Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har truffet en mann I ett par mnd nå.

Vi snakker,har sex og har det hyggelig sammen.

Jeg merker at han liker meg bedre og bedre. Han har fortalt meg at han ikke har vært sammen med noen siden ett brudd for flere år siden. Han har ikke klart å gå videre med noen i fom av ett mer forpliktende forhold siden dette.

Det jeg er redd for ,er at det samme vil skje med meg. Jeg opplever at han i perioder kan bli mer reservert, selv om vi har kontakt hver dag. Han stresser ikke akkurat med å møtes,og ting blir planlagt litt i siste liten.noe jeg synes er vanskelig.  Jeg ønsker ikke å stresse eller forhaste noe. Likevel har jeg blitt såret før,og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg. Han har begynt å dele litt mer fra livet sitt,slettet datingapp og gir meg masse nærhet når vi er sammen (utenom sex altså)

Noen som har noen tips?eventuelt menn som har vært i hans situasjon?

Anonymkode: f99e7...860

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du ikke svar i tråden din som ble nesten 30 sider lang eller? 

Anonymkode: 08cbc...6d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Fikk du ikke svar i tråden din som ble nesten 30 sider lang eller? 

Har ikke laget en tråd om dette

Skrevet

Jeg hadde ikke gått videre med han. Jeg belemrer ikke nye partnere med min sårethet over ting som gikk skeis tidligere, det er ikke deres feil. Og jeg forventer like mye av andre. Jeg er ikke interessert i noen som ikke er ferdig med tidligere forhold.

Anonymkode: 718a4...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hei.

Jeg merker at han liker meg bedre og bedre. Han har fortalt meg at han ikke har vært sammen med noen siden ett brudd for flere år siden. Han har ikke klart å gå videre med noen i fom av ett mer forpliktende forhold siden dette.

Det jeg er redd for ,er at det samme vil skje med meg. Jeg opplever at han i perioder kan bli mer reservert, selv om vi har kontakt hver dag. Han stresser ikke akkurat med å møtes,og ting blir planlagt litt i siste liten.noe jeg synes er vanskelig.  Jeg ønsker ikke å stresse eller forhaste noe. Likevel har jeg blitt såret før,og synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal forholde meg. Han har begynt å dele litt mer fra livet sitt,slettet datingapp og gir meg masse nærhet når vi er sammen (utenom sex altså)

Høres ut som han kunne vært meg. For min del faller ikke dette med å dra jenter naturlig og jeg må søke tips fra andre. Reelle tips, ikke "bare vær deg selv", og "vær snill", men typ hvordan damer og menn tenker forskjellig.

Om han til og med har slettet datingapp så har du jo ikke noe å være bekymret for. Da er jo han "ferdig" med oppdraget sitt og funnet noen han liker godt nok til å ikke vurdere reservepersoner.

For min del høres det bare ut som han ikke vil fremstå som desperat og miste deg fordi du syns han er klengete.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke laget en tråd om dette

Ok beklager. 

Men du.. hvis noen ikke vil/ikke kan være sammen med deg skikkelig, hør på de og vern om deg selv. 

• Hjerte 1
Skrevet

Vil du ha et forhold eller vil du ha en å ha det hyggelig med? 

Du må fortelle ham hva du ønsker. Hvis du ikke tør å ha denne samtalen, er du ikke klar for et forhold selv. Mest sannsynlig tør han ikke forplikte seg, men da får du svaret du trenger for å ta er fornuftig valg for deg selv. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville blitt lovlig svett om jeg hadde fått en ny nestenkjæreste som jeg (enda) ikke hadde etablert et avklart forhold med, og som ville møtes eller snakkes hver dag 😳 
Er ellers enig med Ennivk; man skal ikke utsette å være direkte. Du må vite hva du ønsker deg, og si det, og du må tåle at andre kan ønske det annerledes. Å holde igjen av frykt for at han fordufter øker sjansen for at han gjør nettopp det.

• Nyttig 2
Skrevet

Han må fortelle hvilken emosjonell bagasje han har. Alt. 

Så får du vurdere om du kan pakke ut den  bagasjen sammen slik at dere får ett sterk liv sammen. 

Skrevet
Sander33 skrev (Akkurat nå):

Han må fortelle hvilken emosjonell bagasje han har. Alt. 

Så får du vurdere om du kan pakke ut den  bagasjen sammen slik at dere får ett sterk liv sammen. 

Takk for svar❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hei.

Sånne holder jeg meg langt unna. Dette regner jeg som en unnskyldning på forskudd. 
Når de etter hvert trekker seg unna så er det helt uforstående for de at du hadde noen forhåpninger om forhold. 
De hadde jo gitt beskjed. 

Anonymkode: cec77...4c0

• Liker 1
Skrevet

En såret bitter mann der alt va eksen sin skyld seff er siste sort!

Anonymkode: 3bab1...459

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...