Gå til innhold

Har du noengang trodd at du var på date, men som ikke var det? At personen plutselig nevnte en kjæreste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller at kjæresten dukket opp og kysset personen? 

Og du ble helt perpleks?!

Anonymkode: 1215c...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hvordan går det an egentlig? 

• Liker 3
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd. Ble kontaktet av en gammel studievenn, vi tekstet litt om løst og fast og han inviterte meg etter hvert ut på pub. Jeg shavet leggene til og med før jeg forventningsfull dro til byen. Et kvarter inn i samtalen nevnte han samboeren sin 🤪

Anonymkode: a0ee5...edd

• Liker 17
Skrevet

Nei, men har opplevd en som påsto til andre at vi datet når det ikke var i nærheten.

Anonymkode: 4345a...477

Skrevet

Hahahaha. JA. Traff en fyr på byen for mange år siden. Likte han skikkelig godt. Vi møttes ute for en øl igjen senere. Jeg overnattet. Tror det var tre ganger/dater før han på morgenen sa noe sånt som at det var så flaks at vi hadde møttes den kvelden vi gjorde. Han var jo så sjeldent ute siden han hadde dame. 😂😂 altså hva faen. Kan le av det nå. men da var jeg ung og sjokkert. Prøvde å være kul og litt sånn "jaja". Han fulgte meg til bussen. Kyssa meg farvel. Og jeg satt i sjokk. Likte han jo SÅ godt og hadde trodd dette kunne bli noe bra. 

Når jeg hadde fått summa meg, sendte jeg en melding om at jeg ikke syntes dette var ok. Han skjønte virkelig ikke problemet. Vi hadde jo så god kjemi. Så han noen år senere i forbifarten. Med dama og to små. Stakkars dame. Jeg var neppe den eneste. 

Anonymkode: 41c07...95b

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

Ikke akkurat en date, men da gamle Nettby fortsatt var en greie var jeg student i fremmed by og prøvde å bli kjent med litt folk. Ble kjent med et annet metalhead, og hadde planer om å pule fyren men første gang jeg var på besøk fikk jeg hilse på en mangeårig kjæreste han ikke hadde nevnt med et kløyva ord 😂 Ble ikke noe pulings gitt! Men god venn å ha da:) Og nei, han fikk aldri vite det:P

Anonymkode: c752f...eab

• Liker 5
Skrevet

Nei, men en gang spurte jeg en studiekompis jeg hadde pratet med noen få ganger om vi skulle møtes. Jeg mente da bare for å skravle litt, men det var tydelig at han trodde vi var på date. Han var ivrig på at jeg skulle joine han med noen drinker, og syntes nok jeg var ei kjip dame som kun drakk brus. Klarte ikke å fortelle at jeg var gravid 🙈  

Anonymkode: 0eb14...31f

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hahahaha. JA. Traff en fyr på byen for mange år siden. Likte han skikkelig godt. Vi møttes ute for en øl igjen senere. Jeg overnattet. Tror det var tre ganger/dater før han på morgenen sa noe sånt som at det var så flaks at vi hadde møttes den kvelden vi gjorde. Han var jo så sjeldent ute siden han hadde dame. 😂😂 altså hva faen. Kan le av det nå. men da var jeg ung og sjokkert. Prøvde å være kul og litt sånn "jaja". Han fulgte meg til bussen. Kyssa meg farvel. Og jeg satt i sjokk. Likte han jo SÅ godt og hadde trodd dette kunne bli noe bra. 

Når jeg hadde fått summa meg, sendte jeg en melding om at jeg ikke syntes dette var ok. Han skjønte virkelig ikke problemet. Vi hadde jo så god kjemi. Så han noen år senere i forbifarten. Med dama og to små. Stakkars dame. Jeg var neppe den eneste. 

Hæ, jammen lå dere sammen? 

Anonymkode: 0eb14...31f

Skrevet

Oh yes.

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, men har opplevd det omvendte et par ganger: Jeg har trodd at jeg var på et vennskapelig eller kollegialt møte; et måltid, en fottur e.l. mens den andre hadde andre forventninger til hva det skulle lede til.

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg ble skikkelig lurt en gang. Hadde hatt ganske hyppig jobbrelatert kontakt med en mann, han var en del av teamet i det selskapet vi jobbet mot.Vi samarbeidet bra og han gjentok flere ganger at han skyldte meg en øl for å hjulpet han med å finne ut av ting. Jeg bare tøyset med og oppfattet bare som en måte å si takk for hjelpen og la ikke noe i det. Etter prosjektet var ferdig, tok han kontakt igjen og var da mer konkret og ba meg ut på middag. Jeg tenkte why not. Jeg var singel og antok han også var det. Møter opp til avtalt sted, vi tar en drink, bestiller middag. Halveis ut i maten, så penser samtalen inn på hvem er, har du barn, skilt osv..jeg legget ut om mitt og spør tilbake....joda, han var gift, men bodde i min by og reiste hjem i helgene. Ikke forventet! 

Avsluttet kvelden, takket pent nei til å bli med til leiligheten hans. Det var dett fea min sisde.

Men fyren godtok ikke mine avslag til nye treff, til tross for at jeg gav klar beskjed om at jeg ikke dater gifte menn. Han sendte seksuelle meldinger, fantasier, ba om bilder, maste om treff osv. Etter 6 mnd hadde han fortsatt ikke gitt opp. Og jeg var tydelig på min tilbakelding også, så kunne ikke misforstås eller tolkes feil.

Hva faen liksom?

Lærte iallefall å spørre og sjekke opp daten før jeg takker ja. Ble så skuffa. Driter i han, men skuffet fordi jeg følte meg ført bak lyset og skuffet over slik dårlig moral og det faktum at jeg ved start ble ansett som bare elskerinne

Anonymkode: 6856b...ea5

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet

Nei, men opplevde at kjæresten gikk på date med jenter han fant på nettet, bak ryggen min. Dette var på begynnelsen av 2000-tallet, og da hadde vi vært sammen i to år…  Tror ikke han opplyste til de at han hadde kjæreste. 

Ble slutt, han fant ny, er utro mot henne den dag i dag. Én gang utro, alltid utro osv…

Anonymkode: 5a40e...0a0

• Hjerte 2
Skrevet

Ja, og verste er at jeg møtte han på tinder. Han tok alt initiativet til treff og da vi møttes på restauranten lyste han opp og sa wow, du er enda penere i virkeligheten. Vi flørtet og hygget oss maks, og han smilte fårete hele tiden og sa han er så glad vi møttes. Så sier jeg at jeg også er glad for det siden jeg ikke har tørt å dra på date på lenge fordi jeg var lenge i forhold. «Date??» Sier han. «Dette er ingen date? 🤔😳» 

Følte meg litt dum da ja 😅Og tro det eller ei har det samme skjedd med en annen jeg møtte på tinder bare at det var en bar, jeg nevnte noe om at det var sprekt med date før jobb og han bare, «eh dette er ikke en date??». Og han prøvde å få meg med hjem etterpå.. 

Anonymkode: 33171...ca3

• Liker 1
Skrevet

Jeg møtte en venn på kaffe som oppførte seg sånn ja.

Det var nok litt min feil, men….

Vi avtalte altså kaffe. Han visste jeg hadde kjæreste. Så svarer jeg på sms «kl 16 på X, it’ s a date». Som et uttrykk liksom, jeg sa det til alle. 

Men ja, han kommer inn på cafeen med en rose. Gir til meg. Jeg bare «ja, gir du sånt til alle venninner eller?» for å gi ham en sjanse til å ro seg unna. 

Men han: Nei. 

Asså ja. Men han virket ikke overrasket heller når jeg sa at jeg måtte gå etterhvert fordi avtale med kjæreste, så 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, og verste er at jeg møtte han på tinder. Han tok alt initiativet til treff og da vi møttes på restauranten lyste han opp og sa wow, du er enda penere i virkeligheten. Vi flørtet og hygget oss maks, og han smilte fårete hele tiden og sa han er så glad vi møttes. Så sier jeg at jeg også er glad for det siden jeg ikke har tørt å dra på date på lenge fordi jeg var lenge i forhold. «Date??» Sier han. «Dette er ingen date? 🤔😳» 

Følte meg litt dum da ja 😅Og tro det eller ei har det samme skjedd med en annen jeg møtte på tinder bare at det var en bar, jeg nevnte noe om at det var sprekt med date før jobb og han bare, «eh dette er ikke en date??». Og han prøvde å få meg med hjem etterpå.. 

Anonymkode: 33171...ca3

Men hva er en date da egentlig?🙈🤣Mye rart man kan møte på😂

Anonymkode: cba13...4e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 15.52):

Eller at kjæresten dukket opp og kysset personen? 

Og du ble helt perpleks?!

Anonymkode: 1215c...052

ehh nei men har truffet en og vi bare hang og jeg overnattet siden vi hadde drukket men vi gjorde ikke noe og damen var der neste morgen veldig usikker og bare glante på oss.. gråtkvalt så og si.. stakkers dame. men det skjedde ikke en dritt... heheh 

Anonymkode: 76f4e...651

Skrevet

Enkelte folk presiserer at de har kjæreste uten at man har gitt noe som helst signal om at man er interessert, men noen er tydeligvis helt motsatt og kommer ikke på tanken en gang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enkelte folk presiserer at de har kjæreste uten at man har gitt noe som helst signal om at man er interessert, men noen er tydeligvis helt motsatt og kommer ikke på tanken en gang.

ja, jeg synes det er pinlig når folk gjør det, litt sånn, kan vi ikke late som at vi er oppegående mennesker, i det minste 🙈

Anonymkode: 76f4e...651

Skrevet

Opplevd flere ganger å ha pratet lenge med folk på apper som ikke bare hadde kjæreste, men også var gifte. 

Anonymkode: 3fe14...c57

Skrevet

Det er standard å spørre direkte til karer på nett om de har kjæreste, partner eller kone. Jeg lærte dette den harde måten med å gå på date med en som var gift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...