielt stor mage men ganske store lår - Hip dips - Litt definert midje - Bredere skuldre enn hofter - Lang overkropp, ikke særlig lange bein - Stor byste Noen som har tips? Jeg har funnet ut at jeg er ikke så glad i skinny jeans, for jeg liker ikke fasongen på rumpa. Samtidig ser jeg enda større ut med vide bukser. Det "positive" med kroppen min er noe definert midje. Setter pris på råd og tips. Anonymkode: 7b945...e1f Ofte er plassering av lommer avgjørende for hvordan rumpa ser ut i jeans, så test litt forskjellig. Du ser garantert større ut i større bukser. Bootcut kan og være bra. Fremhev midja i hvert fall, det er viktig 😊 Anonymkode: 3a19a...4bb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #6 Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 17.21): Har bodd i "slaskeklær" i rundt 4 år nå. Er deprimert. Tenkte jeg kunne kjøpe meg noen nye klær, men er usikker på hva. Tenker noe helt enkelt og basic i første omgang. Jeg er... - 173 cm høy - Overvektig (BMI på 29) og fettet på kroppen er jevnt fordelt, har ikke spesielt stor mage men ganske store lår - Hip dips - Litt definert midje - Bredere skuldre enn hofter - Lang overkropp, ikke særlig lange bein - Stor byste Noen som har tips? Jeg har funnet ut at jeg er ikke så glad i skinny jeans, for jeg liker ikke fasongen på rumpa. Samtidig ser jeg enda større ut med vide bukser. Det "positive" med kroppen min er noe definert midje. Setter pris på råd og tips. Anonymkode: 7b945...e1f Så heldig du er som har litt definert midje! 🤩 Hva med å ta utgangspunkt i den? Anonymkode: 8281b...f6e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #7 Skrevet 14. januar 2024 Hva med å ta utgangspkt i et plagg som du liker? Og så bygge ut fra det? Feks, jeg liker denne cardiganen, og tenkte å ha prøve å ha en blå t-skjorte + et blått bredt belte under. Anonymkode: 8281b...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå