Gå til innhold

Hva koster syden ferien 2024 for dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som har bestilt 1 uke med all inklusive. 3barn. Juli.

Kikker nå...utrolig forskjellige priser,men TUI og Ving greie priser..

Anonymkode: 14692...2f4

Reiser om en uke, 5 stk. 22.000kr. Med tilegg 32.000. Ikke all inklusive, da vi har leilihets hotell. Men kynne fått all inklusiv et annet sted for 40.000kr uten at tileggskostnaden3 var med. Så ca 50.000kr for alle sammen. 

Anonymkode: 8cea7...92b

• Nyttig 1
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Reiser om en uke, 5 stk. 22.000kr. Med tilegg 32.000. Ikke all inklusive, da vi har leilihets hotell. Men kynne fått all inklusiv et annet sted for 40.000kr uten at tileggskostnaden3 var med. Så ca 50.000kr for alle sammen. 

Liten forskjell prismessig på å reise nå og i sommerferien, om det er det TS tenker. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tenker juli og august

• Liker 4

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg sjekket akkurat en uke til Rhodos i august, rett før skolestart; pris med Sunwing inclusive og flyplasstransport ville kommet på 38000.

Anonymkode: 991f5...617

Ja litt billigere da enn midt i juli!

Har fått opp 40.000 nå. Midt i juli. All inklusiv. Vurderer den. fant også til 80.000😅så store forskjeller.

Ts

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Fra nord-Norge er det rimelig dyrt. Rundt dobbelt av hva det koster å reise ut fra Oslo. Vurderer å kjøre til Kiruna eller Luleå og reise ut derfra 

Anonymkode: cccf3...248

Ja bor heller ikke i Oslo,men annen stor by. Oslo alltid rimeligst dra fra☺

Ts

• Liker 1

Jeg bestilte sommerferie en uke i slutten av  juli i Malaga-området, men ikke charter/all inclusive. Så vet ikke hvor relevant svaret mitt er, da. Men slo til på salg med Norwegian, fra Trondheim.

Flybilletter 3 personer t/r 12 000 kr, direktefly. Leiebil inkl forsikringer: 3000 kr Hotellovernattinger: 10000

Så totalt 25000 kr. Kunne blitt billigere hvis vi ikke hadde villet bo med litt luksus :) Men da kommer all mat unntatt frokost i tillegg.

Anonymkode: c38c7...ff2

• Liker 1
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fra nord-Norge er det rimelig dyrt. Rundt dobbelt av hva det koster å reise ut fra Oslo. Vurderer å kjøre til Kiruna eller Luleå og reise ut derfra 

Anonymkode: cccf3...248

Jeg reiste til London først. Tromsø har fått flere direkteruter denne vinteren.

Anonymkode: 253df...553

Annonse

Vel,  familien (mor+far+et barn) tar langferien nå i feb/mar, til sommeren noen "småturer".

Så tar jeg en tur eller to alene til Sør Frankrike, det koster 2-3000 i flybillett samt ca 1500/natt på hotell.. Helt ok. 

Annonse
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg skjønner ikke dere tør å satse på syden midt i juli mtp slik det var Europa i fjor sommer 🤯 Kloden koker!

Velg hellere en uke i mai/juni.

Anonymkode: b48eb...0e9

Skoleferie da.. Vi har barn vettu

Anonymkode: 065f7...bbb

• Liker 4
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kjører sydenferie i UK i år. Sånn som temperaturene har vært er det nesten solgaranti på sørkysten. Ryanair til Stansted og leiebil til Somerset. 

Anonymkode: c7d60...773

Hvor leier dere bolig? Jeg har også tenkt på England i år

Anonymkode: 28318...0f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...