AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Hei! Jeg får tidvis en del smerter på venstre side av magen. Ca i høyde med navlen, men mot venstre. Kan oppstå ganske akutt, og jeg sliter da med å puste vanlig fordi det gjør så vondt i magen, men så gir det seg etter en kort stund. Hatt mye av det siste uken, til alle døgnets tider. Jeg har ibs, med mest forstoppelse, men har det sånn halvveis under kontroll. Har fulgt low fodmap -eliminasjonsdietten, så unngår det jeg vet jeg ikke tåler som løk, og bønner. Hatt ibs i over ett tiår, og det var fastlegen som satte meg på low fodmap for 10år siden. Jeg tipper det er tarmene, derfor jeg deler her, men hva annet kan det evt være? Er samme punktet slik jeg kan lokalisere det hver gang, så derfor jeg blir litt usikker. Virker ikke som brokk (vært borti brokk i jobb, så har sett hvordan det ser ut, om ikke annet.) Er nesten som å trykke på et blåmerke, men det er mye dypere da. Er kvinne, 40 år, normale blodprøver på senhøsten, og da samme som sist. Er tid for nye blodprøver i februar, så kan evt fremskynde det. Er ikke bekymret, men det plager meg da. Noen tanker? Anonymkode: f828d...502
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #3 Skrevet 12. januar 2024 Jodaneida skrev (3 timer siden): Acnes Tusen takk, den måtte Googles for var ny for meg, og mulig det er noe der 🤔 Interessant å lese om. Takk igjen! Anonymkode: f828d...502
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #4 Skrevet 12. januar 2024 Det kan være luftsmerter. Jeg får dette av og til.. føles som kniver. Sirkulær massasje av magen hjelper. Anonymkode: 48c86...7b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå