AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #1 Skrevet 11. januar 2024 Hei! Oppdaget plutselig at jeg har fått trukket flere ganger, små beløp, fra mitt kort/konto fra såkalte "strømmetjenester" fra GOOGLE*youtube. Tenker det er mitt barn som utilsiktet har sett på (betalings) videoer på YouTube? Noen som har peiling på dette, hvordan det kan ha foregått? Anonymkode: 4ef5a...6f1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #2 Skrevet 11. januar 2024 Er du innlogget på YouTube med konto, og har du betalingskort der? Anonymkode: d8eb9...5dc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #3 Skrevet 11. januar 2024 Man kan nå kjøpe/leie videoer så kan absolutt være det. Kan også være youtube premium. https://payments.google.com/ Har kan du se alt du har betalt for på google kontoen din. Logg deg inn med din konto. Anonymkode: 01dd2...299
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #4 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du innlogget på YouTube med konto, og har du betalingskort der? Anonymkode: d8eb9...5dc Takk for svar. Ja, det kan jo være noe slikt, at mitt kortnummer er registrert der, jeg husker bare aldri å ha brukt det der tidligere.. Får høre med den håpefulle når hen er hjemme.. Anonymkode: 4ef5a...6f1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #5 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan nå kjøpe/leie videoer så kan absolutt være det. Kan også være youtube premium. https://payments.google.com/ Har kan du se alt du har betalt for på google kontoen din. Logg deg inn med din konto. Anonymkode: 01dd2...299 Takk! Anonymkode: 4ef5a...6f1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #6 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Anonymkode: 4ef5a...6f1 Sjekket, men var ikke oppført noe der (enda) som stemmer med de nylige trekkene. Anonymkode: 4ef5a...6f1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #7 Skrevet 11. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Sjekket, men var ikke oppført noe der (enda) som stemmer med de nylige trekkene. Anonymkode: 4ef5a...6f1 Er barnet ditt logget inn med egen konto med ditt kortnummer registrert da? Da må du logge inn på barnet ditt sin konto. Anonymkode: 01dd2...299
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #8 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er barnet ditt logget inn med egen konto med ditt kortnummer registrert da? Da må du logge inn på barnet ditt sin konto. Anonymkode: 01dd2...299 Er dette jeg mistenker 😭 Anonymkode: 4ef5a...6f1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #9 Skrevet 11. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er dette jeg mistenker 😭 Anonymkode: 4ef5a...6f1 Er nok av historier der barna klarer å bruke mange titalls tusen på spill/youtube/osv fordi foreldre knytter kortene sine opp mot barnets konto og ikke har på noe form for sperre på dette Anbefaler at dere tar dere en prat om det, og eventuelt at du får fjernet kortet ditt fra kontoen Anonymkode: 01dd2...299
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #10 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er nok av historier der barna klarer å bruke mange titalls tusen på spill/youtube/osv fordi foreldre knytter kortene sine opp mot barnets konto og ikke har på noe form for sperre på dette Anbefaler at dere tar dere en prat om det, og eventuelt at du får fjernet kortet ditt fra kontoen Anonymkode: 01dd2...299 Uff, ja. Tror faktisk det er utilsiktet. Uansett, takk for svar! Da vet jeg at det må være dette og ikke noe annet mystisk. 👍 Anonymkode: 4ef5a...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå