AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Da jeg ble sammen med kjæresten min la jeg alle kort på bordet om hvordan forhold jeg kom fra og hvordan jeg ønsket at mitt neste forhold skulle bli. Jeg sa at en av de viktigste tingene for meg er bla ærlighet. Jeg spurte om han var ferdig med tidligere forhold og det sa han ja til. Han har et barn fra tidligere og han sa han ikke hadde vært sammen med exn på 10 år da hun ble ufrivillig gravid. Nå i ettertid har jeg oppdaget at fortiden er anderledes. De har hatt et av og på forhold i flere år. Og rett før han ble sammen med meg. Da jeg fikk vite det (ved en tilfeldighet på nettet) raste min verden. Det har skapt en usikkerhet rundt det han sier og jeg lurer på hvorfor han måtte juge om henne når jeg vrengte sjela mi for han. Tankene mine kverner konstant og jeg er redd for å miste han. Mulig jeg overreagerer her, men jeg synes det er vanskelig når de må ha et tett samarbeid pga barnet og hun var verdt å juge for. Er jeg helt på bærtur som henger meg opp i dette fra fortiden? Anonymkode: 4a9b4...350
Gjest WhisperingWind Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Hva type forhold har de hatt? Random sex innimellom mens de har vært single? Han kan være emosjonelt ferdig med henne selv om de har hatt sex innimellom. Ville selvsagt konfrontert han om det. Hvorfor han sa de ikke hadde hatt noe relasjon om de jevnlig hadde sex. Men om de hadde hatt følelser for hverandre hadde de vel vært et par? Og kan skjønne at det er vanskelig å forklare en ren seksuell FF situasjon med eksen for en ny dame.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Folk som lyver er sjeldent topp mennesker. Så nei, spørs om han kan stoles på Anonymkode: e5644...56d 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 Han sa det var fordi han følte seg ensom og at det ikke var følelser involvert. Og at etter han ble sammen med meg, vet hva kjærlighet er. Han har grått mange tårer og lovet på tro og ære å ikke lyve til meg igjen. Han visste ikke hvorfor han ikke sa noe men han angrer seg hver dag Anonymkode: 4a9b4...350
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han sa det var fordi han følte seg ensom og at det ikke var følelser involvert. Og at etter han ble sammen med meg, vet hva kjærlighet er. Han har grått mange tårer og lovet på tro og ære å ikke lyve til meg igjen. Han visste ikke hvorfor han ikke sa noe men han angrer seg hver dag Anonymkode: 4a9b4...350 Løøøøøøøøøøøp Anonymkode: 320c3...078 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #6 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da jeg ble sammen med kjæresten min la jeg alle kort på bordet om hvordan forhold jeg kom fra og hvordan jeg ønsket at mitt neste forhold skulle bli. Jeg sa at en av de viktigste tingene for meg er bla ærlighet. Jeg spurte om han var ferdig med tidligere forhold og det sa han ja til. Han har et barn fra tidligere og han sa han ikke hadde vært sammen med exn på 10 år da hun ble ufrivillig gravid. Nå i ettertid har jeg oppdaget at fortiden er anderledes. De har hatt et av og på forhold i flere år. Og rett før han ble sammen med meg. Da jeg fikk vite det (ved en tilfeldighet på nettet) raste min verden. Det har skapt en usikkerhet rundt det han sier og jeg lurer på hvorfor han måtte juge om henne når jeg vrengte sjela mi for han. Tankene mine kverner konstant og jeg er redd for å miste han. Mulig jeg overreagerer her, men jeg synes det er vanskelig når de må ha et tett samarbeid pga barnet og hun var verdt å juge for. Er jeg helt på bærtur som henger meg opp i dette fra fortiden? Anonymkode: 4a9b4...350 Folk som er ærlige forteller deg også ting de vet/skjønner du ikke vil høre og ting som setter de selv i et negativt lys. Folk som er uærlige lyver, utelater og pusser på ting når de er tjent med det. Det er et personlighetstrekk. Så får det være opp til hver enkelt hva slags partner og forhold man ønsker seg. Anonymkode: c5e3d...e66 2
PM75 Skrevet 12. januar 2024 #7 Skrevet 12. januar 2024 Har det skjedd noe etter at dere begynte å date eller ble et par? Hvis ikke, så er det fortid. Og noen ganger føler man behov for å skjønnmale fortiden sin. Jeg synes ikke det er en grunn til å ødelegge et forhold, såfremt det er et godt forhold.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #8 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Da jeg ble sammen med kjæresten min la jeg alle kort på bordet om hvordan forhold jeg kom fra og hvordan jeg ønsket at mitt neste forhold skulle bli. Jeg sa at en av de viktigste tingene for meg er bla ærlighet. Jeg spurte om han var ferdig med tidligere forhold og det sa han ja til. Han har et barn fra tidligere og han sa han ikke hadde vært sammen med exn på 10 år da hun ble ufrivillig gravid. Nå i ettertid har jeg oppdaget at fortiden er anderledes. De har hatt et av og på forhold i flere år. Og rett før han ble sammen med meg. Da jeg fikk vite det (ved en tilfeldighet på nettet) raste min verden. Det har skapt en usikkerhet rundt det han sier og jeg lurer på hvorfor han måtte juge om henne når jeg vrengte sjela mi for han. Tankene mine kverner konstant og jeg er redd for å miste han. Mulig jeg overreagerer her, men jeg synes det er vanskelig når de må ha et tett samarbeid pga barnet og hun var verdt å juge for. Er jeg helt på bærtur som henger meg opp i dette fra fortiden? Anonymkode: 4a9b4...350 Når du krever så direkte, ja da åpner du opp for at det gjerne ufrivillig plumper ut en løgn. Tim og med jeg som er dårlig til å lyve, så jeg gjør ikke det, fordi jeg alltid uansett blir avslørt juger, når jeg plutselig blir klemt i en vegg sånn. Nå har jeg aldri vært utro. Men hadde jeg vært det. Og en fyr hadde sagt at exen min var utro, og ddt eneste jeg vil ha er ærlighet. Da hadde jeg automaisk løyet og etter noen dager dumpet personen, fordi jeg hadde forstått at en utro ex er med i bildet her og skal sette standarden for forholdet. Nok om det. Hvis jan er frem og tilbake med ex, så ville jeg først ha møtt hans ex, funnet ut hvordan hun var mot meg, det sier mye om dem. Også ville jeg ha konfrontert han om dette frem og tilbake forholdet og sagt at det er ikke noe som bygger opp noen trygghet med han og sagt hade bra, om det var et problem for meg. En tilgjengelig ex, hannogså benytter seg av, det er no go for min del. Og blir bare et vondt forhold Anonymkode: 8929d...88c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #9 Skrevet 12. januar 2024 Takk for svar. Han har aldri vært utro og det har heller ikke skjedd noe i forholdet vårt som ikke er greit. Så forholdet vårt ellers er helt fantastisk på alle måter. Det er bare denne ene gangen som har gjort meg usikker. Når jeg fant ut av det krevde jeg å se på messenger hans og der var det bare samtaler med han og ex fra før vi ble sammen. Som jeg forsto har de vært litt frem og tilbake og prøvd å være et par de siste åra, men det fungerte ikke. Anonymkode: 4a9b4...350
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #10 Skrevet 12. januar 2024 Ts her. Han hadde vist bilde av meg til henne da de møttes i en bursdag og sa at han ville satse på meg. (Dette var da vi hadde datet en stund og var på vei til å bli et par) Anonymkode: 4a9b4...350
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #11 Skrevet 12. januar 2024 Han fortalte deg det ikke. Du fant det tilfeldigvis ut. Han blir fort ensom og klarer ikke å takle det alene tydeligvis. Ingen gode trekk i personligheten. Anonymkode: 9a018...166
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #12 Skrevet 12. januar 2024 Du er kanskje en bra dame. Kanskje han virkelig vil ha deg. Men han lyver. Så han er ikke verdt deg. Anonymkode: 9a018...166
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2024 #13 Skrevet 12. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 17.18): Han sa det var fordi han følte seg ensom og at det ikke var følelser involvert. Og at etter han ble sammen med meg, vet hva kjærlighet er. Han har grått mange tårer og lovet på tro og ære å ikke lyve til meg igjen. Han visste ikke hvorfor han ikke sa noe men han angrer seg hver dag Anonymkode: 4a9b4...350 Synes du skal gi han en sjangse. At du krever ærlighet er bra, men innsyn i andre sin fortid er ikke noe du kan forlange. Om han sporadisk lå med sin eks når begge var single, er det en informasjon du har rett på? Hvis dere da gjør det slutt, så har hans nye kjæreste rett på alle detaljer rundt deres forhold også. Forhold er private, også etter det har tatt slutt. Han ville vel ikke miste deg med en tåpelig ting, og heller ikke gi deg et inntrykk av at moren til hans barn er løs i strikken? Mange har slike fordommer vet du. Anonymkode: 4528c...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå