AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Som overskriften sier, så liter jeg på om noen har erfaring. Har litt hovne ben innimellom, ikke sånn at det plager meg, men liter på om denne hvitløken kan ha effekt på det. Anonymkode: e885f...58b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Ikke bruk om du går på blodfortynnende. Men om ikke, bare prøv. Virkestoffet er s-allyl cysteine, som er et antioksidant. Anonymkode: 753e5...c58 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke bruk om du går på blodfortynnende. Men om ikke, bare prøv. Virkestoffet er s-allyl cysteine, som er et antioksidant. Anonymkode: 753e5...c58 Takk for svar Bruker ikke blodfortynnende. Hvitløksprodukter er vel også bra for kroppen? Anonymkode: e885f...58b
Gjest vintersolverv Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 Nei, og jeg skjønner ikke hvorfor den skal bli noe bedre av all den bearbeidingen. Men, jeg har erfaring med vanlig rå hvitløk. Et triks er å knekke ett fedd i en potet og spise hver andre time når man kjenner at man brygger på en influensa. Jeg har fått veldig mildt forløp med dette trikset. Og det som har fungert for meg med hovne ben, er lavere fettinntak og høyere inntak av frukt og grønnsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå