Gå til innhold

La noen kjenne på litt savn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det fungere? 

Det stoppet opp litt med et mulig begynnende forhold, etter 2 måneder .

Vi liker fortsatt hverandre veldig godt, det ble bare litt komplisert pga omstendigheter. 

Tror at det å holde seg borte og gi space er det rette nå. Håpet er at han skal savne meg, glemme det som ble litt vanskelig, og ville komme tilbake til der vi slapp. 

Noen som har tanker om hvor lenge som er lurt, for å teste denne strategien? 

(Har ikke lyst å utdype hva som skjedde. )

Anonymkode: 7d5f2...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manipulasjon er sjelden en god strategi. Å distansere seg for at han skal savne deg og glemme ting er nemlig Manipulasjon. 

Enten må du snakke med ham pg uttrykke dine behov, eller så må du distansere deg for din egen del. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan det fungere? 

Vi liker fortsatt hverandre veldig godt, det ble bare litt komplisert pga omstendigheter. 

Tror at det å holde seg borte og gi space er det rette nå. Håpet er at han skal savne meg, glemme det som ble litt vanskelig, og ville komme tilbake til der vi slapp. 

"Denne strategien" høres ut som manipulasjon fra tik-tok universitetet.

Hvis du skal være borte, så er du borte av årsaker som holder deg borte, f.eks jobbreise eller en ny hobbyprosjekt som krever tid. Om du skal være borte bare for å skape kunstig savn, så høres det ut som klovneri, med klovnepremie som resultat.

• Liker 4
Skrevet

Om det er snakk om en pause er det viktig å snakke om grensene i den, da det at en av dere eller begge begynner å se andre kan ødelegge mer, eller være sårende. Om ikke det er grunnen til avstanden fra starten av? 
Noen ganger kan jo det å kjenne at man savner noen få oss til å innse hva de betyr for oss, men ideelt er det jo bedre med et forhold hvor en ikke trenger avstand for å fungere, men folk er jo ulike og trenger ulike ting. 

Anonymkode: 8eda3...80f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kan det fungere? 

Hvis dere skal begynne å spille for å få det til å funke etter 2 mnd lurer jeg på hvor dere er om 2 år?

• Liker 4
Skrevet

Ikke hør på rådene på tiktok, det er for det meste tull og tøys for å fange oppmerksomheten din og få klikk. Vær ærlig med han, tenker jeg. Snakk sammen. Hvis det er for komplisert nå, og en av dere tenker stopp, er det dessverre ganske liten sjanse for at det vil fungere i lengden. Men igjen, snakk med han.

Anonymkode: a9286...478

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Når noen trenger rom og å kjenne på savn for opprettholde interesse handler det nesten uten unntak om at de ikke er forelsket. Så hva er vitsen?

Anonymkode: 875fb...8c3

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har null tro på pauser. Jeg er alt eller ingenting. Heldigvis er kjæresten min lik🌹

Skrevet

Nei, det funker ikke

Anonymkode: 6575d...656

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kan det fungere? 

Tror du må utdype omstendighetene.  I tillegg er hvordan noen takler omstendigheter ofte svar på om de egner seg i en relasjon med deg eller ikke. Jeg tenker at hvis noe ble vanskelig og det ikke knyttet dere mer sammen så er ikke dere rett for  hverandre.  

Anonymkode: c8440...aca

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Man savner sjelden folk man ikke har et nært forhold til, så det tror jeg ikke vil fungere, nei. Mer sannsynlig at de glemmer deg.

Skrevet

Oi shit, her var det mye jeg ikke hadde tenkt på. 😬

Vil bare så gjerne ha han. Og han vet. Da er det ikke noe mer å gjøre. 😰

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Oi shit, her var det mye jeg ikke hadde tenkt på. 😬

Vil bare så gjerne ha han. Og han vet. Da er det ikke noe mer å gjøre. 😰

TS

Jeg syns ikke det er manipulasjon hvis kontakten fra dem dabber av så er det like greit å legge seg på samme nivå. Stillhet gjør ofte at de tar kontakt igjen og da har du en mulighet til å tilgi og sette en strek over det som eventuelt skjedde og se hva som skjer. Men prat om det når ting er litt på plass igjen hva som egentlig skjedde da det ble tull sist.

Anonymkode: f0859...75f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns ikke det er manipulasjon hvis kontakten fra dem dabber av så er det like greit å legge seg på samme nivå. Stillhet gjør ofte at de tar kontakt igjen og da har du en mulighet til å tilgi og sette en strek over det som eventuelt skjedde og se hva som skjer. Men prat om det når ting er litt på plass igjen hva som egentlig skjedde da det ble tull sist.

Anonymkode: f0859...75f

Tusen takk ❤️

TS

Skrevet

Faktisk så viste det seg å virke idag, etter bare to dager. Nå får vi snakket ut.  ♥️

Kjempestor forskjell på da vi snakket sist og jeg var lei meg og kanskje litt for på. Nå var det nesten han som virket bekymret av sin egen avvisende oppførsel. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Faktisk så viste det seg å virke idag, etter bare to dager. Nå får vi snakket ut.  ♥️

Kjempestor forskjell på da vi snakket sist og jeg var lei meg og kanskje litt for på. Nå var det nesten han som virket bekymret av sin egen avvisende oppførsel. 

TS

Bare til han vet at han fortsatt har deg i sin hule hånd.

Anonymkode: 9ee0c...b83

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 15.46):

Ikke hør på rådene på tiktok, det er for det meste tull og tøys for å fange oppmerksomheten din og få klikk. Vær ærlig med han, tenker jeg. Snakk sammen. Hvis det er for komplisert nå, og en av dere tenker stopp, er det dessverre ganske liten sjanse for at det vil fungere i lengden. Men igjen, snakk med han.

Anonymkode: a9286...478

Høres ut som noe en tidligere venninne av meg kunne sagt. Hun scorer 10 av 10 på Harry-faktoren… 😵‍💫

Anonymkode: 46a88...a8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Høres ut som noe en tidligere venninne av meg kunne sagt. Hun scorer 10 av 10 på Harry-faktoren… 😵‍💫

altså å la noen få kjenne på savn.. hehe .. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Harry å snakke sammen? Det får meg til å lure på hva du syns er fornuftig? 

Anonymkode: 8eda3...80f

Skrevet
WhisperingWind skrev (På 11.1.2024 den 16.09):

Har null tro på pauser. Jeg er alt eller ingenting. Heldigvis er kjæresten min lik🌹

Pauser er bare forplayet til Game over uansett. 

Anonymkode: ae257...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...