Gå til innhold

Hva koster syden ferien 2024 for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

18.000 for 1 uke «syden» ferie i Danmark blir det i år 😊 2 voksne og 2 barn med inngang til badeland, lekeland og masse aktiviteter, samt dyrepark og akvarium ikke langt unna. Brukte 45.000 sist sommer på all inklusive i Kypros. Det blir litt billigere ferie i år siden vi skal ordne litt i Hagen. Tror det blir en like fin ferie i Danmark som i Kypros 😃

Endret av Mellion
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 15.33):

Dere som har bestilt 1 uke med all inklusive. 3barn. Juli.

Kikker nå...utrolig forskjellige priser,men TUI og Ving greie priser..

Anonymkode: 14692...2f4

58.000 1 uke Alcudia, 2 barn 2 voksne. Pleier å ta to uker, men må male huset i år, får litt ekstra kostnader. Passe bortskjemte barn må da trappe ned til «bare» 1 uke på Mallorca…

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 19.15):

Jeg skjønner ikke dere tør å satse på syden midt i juli mtp slik det var Europa i fjor sommer 🤯 Kloden koker!

Velg hellere en uke i mai/juni.

Anonymkode: b48eb...0e9

Har noe med skole, bhg og sfo å gjøre. Her er sfo stengt hele juli, bhg to uker midt i juli. Barna på 6 og 8 litt for små for å være alene hjemme hele dagen mens vi jobber, så da må vi ta ferie da. Men jeg liker at det nesten garantert er bikini-varmt. Er en frossenpinn. Hadde 14 dager på Kypros midt i juli i fjor, det var deilig! Fikk tint opp liksom. Mannen er fra et middelhavsland, han er vant med det og trives i sommervarme. 

Anonymkode: dc9e4...eb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi hadde syden vær litt sør for Oslo i fjor sommer. Var en kjempe sommer når det kom til været

Anonymkode: 8d65f...1d8

Snodig.... for jeg bor også på østlandet og jeg mener meget klart å huske at hele fellesferien regnet bort. Man kunne knapt kjøre gjennlm Hønefoss pga vannmengdene. 

Hva heter det ekstremværet som var? 

• Liker 2
Skrevet

10 dager i Hellas 2 voksne og 3 barn, ikke all inclusive, litt over 20k.

Anonymkode: fd48a...55d

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

Perelandra, mod. 

Skrevet
Rucula skrev (På 12.1.2024 den 20.59):

Snodig.... for jeg bor også på østlandet og jeg mener meget klart å huske at hele fellesferien regnet bort. Man kunne knapt kjøre gjennlm Hønefoss pga vannmengdene. 

Enig med deg! Det var skitvær i hele fellesferien i fjor. Vi gjorde en bommert og reiste tidlig på ferie. Vi kom hjem med drittværet i starten av juni og sånn var det helt til skolestart. 

Anonymkode: f7fdf...a37

Skrevet
Rucula skrev (På 12.1.2024 den 20.59):

Det var ekstremt fint vær, sol og veldig varmt i juni i fjor. Men med en gang vi kom inn i juli måned, ble det slik som du husker. 

Anonymkode: b0ac3...f12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var ekstremt fint vær, sol og veldig varmt i juni i fjor. Men med en gang vi kom inn i juli måned, ble det slik som du husker. 

Anonymkode: b0ac3...f12

Ja,  og det er jo gjerne da det er ferie

Skrevet

14.000 i direkte kostnader for å komme frem og tilbake til Spania med familien. Så innbiller jeg at vi vil spare penger på lavere kostnader på mat å drikke i løpet av 4 uker. 

Skrevet

18.000 for reise og hotell. 1 person. Mar og annet i tillegg samt transport til og fra Gardermoen. 

Anonymkode: 0864c...754

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

18.000 for reise og hotell. 1 person. Mar og annet i tillegg samt transport til og fra Gardermoen. 

Glemte å skrive at det var for 2 uker i Hellas. 

Skrevet

Vet ikke hva skal svare når sitter rundt lunsjbordet og folk skal bruke 50-150 000 på en charteruke i Syden. 

Tjener akkurat det samme som de og har ett barn men tar meg ikke råd til det 2 ganger i året 

Anonymkode: 88096...245

Skrevet

Vi har valgt månedskifte mai/juni i år pga antatt hetebølge. 2 uker med all inclusive på 4/5 stjerners. 2 voksne og 3 barn mellom 10 og 14 år. Betalte 28500 kr med tillegg (hadde kostet ca 17000 uten tillegg).

Anonymkode: bbb8d...4b2

Skrevet

Vi beregner 10 000 per pers per uke på all inclusive. Hellas i fellesferien. Ok hotell.

Anonymkode: c4217...286

• Liker 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (7 timer siden):

14.000 i direkte kostnader for å komme frem og tilbake til Spania med familien. Så innbiller jeg at vi vil spare penger på lavere kostnader på mat å drikke i løpet av 4 uker. 

Ja, det kan du. Vi var i Spania i sommer og sparte penger på både drivstoff og mat i forhold til hjemme. Jeg anslår at matprisene på Mercadona var omtrent 80% av norske Rema-priser.

Anonymkode: c4217...286

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 16.18):

Ja litt billigere da enn midt i juli!

Har fått opp 40.000 nå. Midt i juli. All inklusiv. Vurderer den. fant også til 80.000😅så store forskjeller.

Ts

Anonymkode: 14692...2f4

40k for fem stk i juli, all inclusive, tenker jeg er veldig billig. Med mindre hotellet er et hull. 

Anonymkode: 9029d...5d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 16.00):

Men du. Vet dette er vanskelig for østlendinger. Men Norge er mer enn Østlandet. Vest-Norge hadde ikke noen bra sommer (dersom bra er 20 grader og sol. Noe jeg personlig mener)

Anonymkode: ceda8...814

Word! 
Mvh bor i Trøndelag. 

Anonymkode: 9029d...5d8

Skrevet

Samme som i fjor, ca 50 000. 10 netteres Mallorca. To voksne og 1 barn på 11. Hotell koster 25 000, fly ca 10000 og 15 000 til mat / drikke.

Anonymkode: 8df7d...87c

Skrevet

Blir det samme som i fjor. Billett til Thailand, direkte dog billigere.  Med mat og hotell, 2 uker = 65000kr totalt.. Med andre ord, billigere i år enn i fjor da det ble ca 4k mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...